vihaan tota miestä
meillä lapsey 6kk ja 2v. Mies ei osaa hoitaa vauvaa eikä hänen mielestään pidä. tänään menin ekaa kertaa jumppaan ja tulin kotiin raivoavan miehen luo kun vauva oli herännyt huutamaan. mies haluaa erota tämän takia.
yleisesti ottaen olen lellitty prinsessa jolle ei riitä mikään. on liikaa vaadittu että mies ei nukkuisi yhteen viikonloppuisin, että minä saisin joskus käydä jumpassa, että mies ei viettäisi viikonloppuja kavereiden vaan perheen kanssa, että mies ei nukkuisi päiväunia sen lisäksi kun on nukkunut kahteentoista, että mies osallistuisi välillä sukujuhliin, että mies edes jossain määrin auttaisi lastenhoidossa, että hän hoitaisi kodin "miesten" puuhat tai autoon liiittyvät asioinnit, että haluaisin joskus käydä yhdessä lomalla, että mies osaisi olla tunnin keskenään lastensa kanssa. että mies ei olisi aggressiivinen ja pelottava suuttuessaan, ettei raivoaisi pienten edessä.
mulla on kädet mustelmilla ja huuli auki, selässä joku kipee kohta näiden tappeluiden jäljiltä. joo mäkin käyn käsiks kun mun naaman eteen tullaan huutamaan sylki poskella että "hiljennä toi vitun vauva nyt tai mä lyön sun pään seinään". mut eipä kukaan muu oo kohdellu mua näin alistavasti. mielestään vain lyöminen on väärin. töniminen, riuhtominen, huutaminen kaikki ok.
Kommentit (14)
Mitä hittoa!! Mitä ihmettä teet vielä sen kanssa saman katon alla?! Nyt äkkiä pois sieltä!
Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?????
Mitä hittoa!! Mitä ihmettä teet vielä sen kanssa saman katon alla?! Nyt äkkiä pois sieltä!
Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?????
en halua olla epäonnistunut eli eronnut. en halua olla yks niistä kelan kassalla vonkaavista yksinhuoltajista. en kestä ajatusta siitä. samalla joo, en kestä miten mun lapset kärsii.
Oisko kuitenkun lasten vointi tärkeempi kun se, että ootko yh vai et!!??
No nyt viimeistään ois aika alkaa elämään sitä aikuisten elämää. Yritit kotileikkiä, mutta ei se ollutkaan niin kivaa ja "mies" ei muuttunut kivaksi. Nyt ne lapset kainaloon ja pois sieltä, heti. Miten edes mietit mitään muuta ja kirjoittelet netissä?!! Nyt oikeasti järki käteen.
Provo Porvoosta päivää.. Mutta aika osuva täytyy myöntää... Toivon toivon todella ettei kukaan jäisi tuollaiseen, ihan vaan pienten lasten hyvinvoinnin takia, se on tärkeintä... :/
vertailun vuoksi; kävin tässä jossain käherrysliikkeessä ja kas naikkonen sai päähänsä tarjoilla tupsua ja lasta ja ; ennekaikkea kun en tullut hakemaan tätä "kopistaan" alkoi todella vainoamaan ja ahdistelemaan eämänsä pilalle.
onko ylläolevassa tapauskeessa kahden vuoden savotan ja sitä ennen kauheesti mietitty "perhekin asioita tai edes muutakin"? ihan vain kiinnostaa.
oliski joku provo. ei oo pienten lasten etu myöskään seilata kahden kodin välillä. vai onko täällä joku joka tunnustaa että matkalaukkuelämä on kivaa ja mielellään asuisi vuoroviikoin eri asunnoissa??
Onko lasten etu kuunnella tappelua ja pelätä!!??
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:24"]en halua olla epäonnistunut eli eronnut. en halua olla yks niistä kelan kassalla vonkaavista yksinhuoltajista. en kestä ajatusta siitä. samalla joo, en kestä miten mun lapset kärsii.
[/quote]
Sun mies on epäonnistunut, et sinä. Olet harvinaisen kypsä ja teet oikein jos lähdet!!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:34"]
vertailun vuoksi; kävin tässä jossain käherrysliikkeessä ja kas naikkonen sai päähänsä tarjoilla tupsua ja lasta ja ; ennekaikkea kun en tullut hakemaan tätä "kopistaan" alkoi todella vainoamaan ja ahdistelemaan eämänsä pilalle. onko ylläolevassa tapauskeessa kahden vuoden savotan ja sitä ennen kauheesti mietitty "perhekin asioita tai edes muutakin"? ihan vain kiinnostaa.
[/quote]
Hä? Mitä ihmettä sä selität? Suomeksi kiitos!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:18"]
meillä lapsey 6kk ja 2v. Mies ei osaa hoitaa vauvaa eikä hänen mielestään pidä. tänään menin ekaa kertaa jumppaan ja tulin kotiin raivoavan miehen luo kun vauva oli herännyt huutamaan. mies haluaa erota tämän takia.
yleisesti ottaen olen lellitty prinsessa jolle ei riitä mikään. on liikaa vaadittu että mies ei nukkuisi yhteen viikonloppuisin, että minä saisin joskus käydä jumpassa, että mies ei viettäisi viikonloppuja kavereiden vaan perheen kanssa, että mies ei nukkuisi päiväunia sen lisäksi kun on nukkunut kahteentoista, että mies osallistuisi välillä sukujuhliin, että mies edes jossain määrin auttaisi lastenhoidossa, että hän hoitaisi kodin "miesten" puuhat tai autoon liiittyvät asioinnit, että haluaisin joskus käydä yhdessä lomalla, että mies osaisi olla tunnin keskenään lastensa kanssa. että mies ei olisi aggressiivinen ja pelottava suuttuessaan, ettei raivoaisi pienten edessä.
mulla on kädet mustelmilla ja huuli auki, selässä joku kipee kohta näiden tappeluiden jäljiltä. joo mäkin käyn käsiks kun mun naaman eteen tullaan huutamaan sylki poskella että "hiljennä toi vitun vauva nyt tai mä lyön sun pään seinään". mut eipä kukaan muu oo kohdellu mua näin alistavasti. mielestään vain lyöminen on väärin. töniminen, riuhtominen, huutaminen kaikki ok.
[/quote]
No missä ongelma? Erotkaa sitten.
Sinä olet epäonnistunut jo viimeistääns iinä vaiheessa kun olet ensimmäisen lapsen tehnyt tuollaisen ihmisen kanssa, joten turha miettiä enää toisen kakaran kanssa että yhyy, en halua olla epäonnistuja... ei sulla ole mitään muuta mahdollisuutta kuin ottaa lusikka kauniiseen käteen ja syödä soppa minkä olet keittänyt, kuten jo edellä sanottiin, kakarat kainaloon ja menoksi!
Ei helvetti, lähe jo!!! En kattelis päivääkään!!!