Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen lihava ja tyytyväinen itseeni

Vierailija
26.03.2015 |

20kg ylipainoa, mutta mitäs se haittaa. Olen kaunis ja terve. :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole! Olet sala-kateellinen.

Vierailija
2/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:10"]Älä valehtele itsellesi.
[/quote]
En valehtele. :)

Vierailija
4/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 60 kg ylipainoa ja olen onnellinen ja kaunis.:-)

Vierailija
5/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:32"]

[/quote]En usko! Jos olisit täysin tyytyväinen itseesi niin et tekisi siitä numeroa täällä av:lla. Oikeasti olet surullinen ja häpeät itseäsi, kerjäät täällä vain "hyvä sinä" "oikea asenne" kommentteja, jotta tuntisit olosi hieman paremmaksi ja voisit hyvällä omalla tunnolla jatkaa elämäntyyliäsi ja myöhemmin rasittaa jo muutenkin rasittunutta terveydenhuoltoa ja sitä kautta meidän veronmaksajien lompakkoa.

Voit sanoa olevasi tyytyväinen, mutta vähintään alitajuntasi yrittää sanoa jotenkin "ryhdistäydy akka" et muutoin olisi täällä hehkuttamassa tota!

Itse olen laiha ja paljon liikuntaa harrastava, mutten silti ole tyytyväinen.. okei kroppa on kunnossa, mut huomasin eilen että minulle oli tullut finni vasemman olkapään iholle ja se vaivaa minua nyt :(

Vierailija
6/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:44"]kivat sulle, ap. sitä onnellisuutta ei laihduttamalla saa. [/quote] Ei kyllä. Laihempana stressasin painoa koko ajan. Nykyisin olen paljon onnellisempi.

[/quote]höpö höpö

Vierailija
7/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:35"]

Et voi kovinkaan terve olla tuolla ylipainolla. Kyllä ne lihavuuden haitat vielä jossain vaiheessa alkavat nostaa päätään.

[/quote]

Miten tyhmiä ihmisiä täällä oikein käy? Miksi ei ylipainoinen voisi olla terve? Ylipaino toki on terveysRISKI, mutta niin on suunnilleen kaikki muukin elämässä tavalla tai toisella. 

Minä olen painanut pahimmillani 130 kiloa ja tunsin oloni hyväksi, ei ollut mitään sairautta ja kaikki verikokeet oli täysin normaalit. Pinnallisista syistä laihdutin, mutta vaikka olin hurjat 60 kiloa pienempi, en tunne oloani yhtään sen terveemmäksi kuin lihavanakaan. Paremmalta toki näytän. 

[/quote]sori, painoin vahingossa yläpeukkua

Vierailija
8/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:32"]

[/quote]En usko! Jos olisit täysin tyytyväinen itseesi niin et tekisi siitä numeroa täällä av:lla. Oikeasti olet surullinen ja häpeät itseäsi, kerjäät täällä vain "hyvä sinä" "oikea asenne" kommentteja, jotta tuntisit olosi hieman paremmaksi ja voisit hyvällä omalla tunnolla jatkaa elämäntyyliäsi ja myöhemmin rasittaa jo muutenkin rasittunutta terveydenhuoltoa ja sitä kautta meidän veronmaksajien lompakkoa.

Voit sanoa olevasi tyytyväinen, mutta vähintään alitajuntasi yrittää sanoa jotenkin "ryhdistäydy akka" et muutoin olisi täällä hehkuttamassa tota!

Itse olen laiha ja paljon liikuntaa harrastava, mutten silti ole tyytyväinen.. okei kroppa on kunnossa, mut huomasin eilen että minulle oli tullut finni vasemman olkapään iholle ja se vaivaa minua nyt :(

[/quote]

Komppaan!

Jaksuhali finnistä! :D

t. timmi, nuori, kaunis ja onnellinen

Vierailija
9/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:32"]

[/quote]
Kyllä mä oon oikeasti onnellinen ja tykkään itestäni tämmösenä. :)

Vierailija
10/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Kokoa 46 ja kayn salilla. Puntti nousee, kurvit on kohdallaan! Alla olevan kuvan asenteella jatkaen..

http://bellydanceatanysize.com/wp-content/gallery/meme-gallery/raven-diet-or-dance.jpg

Vierailija
11/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:58"]

Sama homma. Kokoa 46 ja kayn salilla. Puntti nousee, kurvit on kohdallaan! Alla olevan kuvan asenteella jatkaen..

http://bellydanceatanysize.com/wp-content/gallery/meme-gallery/raven-diet-or-dance.jpg

[/quote]

Miksi pitää valita vain toinen? http://thescienceofeating.com/wp-content/uploads/2014/12/Motivation-Weight-Loss-Happy-Dance-Meme-e1419396724268.jpg

Vierailija
12/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on reilusti ylipainoa, ja olen tyytyväinen ulkonäkööni. Laihduttaisin, mutta ei vaan löydy motivaatiota. Mulla on hyvä tyylitaju ja ryhti, siitä se vaikutelma syntyy. En todellakaan kaipaa mitään rohkaisua tai asennetsemppiä.

Nuorena olin hoikka, mutta itsetuntoni oli huono ja stressasin jonkin aikaisemman kirjoittajan tapaan jostakin finnistä ja olin aina tyytymätön ulkonäkööni. Hoikkuus ei todellakaan tuo hyvää itsetuntoa tai onnea.

Vierailija
13/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:02"]

Mulla myös on reilusti ylipainoa, ja olen tyytyväinen ulkonäkööni. Laihduttaisin, mutta ei vaan löydy motivaatiota. Mulla on hyvä tyylitaju ja ryhti, siitä se vaikutelma syntyy. En todellakaan kaipaa mitään rohkaisua tai asennetsemppiä.

Nuorena olin hoikka, mutta itsetuntoni oli huono ja stressasin jonkin aikaisemman kirjoittajan tapaan jostakin finnistä ja olin aina tyytymätön ulkonäkööni. Hoikkuus ei todellakaan tuo hyvää itsetuntoa tai onnea.

[/quote]

Tuoko ylipaino?

Vierailija
14/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Tuoko ylipaino?

[/quote]

Ei, vaan itsetunto ja onnellisuus on painosta riippumatonta.

Vierailija
15/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Miksi pitää valita vain toinen? http://thescienceofeating.com/wp-content/uploads/2014/12/Motivation-Weight-Loss-Happy-Dance-Meme-e1419396724268.jpg
[/quote]

No mielummin mä valitsisin ton ekan linkin tilanteen. Toi sun jakama kuva oli ällö! Tanssiva nainen oli kaunis ja hyvän näköinen

Vierailija
16/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:58"] Sama homma. Kokoa 46 ja kayn salilla. Puntti nousee, kurvit on kohdallaan! Alla olevan kuvan asenteella jatkaen.. http://bellydanceatanysize.com/wp-content/gallery/meme-gallery/raven-diet-or-dance.jpg [/quote] Miksi pitää valita vain toinen? http://thescienceofeating.com/wp-content/uploads/2014/12/Motivation-Weight-Loss-Happy-Dance-Meme-e1419396724268.jpg [/quote] No mielummin mä valitsisin ton ekan linkin tilanteen. Toi sun jakama kuva oli ällö! Tanssiva nainen oli kaunis ja hyvän näköinen

[/quote]

Eikä ollu ku lihava keski-ikänen venäläinen nainen löllyvä maha paljaana, yööh! :D

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/40/56/0e/40560e1b76b5de83eb6fa49219e3bd4d.jpg Parempi? :)

Vierailija
17/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kovinkaan terve olla tuolla ylipainolla. Kyllä ne lihavuuden haitat vielä jossain vaiheessa alkavat nostaa päätään.

Vierailija
18/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole yhtään ylipainoa, mutta olen silti terve. kauniskin.

ja onnellinen.

Vierailija
19/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:35"]Et voi kovinkaan terve olla tuolla ylipainolla. Kyllä ne lihavuuden haitat vielä jossain vaiheessa alkavat nostaa päätään.
[/quote]
Arvot erinomaiset, mihinkään ei satu ja kunto on hyvä. Problem?

Vierailija
20/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivat sulle, ap. sitä onnellisuutta ei laihduttamalla saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi