Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vain kutsuttu bileisiin eikä ole minulle kertonut

Vierailija
26.03.2015 |

Eli lauantaina olisi hänen kaverinsa isot synttärit ja kuulin asiasta siis eilen yhdeltä tutulta ja olin, että wtf!? Mieheni on kutsuttu ja kutsut lähetetty joku pari viikkoa sitten ja mieheni fb:n mukaan on osallistumassa (näin kaveri kertoi ja en minä sitä näe, kun ryhmä on yksityinen). Tulossa muidenkin tyttöystäviä ja muitakin naispuolisia, että kyse ei ole mistään jätkien kesken -meiningistä. Mies ei ole sanonut asiasta SANAAKAAN, ei kysynyt mitä luvassa viikonloppuna, ei kysynyt minua mukaansa... Tuon yhteisen tutun mielestä olen täysin tervetullut ja ihmetteli miksi en oke muka tulossa... Otan asian puheeksi tänään ja kysyn miksei mulle ole kertonut... Ollaan oltu yli vuosi yhdessä ja minä olen häntä vienyt miltei kaikkialle kavereitteni tapahtumiin, hänellä ei niitä muka ole, mutta nyt alkaa tuntumaan, että kuinka monet bileet olen missannut, jos mies on menny kavereiden kanssa saunomaan joinain viikonloppuina!? Miehen kaverit tulee kanssani toimeen, en ole mikää niuhottaja... En tiedä miksi mies ei halua minua mukaansa, koska kyse ei voi olla unohduksesta, sillä hän on tällä viikolla puhunut fb-ryhmässä tulevansa...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on joskus mies sanonut, että ei halua minua mukaan, koska olen ärsyttävä. Mies ei ollut enää vain kiinnostunut minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme