Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää näiden akateemisten määrä ap-palstalla.

Vierailija
26.03.2015 |

Joka toisella tuntuu olevan akateeminen tausta, 2 koiraa neljä lasta kaksi omakotitaloa, kattohuoneisto Eirassa ja jätetty sika mies ja nykyinen on unelma 2-metrinen tumma bodari jolla ainakin 40senttinen mulkku. Miks nämä "Akkateemikot" on tällä palstalla? Eikö ole jo kiire lähteä henkilökohtaisella lentokoneella Espanjaan ottamaan aurinkoa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:39"]niin, varsinkin onnelliset, kauniit, hoikat ja rikkaat

ne on kaikki satua
[/quote]

Paitsi minä joka olen onnellinen, kaunis, rikas, hoikka ja akateeminen :p

Vierailija
22/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä, joka olen onnellinen, kaunis, rikas ja hoikka

ja akateeminen

eat your hearts out!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ihmetytä ainakaan akateemisten määrä. Tunnen useammankin yliopistokoulutetun, joille AV:n selaaminen on guilty pleasure. Tämä on viihteenä niin älytöntä, ettei mitään vastaavaa ole oikein olemassa. Lisäksi tämä on erinomainen paikka kokea tyytyväisyyttä, paremmuutta ja jopa vahingoniloa. Motiivini lukea palstaa eivät ole jalot mutta inhimilliset ne kyllä ovat.

Vierailija
24/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei akateemiset ole mikään oma rotunsa. Samanlaisia pulliaisia ollaan kuin kaikki muutkin.

Vierailija
25/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on maisterin tutkinto ja olen työllistynytkin alallani hyvin, tosin kyseessä naisvaltainen ala joten palkka ei ole mikään kummoinen. Mulla on mies, joka on ammattikoulun käynyt ja meillä on yhdessä lähes 200 000e asuntolainaa, ja omistamme siis n. 120v vanhan (=paljon remonttia kokoajan) puutalon kaupungin keskustasta. Koska asumme keskustassa, säästämme siinä ettemme tarvitse autoa. Meillä on kaksi lasta, mutta ei yhtään koiraa. Mies on kyllä tummapiirteinen ja itseasiassa 195cm pitkäkin, mutta ei mikään bodari eikä mikään joka naisen kuolauksen kohde. Harrastan lenkkeilyä ja kesäisin uin läheisessä maauimalassa. Olen tällä palstalla, koska koen että kahden pienen lapsen äitinä täällä on mun tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni sopivia juttuja. Tosin, suhtaudun kyllä palstaan osittain aikalailla huumorilla sillä onhan täällä vähän kaikenlaista porukkaa...

Vierailija
26/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi akateeminen, joka asuu vuokralla, eikä ole miestä tai lapsia :o Espanjaan voisin kyllä lähteä, mutta valitettavasti ei ole juuri nyt lomia. Täällä käyn kirjoittelemassa ja lueskelemassa, kun pidän taukoa töistä, koska tää on ehdottomasti aktiivisin tietämäni keskustelupalsta ja aina löytää uusia juttuja!

Vierailija
27/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus tulee varmaan siitä, että on suorittanut yli-ammattikoulun tai muuten vaan on aikaa päivisin kotona kirjoitella ajatuksiaan someen. 

Ja varsin iso prosentti jutuista on haaveita ja unelmia. 

Vierailija
28/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi akateeminen, tai opiskelija vielä. Lapsia ei ole, eikä miestä, eikä ulkomaillekaan ole varaa lähteä. Tämä on hyvä paikka laittaa aivot narikkaan, siksi täällä käyn. Ja olenpa saanut kurssitöihin täältä materiaaliakin. Esim esimerkkejä negatiivisesta suhtautumisesta maahanmuuttajiin on löytynyt täältä helposti. Sain kyseisestä kurssista vitosen, että kiitos avusta av-mammat! :D

Vierailija
29/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:05"]Ok. Tää akateeminen viettää täällä aikaa, kun vauva nukkuu. Omakotitaloja on vain yksi, kuten lapsiakin. Mies on ihan normaali, akateeminen myös. Ja ei kait akateemikolla ole varaa omaan lentokoneeseen. :D [/quote]akateemikko on eri asua kuin akateeminen!

[/quote]

Kyllä mä sen tiedän. Ap:n akkateemikkoa vaan sivusin. 

Vierailija
30/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:05"]Ok. Tää akateeminen viettää täällä aikaa, kun vauva nukkuu. Omakotitaloja on vain yksi, kuten lapsiakin. Mies on ihan normaali, akateeminen myös. Ja ei kait akateemikolla ole varaa omaan lentokoneeseen. :D [/quote] Akateeminen, joka ei ymmärrä akateemisen ja akateemikon eroa. Hyvähyvä.

[/quote]

Tää akateeminen tietää kyllä. Puhuinkin että olen akateeminen, en akateemikko. Ja nauroin, että akateemikolla ei ole varaa lentokoneeseen (akateemisella voi jopa olla). Ap puhui hassusti akkateemikkosta, joten puhuin akateemikosta viitaten tähän. Kiitos vaan huomiosta. :)

Vierailija
31/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet akateemiset tekevät töitä tietokoneella, joten tänne on helppo tulla, kun aivot tarvitsevat taukoa työstä. Tai niin ainakin minä teen. Lisäksi täällä pääsee kurkistamaan onan kuplansa ulkopuolelle, kun kaikki eivät ole samaa mieltä asioista.

Vierailija
32/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin, että monella akateemisella on sellainen työ, että pystyy kirjoittamaan töissäkin välillä. Itse olen akateemisesti koulutettu ja koodaan työkseni, ja Vauva-palsta on ihan parasta hermolepoa välillä, kun ei sitä pysty 8 h päivässä jatkuvasti vaan työtäkään tekemään, tai aivoot ylikuumenee.

Vierailija
33/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun ap-palsta? Haista ISO PASKA.

Vierailija
34/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja vähän pervo. Jälkimmäinen asia selittää täällä notkumisen.

Vierailija
35/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:18"]Olen akateeminen ja vähän pervo. Jälkimmäinen asia selittää täällä notkumisen.
[/quote] Niin mäkin. Olen ihana yhdistelmä maisteria ja elämänkoulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi