Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet naiset ei jätä pitkille naisille miehiä?

Vierailija
16.12.2021 |

Mihin 150-165cm tarvitsee 180cm+ miestä? Lyhyiden naisten pitäisi keskittyä muihin alimittaisiin. Itse olen 181cm ja ärsyttää, että lyhyet naiset on joidenkin 180cm-200cm miesten kanssa. Itse haluaisin 190cm+, mutta niillä on jotain 160 senttisiä kääpiöitä.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo aloitus. Miehiä on pitkillä naisilla jonoksi asti, siitä vain valitset mieleiset.

Tämä on aivan selvästi jonkinlainen sivuketju aiemmin alkaneeseen "Miehen ihannepituus" -keskusteluun, jonka loppupuolella alkoi vanhastaan tuttu, pitkiä naisia halveksiva (= kadehtiva) rönsy.

Jos mitatessa pituus ei ole tasasenttejä, sekä miehet että naiset pääsääntöisesti pyöristävät pituutensa ylöspäin.

Vierailija
42/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat rumia.

Terveisin, pitkä mies

Tämähän on makuasia. Työkaverimies ei pidä lyhyistä naisista. Ovat kuulemma pahoja. 😅

Terveisin, pitkä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahah, popparit tulille, naisten välinen ottelu käynnissä :D

Vierailija
44/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä miten ne naiset lopulta aina tekee valinnan ja miehet seuraa perässä kuin huumattuina...

Kavalat seireenit (esim lyhyet naiset tai miehenkipeät sinkut) vie teidän miehet jos hetkeksikin päästätte liekaa löysemmälle.

Ne haluu viedä juuri sen sinun hygieniarajoitteisen andropaussisen perusinsinöörin jos vaan tilaisuuden saavat

Eli tiukempaa vahtia miehestä jos sellainen lottovoitto on kohdallenne osunut!

Ja jos joku yksilö kiinnostaa, heti varausta tekemään!

Vierailija
45/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen täällä, hei. Lasta en tekisi pitkän ja kookkaan miehen kanssa, koska minun se lapsi pitää puskea ulos. Lyhyt tai keskipitkä on parempi.

Mikset? Meillä pituuseroa 40 cm, lapsi 51 cm ja 3,4 kg. Pieni oli mieskin syntyessään.

Seurustelin miehen kanssa, jolla oli iso pää ja isot jalat. Silloin tajusin, että auts, jos tuon kanssa lisääntyisi. No, hän onneksi sai perheen erään toisen kanssa ja kyllä ainakin ensimmäisestä lapsesta tuli iso. Sittemmin emme ole tavanneet.

Vierailija
46/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies riitti. Helppoa

Vierailija
47/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150-senttinen nainen tarvitsee pitkän miehen, jotta ylettyisi ylähyllyille. Ihan luonnonvalintaa ja käytännön syyt

Vierailija
48/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä naisilla on messuhalli

Vierailija
49/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä on? Se ettei ap löydä miestä tuskin johtuu pituudesta. Pitkät naiset löytää hyvin miehiä. Myös pitkiä.

Mua on aivan älyttömästi lyhyetkin miehet tulleet iskemään ja viimeaikoina olen alannut kokea perverssiä mieltymystä selkeästi itseäni lyhyempiä miehiä kohtaan.

Vierailija
50/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä naisilla on messuhalli

Niin varmaan... ☝️tämän kommentin on kirjoittanut nainen

Vierailija
51/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät insinöörinaiset, ai että…

Vierailija
52/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs sille voi, että ne pitkät miehet tykkää lyhyemmistä. Mutta joo, pitää sitten ero ottaa, tosin tuskin mies silti pitkää naista ottaisi tai minä pätkää.

N162&M198

Tajuatko että näytät ihan lapselta miehesi vieressä?

En. Vaan näytän ihan aikuiselta lähes keskimittaiselta naiselta. Mies taas näyttää pitkältä jopa muiden miesten rinnalla. Sun ongelma jos näet meissä jotain outoa. Mies itse on tottunut siihen että lähes kaikki on hänestä lyhyempiä. Miehet on lyhyempiä, naiset vielä lyhyempiä ja lapset tosi lyhyitä. Mun mielestä lapset on alle 155, mun mittaiset on yleensä jo teinejä. Mun 9v tyttökin 138 ja isänsä on 175, eli eri mies. Tytön ennuste on 170. Eli hänen ikäluokassa varmaan ihan keskimitta, vaikka me vanhemmat ollaan vähän sen alle.

Vierailija
53/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienet oikea henkilö vastaamaan seuraavaan kysymykseen: mikä ihmeen syömisvimma ihmisiin iskee, kun he löytävät jotain kiinnostavaa katseltavaa? Ja aina ne iänikuiset popcornit mielessä ensimmäisenä?

Vierailija
54/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs sille voi, että ne pitkät miehet tykkää lyhyemmistä. Mutta joo, pitää sitten ero ottaa, tosin tuskin mies silti pitkää naista ottaisi tai minä pätkää.

N162&M198

Tajuatko että näytät ihan lapselta miehesi vieressä?

En. Vaan näytän ihan aikuiselta lähes keskimittaiselta naiselta. Mies taas näyttää pitkältä jopa muiden miesten rinnalla. Sun ongelma jos näet meissä jotain outoa. Mies itse on tottunut siihen että lähes kaikki on hänestä lyhyempiä. Miehet on lyhyempiä, naiset vielä lyhyempiä ja lapset tosi lyhyitä. Mun mielestä lapset on alle 155, mun mittaiset on yleensä jo teinejä. Mun 9v tyttökin 138 ja isänsä on 175, eli eri mies. Tytön ennuste on 170. Eli hänen ikäluokassa varmaan ihan keskimitta, vaikka me vanhemmat ollaan vähän sen alle.

Monet 12v on 160cm jo ja mies katsoo sinua ylhäältä niin kuin lasta. Isompi pituusero kuin keskimittaisella miehellä siihen 155cm.

Vierailija
55/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ketju! Oon parhaimman pitunen! Ja mulla on parhaat miehet!

Vierailija
56/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset on usein miesmäisiä, sen takia pitkätkään miehet ei tykkää pitkistä naisista.

Vierailija
57/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viritäppä se nuotio, käyn metsästämässä pari popparia

Vierailija
58/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 170cm naiset on yhtä suosittuja kuin alle 170cm miehet.

Vierailija
59/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat rumia.

Terveisin, pitkä mies

Tämä on täysin makuasia. Työkaverimies ei tykkää lyhyistä naisista, ja sanoi heidän olevan pahoja 😅

Terveisin, pitkä nainen

Vierailija
60/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa lyhyt tai pitkä ja kaikki siltä väliltä, koska en katso ihmistä pituuden mukaan. Mut jos mennään syvemmälle haluihin, niin kyllähän itseäni pidemmässä naisessa on jotain todella todella uuuuuhhh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme