Miksi lyhyet naiset ei jätä pitkille naisille miehiä?
Mihin 150-165cm tarvitsee 180cm+ miestä? Lyhyiden naisten pitäisi keskittyä muihin alimittaisiin. Itse olen 181cm ja ärsyttää, että lyhyet naiset on joidenkin 180cm-200cm miesten kanssa. Itse haluaisin 190cm+, mutta niillä on jotain 160 senttisiä kääpiöitä.
Kommentit (127)
No kun ne pelkää saavansa lyhyitä lapsia. Kaikki tietää, että pitkät ihmiset menestyy paremmin, saavat enemmän palkkaa ja uskottavuutta.
Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.
Niin tai sitten nämä pitkät miehet pitävät erityisesti lyhyistä naisista.
En ihastu miehissä pituuteen, joten jos olen alle 160 senttisenä varastamassa sinulle tarkoitetun pitkän miehen, se on kiinni sitten ihan muista asioista. Elämässä on paljon muutakin kuin ihmisen pituus. Huoh, kuka siihen voi vaikuttaa. Ja ei, en ottanut itseeni! Hyvät joulut sinulle Ap <3
Pitkät naiset ovat rumia.
Terveisin, pitkä mies
Todella outo aloitus. Miehiä on pitkillä naisilla jonoksi asti, siitä vain valitset mieleiset.
Vein pitkänä naisena pitkän miehen pois markkinoilta. Jäi lyhyet naiset lehdelle soittelemaan.
Pitkät naiset on ihania.
Terveisin suht pitkä mies.
Miten minusta tuntuu että ap on oikeasti se sama (lyhyt) mies, joka valitti aiemmin kun pitkät miehet "vievät" kaikki lyhyet naiset.
Eiköhän ne miehet valitse ihan itse kenen kanssa haluavat elämänsä jakaa.
Siitossonneina tai vaihdettava omaisuutenako te miehiä ajattelette? 🤣
Hei, miehilläkin on tunteet!
Tuntemani pitkät miehet eivät ainakaan habitukseltaan ja olemukseltaan kieli suuresta älykkyydestä...
Miehiä on aina riittänyt
T. N182cm
Varmaan sen takia, että lyhyen naisen ja pitkän miehen lapset ovat pidempiä kuin lapset lyhyen miehen kanssa. Pitkä nainen ei tarvitse pitkää miestä, koska pitkän naisen lapset ovat todennäköisesti pitkiä.
lyhyt osaa ja nauttii kirjoitti:
monia panneena tiedän. lyhyt nainen on HUOMATTAVASTI aktiivisempi sänkyssä. heidän hormooneista kannattaisi tehdä tutkimus. lyhyt nainen on jo saanut 3 orkkua siinä ajassa kuin pitkä riisuu kalsonkeitaan. miehen tyydytyksessäkin on huima ero. pitkien kilpi rauhaset tekevät heistä puoli transistoreita
Totta on. Pitkät naiset ovat yleensä lahnoja.
Olen jokaiselle pitkälle miehelle antanut rukkaset, en pituuden takia mutta miehen hönöyden takia. Mene ja tiedä, valitsin fiksun keskipituisen.
162 cm N
Minua ärsyttää myös manlettina 175cm pitkänä, kun sellaisilla 150-170 cm pitkillä naikkosilla on aina joku jättiläisalfamies. Pitkät mallinaisethan eivät meitä taasen edes vilkaisekaan, kun emme omista myöskään mustaa amexia.
M35, 175 cm
Eli valitset potentiaalisen kumppanin vain ja ainoastaan pituuden perusteella? Eikö miehen persoonalla ole mitään väliä? Itse olen lyhyt 158cm ja olen ollut parisuhteessa eri mittaisten miesten kanssa. Exä oli 165, nykyinen 190. En minä heidän pituuteen rakastunut vaan persoonaan. Eikä suhde exän kanssa kaatunut siihen, että hän olisi ollut liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.
Aikuiset naiset eivät ole lapsen mittaisia.
ap
Miksi minun pitäisi kenellekään jättää miehiä?