Lainaisitko rahat antibioottiin
jos sinulla ei olisi juuri nyt yhtään rahaa? Vai odottaisitko ensi tiistaihin jos silloin saisit rahaa? Virtsatietulehdus alkanut viime viikon perjantaina, uskaltaisitko odottaa vielä ensi tiistaihin?
Kommentit (18)
Kyllä mulla aina jostain rahaa löytyy, vaikka käyttötilillä olis euro.
Papillonissa pidettiin rahaa semmoisissa kapseleissa...
Varmaan parempi että en kysy. Mulla vain yksi ihminen jolta kysyä ja se on sellainen, että ensimmäisenä haukkuu ja vttuilee.
Lainaisin. Munuaisiin levinneenä voi olla hengenvaarallinen.
Ei ole enää todellista. Viikko sitten vinguit samaa asiaa etkä ole vieläkään saanut sitä hoidettua?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6455407/miksi-virtsis-alkaa-aina-tallee…
Tilaa apteekin kotiinkuljetus lääkkeelle, he antaa laskun jonka voi maksaa kk myöhemmin. Ilmaset lääkkeet siis nyt
Vierailija kirjoitti:
Tilaa apteekin kotiinkuljetus lääkkeelle, he antaa laskun jonka voi maksaa kk myöhemmin. Ilmaset lääkkeet siis nyt
Ei saa laskulle. Eikä mulla ole luottokorttia.
Kannattaisi pitää itsellään jonkinlaista hätävarakassaa tällaisia tilanteita varten. Ettei rahat mene ihan kokonaan nollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittele eri apteekit läpi, toinen voi antaa. Miks muka ei saa? Täällä se on ainoa keino kotiinkuljetuksella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt huijaat. Sanoin: KOTIINKULJETUKSELLA, ei tietenkään tiskiltä saa
Sosiaalipäivystykseen yhteys jo s ei saa rahaa lainattua antibiootteihin.
Jos tilaa kotiinkuljetuksella, se lääke pitää maksaa ensin netissä.
Pulloja keräämällä tienaa antibioottirahat hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista milloin olisin pulloja tai tölkkejä nähnyt kerättäväksi. -ei ap
Olisi varmaan kannattanut viime sunnuntaina lähteä virpomaan ja pyytää palkka rahana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista milloin olisin pulloja tai tölkkejä nähnyt kerättäväksi. -ei ap
Ihan päivittäin näkee tienvarsilla kerättävää.
Ehkä en odottaisi, tulehdushan voi nousta munuaisiin... silloin tarvitaan toinen antibiootti, eli ei selviä tuolla yhdellä.