Miksi lyhyet naiset ei jätä pitkille naisille miehiä?
Mihin 150-165cm tarvitsee 180cm+ miestä? Lyhyiden naisten pitäisi keskittyä muihin alimittaisiin. Itse olen 181cm ja ärsyttää, että lyhyet naiset on joidenkin 180cm-200cm miesten kanssa. Itse haluaisin 190cm+, mutta niillä on jotain 160 senttisiä kääpiöitä.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jahah, popparit tulille, naisten välinen ottelu käynnissä :D
Viritäppä se nuotio, käyn metsästämässä pari popparia
Katsokin että on popparit, koska pahalle maistuu rokkarit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jahah, popparit tulille, naisten välinen ottelu käynnissä :D
Lienet oikea henkilö vastaamaan seuraavaan kysymykseen: mikä ihmeen syömisvimma ihmisiin iskee, kun he löytävät jotain kiinnostavaa katseltavaa? Ja aina ne iänikuiset popcornit mielessä ensimmäisenä?
Se on vain sanonta. Popcorneja olisinko 80- tai 90-luvulla syönyt viimeksi, mutta onhan se kumminkin mukava mussuttaa jotain vaikka leffaa katsoessa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.
Vaikea ymmärtää näitä isä lapsi pituuseropareja.
Joku itsetunto-ongelma Kenties?
No jos ne miehet haluaa juuri sen lyhyen naisen? Ei kai ne lyhyet naiset ole näitä miehiä pakottaneet suhteeseen? Kai siinä nyt muutakin mietitään kuin pituutta kun suhteeseen aletaan.
Olen pahoillani. Mihin voin palauttaa pitkän mieheni ja noutaa lyhyen tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Mihin voin palauttaa pitkän mieheni ja noutaa lyhyen tilalle?
Kirppis, kierrätyskeskus, huuto.fi... onko siellä joku vaihdetaan osio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille voi, että ne pitkät miehet tykkää lyhyemmistä. Mutta joo, pitää sitten ero ottaa, tosin tuskin mies silti pitkää naista ottaisi tai minä pätkää.
N162&M198Tajuatko että näytät ihan lapselta miehesi vieressä?
En. Vaan näytän ihan aikuiselta lähes keskimittaiselta naiselta. Mies taas näyttää pitkältä jopa muiden miesten rinnalla. Sun ongelma jos näet meissä jotain outoa. Mies itse on tottunut siihen että lähes kaikki on hänestä lyhyempiä. Miehet on lyhyempiä, naiset vielä lyhyempiä ja lapset tosi lyhyitä. Mun mielestä lapset on alle 155, mun mittaiset on yleensä jo teinejä. Mun 9v tyttökin 138 ja isänsä on 175, eli eri mies. Tytön ennuste on 170. Eli hänen ikäluokassa varmaan ihan keskimitta, vaikka me vanhemmat ollaan vähän sen alle.
Monet 12v on 160cm jo ja mies katsoo sinua ylhäältä niin kuin lasta. Isompi pituusero kuin keskimittaisella miehellä siihen 155cm.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.
Vaikea ymmärtää näitä isä lapsi pituuseropareja.
Joku itsetunto-ongelma Kenties?
Sinulla tuntuu olevan joku itsetunto ongelma kun tuollaisia edes pohdit. Mun isä oli muuten jotain 170. Eli kaukana pitkästä.
Anteeksi ap, en tiennyt, että olit kiinnostunut miehestäni ja tulin väliinne.
T. N164cm jolla mies 185cm
Olen mies 181cm ja minusta olisi kummallista jos naiseni olisi itseni pituinen.
Oman vajavuutensa kompensointia, itsetunto-ongelmien korjaamista. Usein lyhytkasvuisilla naisilla kaikki on suurta, kodit, koirat ja bling-blingiä löytyy. Voisi luulla että lyhyillä naisilla olisi pieni tiukka pipari, mutta sekin on usein ihan liian iso suhteessa kokoonsa. Usein pienikasvuiset naiset ovat myös läpipaskojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia, että lyhyen naisen ja pitkän miehen lapset ovat pidempiä kuin lapset lyhyen miehen kanssa. Pitkä nainen ei tarvitse pitkää miestä, koska pitkän naisen lapset ovat todennäköisesti pitkiä.
Olen nähnyt kuinka joillakin 185cm-190cm miesten pojista tulee jotain 170cm, kun saavat lyhyen äitinsä geenit. Kannattaisi valita pitkä nainen, niin lapsistakin tulee varmasti pitkiä.
ap
Mikä patouma sulla on lyhyitä naisia kohtaan. Itse olen 155cm pitkä ja mies 185cm. Yhteiset lapset Tyttö 173cm ja poika 186cm.
Ja kyllä mulle ainakin ihminen merkitsee enemmän kuin se kuinka pitkä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Todella outo aloitus. Miehiä on pitkillä naisilla jonoksi asti, siitä vain valitset mieleiset.
-----------
Aloittaja on oikeasti lyhyt katkera nainen ja kateellinen pitemmille naisille. T. malli 175cm
Kunhan naisella ei ole isot jalat ja epänormaalinpitkä peukalovarvasto niin hän voi olla melkein millainen vain
Usea tuntemani pitkä mies pitää pienistä naisista. Valitettavasti! olen itse pitkä ja pidän pitkistä miehen kokoisista ja näköisistä miehistä.
No minkä minä 155cm nainen sille voin että pitkät miehet ovat minusta kiinnostuneita?
Mun pitkä mies sanoi että hän ei viehäty pitkistä naisista. Eikai tässä kuviossa ole syyllisiä,nää on makuasioita.
T.lyhyehkö 162cm
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat rumia.
Terveisin, pitkä mies
Kuten useimmat mallit ja missit myös :D
Itse olen 179 cm, hoikka ja on riittänyt laadukasta miesseuraa. Tiedä tuota sitten :D
pitkän naisen viekkuun kun pääsis makaamaan
öitä