Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet naiset ei jätä pitkille naisille miehiä?

Vierailija
16.12.2021 |

Mihin 150-165cm tarvitsee 180cm+ miestä? Lyhyiden naisten pitäisi keskittyä muihin alimittaisiin. Itse olen 181cm ja ärsyttää, että lyhyet naiset on joidenkin 180cm-200cm miesten kanssa. Itse haluaisin 190cm+, mutta niillä on jotain 160 senttisiä kääpiöitä.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää myös manlettina 175cm pitkänä, kun sellaisilla 150-170 cm pitkillä naikkosilla on aina joku jättiläisalfamies. Pitkät mallinaisethan eivät meitä taasen edes vilkaisekaan, kun emme omista myöskään mustaa amexia. 

M35, 175 cm

Miksi sen pitkän pitää olla just mallinainen? Jospa katselisit niitä vähän vaatimattomamman näköisiä, lopputulos voisi olla toinen.

Vierailija
22/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jokaiselle pitkälle miehelle antanut rukkaset, en pituuden takia mutta miehen hönöyden takia. Mene ja tiedä, valitsin fiksun keskipituisen.

162 cm N

Joo, mitä pidempi tolppa sitä himmeempi lamppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo aloitus. Miehiä on pitkillä naisilla jonoksi asti, siitä vain valitset mieleiset.

Ei ole minulla ainakaan tarpeeksi pitkiä. En ala lyhemmän kanssa seurustelemaan.

ap

Vierailija
24/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sen takia, että lyhyen naisen ja pitkän miehen lapset ovat pidempiä kuin lapset lyhyen miehen kanssa. Pitkä nainen ei tarvitse pitkää miestä, koska pitkän naisen lapset ovat todennäköisesti pitkiä.

Olen nähnyt kuinka joillakin 185cm-190cm miesten pojista tulee jotain 170cm, kun saavat lyhyen äitinsä geenit. Kannattaisi valita pitkä nainen, niin lapsistakin tulee varmasti pitkiä. 

ap

Vierailija
25/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valitset potentiaalisen kumppanin vain ja ainoastaan pituuden perusteella? Eikö miehen persoonalla ole mitään väliä? Itse olen lyhyt 158cm ja olen ollut parisuhteessa eri mittaisten miesten kanssa. Exä oli 165, nykyinen 190. En minä heidän pituuteen rakastunut vaan persoonaan. Eikä suhde exän kanssa kaatunut siihen, että hän olisi ollut liian lyhyt.

Tarvitsee molemmat, tarpeeksi pituutta ja hyvän persoonan ja täytyy olla muutenkin komea eli en valitse vain pituuden perusteella, se on vaan yksi kriteeri. Kuinka moni 160cm ottaisi lyhyemmän miehen? Aika harva. Eli miksi pidemmän naisen pitäisi ottaa lyhempi mies? Exäsikin oli sinua kuitenkin 7cm pidempi.

Vierailija
26/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs sille voi, että ne pitkät miehet tykkää lyhyemmistä. Mutta joo, pitää sitten ero ottaa, tosin tuskin mies silti pitkää naista ottaisi tai minä pätkää.

N162&M198

Vierailija
27/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää myös manlettina 175cm pitkänä, kun sellaisilla 150-170 cm pitkillä naikkosilla on aina joku jättiläisalfamies. Pitkät mallinaisethan eivät meitä taasen edes vilkaisekaan, kun emme omista myöskään mustaa amexia. 

M35, 175 cm

Miksi sen pitkän pitää olla just mallinainen? Jospa katselisit niitä vähän vaatimattomamman näköisiä, lopputulos voisi olla toinen.

Ne on taasen sotanorsuja. En minä sellaista huoli

M35

Vierailija
28/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.

Aikuiset naiset eivät ole lapsen mittaisia. 

ap

Aikuiset naiset eivät ole miehen mittaisia.

Vierailija
29/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs sille voi, että ne pitkät miehet tykkää lyhyemmistä. Mutta joo, pitää sitten ero ottaa, tosin tuskin mies silti pitkää naista ottaisi tai minä pätkää.

N162&M198

Tajuatko että näytät ihan lapselta miehesi vieressä?

Vierailija
30/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosijaan lyhyiden naisten pitäisikin deittailla vain manletteja.

Vierailija
31/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja mieheni on yli 190 cm. Ei kelvannut ilmeisesti pitkille naisille, kun minä kelpasin. Ja lapsemme ovat pitkiä: tytär 175 cm ja poika 185. Ihan kiva.

Vierailija
32/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt osaa ja nauttii kirjoitti:

monia panneena tiedän. lyhyt nainen on HUOMATTAVASTI aktiivisempi sänkyssä. heidän hormooneista kannattaisi tehdä tutkimus. lyhyt nainen on jo saanut 3 orkkua siinä ajassa kuin pitkä riisuu kalsonkeitaan. miehen tyydytyksessäkin on huima ero. pitkien kilpi rauhaset tekevät heistä puoli transistoreita

.... heeetkinen en ole koskaan ajatellut tätä näin, mutta nyt kun tarkemmin pohdin niin asiassa voi olla jotakin perää!

Vierailija
33/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät ole kulutushyödykkeitä, joita ostellaan omien "tarpeiden" mukaan.

Vierailija
34/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valitset potentiaalisen kumppanin vain ja ainoastaan pituuden perusteella? Eikö miehen persoonalla ole mitään väliä? Itse olen lyhyt 158cm ja olen ollut parisuhteessa eri mittaisten miesten kanssa. Exä oli 165, nykyinen 190. En minä heidän pituuteen rakastunut vaan persoonaan. Eikä suhde exän kanssa kaatunut siihen, että hän olisi ollut liian lyhyt.

Mitä hittoa se sinulle kuuluu vaikka valitsisin pituuden, hiusten tai jonkun muun perusteella. Onko kaikkien ihan pakko olla just kuin sinä.

Minä en suurinsurminkaan halua olla noin tympeä tyyppi.

Vierailija
35/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ii. Oon alle 160cm ja aina ollut vain yli 180 cm miesten kans. Tykkään pitkistä miehistä, voi voi. En koe tarvetta olla solidaarinen jollekin tuntemattomalle pitkälle naiselle tai lyhyelle miehellekään. Olen parisuhteessa tasan yhden ihmisen kanssaja valitsen omsn makuni mukaan.

Kysy mieluummin niiltä miehiltä mikseivät päätyneet sinuun? Monilla pitkillä naisilla kyllä riittää miehiä ja miksei riittäisi. Metrisäärillä tuntuisi oudolta valittaa meidän "alamittaisten" ansioista.

Vierailija
36/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sen takia, että lyhyen naisen ja pitkän miehen lapset ovat pidempiä kuin lapset lyhyen miehen kanssa. Pitkä nainen ei tarvitse pitkää miestä, koska pitkän naisen lapset ovat todennäköisesti pitkiä.

Olen nähnyt kuinka joillakin 185cm-190cm miesten pojista tulee jotain 170cm, kun saavat lyhyen äitinsä geenit. Kannattaisi valita pitkä nainen, niin lapsistakin tulee varmasti pitkiä. 

ap

Ei tuo nyt paha homma ole. Karmeinta olisi, jos syntyisivät tytöiksi ja heistä kasvaisi valittavia ämmiä.

Vierailija
37/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista? Uskoisin, että pitävät lyhyitä söpömpinä ja naisellisempina, kuin honkkeleita.

Aikuiset naiset eivät ole lapsen mittaisia. 

ap

Aikuiset naiset eivät ole miehen mittaisia.

Aikuiset miehet eivät ole naisen mittaisia.

Vierailija
38/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen täällä, hei. Lasta en tekisi pitkän ja kookkaan miehen kanssa, koska minun se lapsi pitää puskea ulos. Lyhyt tai keskipitkä on parempi.

Vierailija
39/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt osaa ja nauttii kirjoitti:

monia panneena tiedän. lyhyt nainen on HUOMATTAVASTI aktiivisempi sänkyssä. heidän hormooneista kannattaisi tehdä tutkimus. lyhyt nainen on jo saanut 3 orkkua siinä ajassa kuin pitkä riisuu kalsonkeitaan. miehen tyydytyksessäkin on huima ero. pitkien kilpi rauhaset tekevät heistä puoli transistoreita

Minä en nysiä ole kertakaikkiaan huolinut edes kahviseuraksi, saati sänkyyn. En viitsi kumarrella suudellessaanni miestäni. Kuolisi naruun.

Vierailija
40/127 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen täällä, hei. Lasta en tekisi pitkän ja kookkaan miehen kanssa, koska minun se lapsi pitää puskea ulos. Lyhyt tai keskipitkä on parempi.

Mikset? Meillä pituuseroa 40 cm, lapsi 51 cm ja 3,4 kg. Pieni oli mieskin syntyessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän