Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen lihava ja tyytyväinen itseeni

Vierailija
26.03.2015 |

20kg ylipainoa, mutta mitäs se haittaa. Olen kaunis ja terve. :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:44"]kivat sulle, ap. sitä onnellisuutta ei laihduttamalla saa.
[/quote]
Ei kyllä. Laihempana stressasin painoa koko ajan. Nykyisin olen paljon onnellisempi.

Vierailija
22/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen saatat ehkä olla, mutta kauneudessa tuskin pärjäät entiselle itsellesi. TULE-sairaudet iskevät jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:57"]Onnellinen saatat ehkä olla, mutta kauneudessa tuskin pärjäät entiselle itsellesi. TULE-sairaudet iskevät jossain vaiheessa.
[/quote]
Kyllä mä oon yhtä kaunis kuin ennenkin. :) kauniimpikin. Ja tuo ylipaino ei ole vielä hälyttävä. Lievän puolella vielä. :)

Vierailija
24/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:35"]

Et voi kovinkaan terve olla tuolla ylipainolla. Kyllä ne lihavuuden haitat vielä jossain vaiheessa alkavat nostaa päätään.

[/quote]

Miten tyhmiä ihmisiä täällä oikein käy? Miksi ei ylipainoinen voisi olla terve? Ylipaino toki on terveysRISKI, mutta niin on suunnilleen kaikki muukin elämässä tavalla tai toisella. 

Minä olen painanut pahimmillani 130 kiloa ja tunsin oloni hyväksi, ei ollut mitään sairautta ja kaikki verikokeet oli täysin normaalit. Pinnallisista syistä laihdutin, mutta vaikka olin hurjat 60 kiloa pienempi, en tunne oloani yhtään sen terveemmäksi kuin lihavanakaan. Paremmalta toki näytän. 

Vierailija
25/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Lisäksi minulla on ihana mies, varallisuutta, arvostettu työ ja minusta pidetään. Että voi meillä pullukoillakin mennä hyvin! ;) Hyvä me!

Vierailija
26/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitapas, pullukka, vielä ikäsi! Alle nelikymppisellä ne läskit eivät vielä yleensä aiheutakaan suurta terveydellistä haittaa, mutta odotapa vaan!

Vierailija
27/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:32"]

[/quote]

20 kg ylipainoa omaava ihminen ei voi olla ulkoisesti kaunis. Sisäelimet ehkä ovat yhtä kauniit kuin hoikilla.

Vierailija
28/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä jos olet. Itse viiltäisin ranteeni auki välittömästi, jos olisin ylipainoinen, saati sitten obeeli.

Vierailija
29/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat koittaa uskotelka itselleen että olisi onnellisia. Ei läski voi olls onnellinen..

Vierailija
30/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun ihmiset tulevat ilmoittamaan omia mielipiteitään ja yleistyksiä faktoina :D. Miten se nyt noin paljon voi veetuttaa jos lihava on tyytyväinen itseensä? Itse olen hoikka mutta ei mua häiritse yhtään jos pullukka on tyytyväinen itseensä ja ulkomäköönsä. Mukavampi sellaista ihmistä on katsella kuin nillittäjää :D

Vierailija
31/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Hyvä jos olet. Itse viiltäisin ranteeni auki välittömästi, jos olisin ylipainoinen, saati sitten obeeli.

[/quote]

Obeeli? :D Mikä hitto on obeeli? :D

Vierailija
32/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:18"]

Lihavat koittaa uskotelka itselleen että olisi onnellisia. Ei läski voi olls onnellinen..

[/quote]

Onko noin mahdoton uskoa, että kaikille pinta ei ole tärkeintä? No tietysti, jos itsellä ei ole mitään muuta tarjottavaa, niin kai sitten. Onnea vaan elämäsi ensimmäisiin 35 vuoteen, koska olit sitten miten kaunis tahansa nyt, vanhana et enää ole. 

Vierailija
33/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:15"]

Ilmoitapas, pullukka, vielä ikäsi! Alle nelikymppisellä ne läskit eivät vielä yleensä aiheutakaan suurta terveydellistä haittaa, mutta odotapa vaan!

[/quote]

No minun äitini on 62 ja isoäitini 86. Kummallakaan ei mitään lääkitystä tai sairautta, vaikka kummatkin ovat olleet koko aikuisikänsä reilusti ylipainoisia. 

Vierailija
34/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen nyt sairaslomalla masennuksen takia. Mutta ei mulla voi kuulemma olla masennusta koska en vaikuta siltä. Mutta jos nyt lihoisin 20kg, en voisi olla onnellinen. Tekisikö se sitten minusta "masennus-uskottavan"? Eikun niin, silloin masennus (laiskuus, työhaluttomuus) johtuisi vain läskeistä ja siitä ettei ole selkärankaa. Vaikeaa tää elämä.

Vierailija
35/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:32"]

[/quote]

20 kg ylipainoa omaava ihminen ei voi olla ulkoisesti kaunis. Sisäelimet ehkä ovat yhtä kauniit kuin hoikilla.
[/quote]
Todennäköisesti olen kauniimpi kuin sinä :)

Vierailija
36/37 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiikuin kauan normaalipainon yläpuolella mut nyt olen lihonut 10kg ja onhan mulla mahaa ja tiedostan olevani lihava mutta olen onnellinen ja minulla on ihana mies joten tottakai yritän laihduttaa mutta olen iloinen myös 80kg painolla.

Vierailija
37/37 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen saatat ehkä olla, mutta kauneudessa tuskin pärjäät entiselle itsellesi. TULE-sairaudet iskevät jossain vaiheessa.

Iskevät myös laihoille kanssasisarille:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan