Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hullujen päivien ostossaldo
Kommentit (103)
Ostin Shock Absorber juoksuliivit todella hyvästä alesta, vaaleansinisen silkkipuuvillasekoitteisen neuleen, tytölle keltaiset rimpsuleggarit ja pinnejä plus neljä kassillista herkkuruokaa, haamumunkkeja ja karkkia. Tuskin sain kotiin raahtattua herkkukassit mutta olen tosi tyytväinen. Esimerkiksi siellä oli muutamia herkkujuustojani puoleen hintaa ja sain neljä isoa entrecote pihviä 10€. Ei tule tänä viikkona ainakaan nälkä. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naurattaa =D
Itse ostan mitä tarvin olipa hulluja päiviä tai ei. Enkä kyllä tietenkään mene ostamaan jotain tiettyä takkia, jota alessa myydään. Ostan sen takin, jonka oikeasti haluan. Maksoi mitä maksoi. Takin ostan kerran viiteen vuoteen.
Alue: Aihe vapaa
Kävin keskiviikkona heti seiskalta lenkkarit jalassa, joustavissa vaatteissa ja vesipullolla varustautuneena. Sain napattua Burberryn trenssin, mikä oli ykkösenä listallani. Lisäksi toinen takki, hame, pari paitaa ja huivi, kasvojenpuhdistusainetta, shampoota ja ripsiväriä. Olen todella tyytyväinen ostoksiini, saattaa olla, että käymme vielä mieheni kanssa tänään tai huomenna Herkku ym. ostoksilla sekä hakemassa minulle yhden laukun.