Miksi lyhyet naiset ei jätä pitkille naisille miehiä?
Mihin 150-165cm tarvitsee 180cm+ miestä? Lyhyiden naisten pitäisi keskittyä muihin alimittaisiin. Itse olen 181cm ja ärsyttää, että lyhyet naiset on joidenkin 180cm-200cm miesten kanssa. Itse haluaisin 190cm+, mutta niillä on jotain 160 senttisiä kääpiöitä.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille voi, että ne pitkät miehet tykkää lyhyemmistä. Mutta joo, pitää sitten ero ottaa, tosin tuskin mies silti pitkää naista ottaisi tai minä pätkää.
N162&M198
Itse olen 173 cm nainen. Mun nyksäni on 177 cm, eksäni oli 174 cm. Koskaan mulla ei ole ollut 185+ senttistä miestä, en viehäty heistä. Outoa biologiaa oltava tämä :) Eli lyhyille naisille pitkät miehet, ja meille pitkille naisille sitten nämä "mediumit".
Lapset ovat 173-179 cm.
Minä olen 177 cm. Olen toista kertaa naimisissa, plus jokunen muu seurustelu ja tapailu. Kaikki nämä miehet ovat olleet 187-190-senttisiä. Ai, niin yksi taisi olla saman pituinen kuin minä. Mutta vain yksi.
Mitä oikein valitat?
Sinullehan jää mukavasti lyhyitä miehiä joista valita.
Noin pariskuntien keskipituudetkin tasoittuvat sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on rumia.
Ne kulkee silleen lysyssä, ja jos niillä on pitkä mies ni se mieskin näkyy usein kulkevan lysyssä kuin häveten. Monesti tehny mieli sanoa et kulkekaa nyt edes suorassa kun toi näyttää typerältä.
Tasoituksen vuoksi aloittaja voisi tutustua lyhytkasvuisiin miehiin.
Pitkä nainen haluaa pitkän miehen koska on itsekin pitkä (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä)
Keskipituinen nainen haluaa pitkän miehen koska pitkät nyt vain ovat seksikkäitä (oma erityinen maku, kaikilla naisilla erilainen)
Lyhyt nainen haluaa pitkän miehen koska jomman kumman hyvä olla pitkä, ei tule lyhyitä lapsia ja biologia (vastakohdat viehättävät)
Kun kaikki haluavat samaa, joku jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.
Mutta jos pitkät miehet pariutuvat lyhyiden naisten kanssa, niin ihmisten keskipituus vain jatkaa nousuaan ja naisellisia pieniä naisia ei kohta enää ole. Näkeehän tuon nykyteinejä ja nuoria aikuisia katselemalla, että melkoinen valtamerialus on jo nykyään normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on rumia.
Mielipiteitä on onneksi monia.
Minun miehelläni on kaksi eksää. Olen joskus kysnyt, mikä meissä on yhteistä, niin pituus. Olemme kaikki 173-176 cm.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää myös manlettina 175cm pitkänä, kun sellaisilla 150-170 cm pitkillä naikkosilla on aina joku jättiläisalfamies. Pitkät mallinaisethan eivät meitä taasen edes vilkaisekaan, kun emme omista myöskään mustaa amexia.
M35, 175 cm
Minulla on hyvännäköinen 176 cm tyttöystävä, itse olen 173 cm. Tulee voittajafiilis, kun itseä pidempi nainen haluaa olla kanssani. Minulta onkin usein kysytty, että miten oikein nappasit tuon?
M40
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.
Näin! Ei oikein amatsoonit viehätä
Tämä asia on älyttömyydessään ihan täysin samaa kuin se, että lapsettomuuteen ehdotetaan adoptiota. Kuka haluaa ihan vaan pituuden takia jonkun ihmisen ja kuka haluaa adoptoida? Aika harva ihminen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää myös manlettina 175cm pitkänä, kun sellaisilla 150-170 cm pitkillä naikkosilla on aina joku jättiläisalfamies. Pitkät mallinaisethan eivät meitä taasen edes vilkaisekaan, kun emme omista myöskään mustaa amexia.
M35, 175 cm
Minulla on hyvännäköinen 176 cm tyttöystävä, itse olen 173 cm. Tulee voittajafiilis, kun itseä pidempi nainen haluaa olla kanssani. Minulta onkin usein kysytty, että miten oikein nappasit tuon?
M40
Ja mulla on ruma 195 cm mies ja muutenkin ihan perseestä koko ukko, mutta pituuden mukaan valitsin.
Kyllä kun saisi 190 cm naisen. Ai että.
Itse yli 190 cm mies mutta en kelpaa naisille ja saa parisuhdetta.
Kerran näin kaupassa varmaan melkein kaksimetrisen naisen, jolla oli ehkä max 170-senttinen mies. Oletan että olivat pari, koska tämä nainen katsoi myös minua kiinnostuneen näköisenä, olen 171 cm. Eli kyllä pitkille naisille näyttää löytyvän ainakin päätä lyhyempiä miehiä.
En voi ottaa naisten ajatteluun kantaa kun olen itse mies. Mutta pitkänä miehenä pidän lyhyitä naisia yleensä jotenkin hellyttävinä mutta ihan yhtä lailla pidän pitkistäkin naisista. Itse asiassa en pahastuisi jos nainen olisi itseäni pidempi mutta olen tavannut 3 kertaa elämäni aikana samanpituisen tai pidemmän naisen joten ei ole ollut oikein vaihtoehtona sellainen. Olen kyllä pannut tämän ilmiön merkille, tosi erimittaisia pareja näkee usein, nainen jotain 150cm ja mies melkein 190cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valitset potentiaalisen kumppanin vain ja ainoastaan pituuden perusteella? Eikö miehen persoonalla ole mitään väliä? Itse olen lyhyt 158cm ja olen ollut parisuhteessa eri mittaisten miesten kanssa. Exä oli 165, nykyinen 190. En minä heidän pituuteen rakastunut vaan persoonaan. Eikä suhde exän kanssa kaatunut siihen, että hän olisi ollut liian lyhyt.
Mitä hittoa se sinulle kuuluu vaikka valitsisin pituuden, hiusten tai jonkun muun perusteella. Onko kaikkien ihan pakko olla just kuin sinä.
Minä en suurinsurminkaan halua olla noin tympeä tyyppi.
Kukas tässä nyt sitten oli se tympeä tuomitsija. Taisit olla sinä. Katsopa peiliin kultapieni.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat rumia.
Terveisin, pitkä mies
Olet vain kiinnostunut lapsista ja haluat jotain mitä alistaa ja pitää pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on rumia.
Ne kulkee silleen lysyssä, ja jos niillä on pitkä mies ni se mieskin näkyy usein kulkevan lysyssä kuin häveten. Monesti tehny mieli sanoa et kulkekaa nyt edes suorassa kun toi näyttää typerältä.
Joutuu kävelemään lysyssä kun joutuu puhumaan tuulen alapuolelle ja kuuntelemaan puhetta jostain lattiatasolta.
Miten niin ei jätä? Exä oli 178 cm, nykyinen tapailukumppani on 175 cm. Itse 161 cm.