Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullujen päivien ostossaldo

Vierailija
26.03.2015 |

Ja saitko mitä halusit?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin molemmille lapsille lenkkarit ja välikausivaatteet. Välttämättömiä ostoksia ja edullisesti.

Vierailija
42/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Joutsenen peitot saa esim. Prismasta halvemmalla mitä hullareilla "alessa"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modan sifonkitoppi ja valkoinen tavallinen t-paita, pari kirjaa ja herkusta mm. aaverahkaa, rypäleitä, ravunpyrstösalaattia, mozzarellaa ja kahvia. 

Vierailija
44/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran kuorintanaamio, Biothermin putsari, Niken treenilaukku, TBS:n hamppukäsivoide, Methodin siivousaineita ja Piecesin pikkuhousuja. Tänään tai huomenna tarkoitus vielä mennä Herkkuun ainakin. 

Vierailija
45/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOLLA 0 = euroa. Kuten useampana aikaisempanakin vuonna. Hyvä mieli. Voin suunnistaa Stockmaannilta Tokmannille.

Vierailija
46/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kosmetiikkaa (shampoo jättipakkaus, kasvojenpesuaine, dödöä, käsirasvaa ja hiusöljyn). Ostan Hullareilta aina sellaisen Biothermin jättipakkauksen puhdistusmaitoa, toi kestää hyvin tosi pitkään ja suht edullinenkin. Muuten tyytyväinen mut Lorealin hiusöljy vaikuttaa aika huonolta, seuraavaksi tilaan taas netistä Moroccanoilia.

Vierailija
47/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu kosmetiikkaa ja hiustenhoitotuotteita ostin todella hyvillä alehinnoilla. Tuotteet olivat niitä, mitä muutenkin käytän. Lisäksi herkusta ostin kassikaupalla edullisia herkkuja. Paljon leivonnaisia, vihanneksia, juustoja, stockmann mealsin ruokia.

Mies osti lisäksi itselleen farkut 29e ja pitkähihaisen t-paidan 9.90.

Niin ja Tampereen Stokkalla ei ollut yhtään ryysistä! Oli ihan miellyttävää kierrellä.

Vierailija
48/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin myymälään tänään klo 8 ja haluamani lasten ulkovaatteet olivat jo loppuneet. :( Meninpä sitten hakemaan keltaisia bebe-leivoksia.

Vierailija
49/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin netistä. Olisin halunnut kahdet eri verhot, sain vain toiset kun itseni nettiin klikkasin kello 8.

Vierailija
50/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/103 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko/tunika verkkokaupasta. Hain sen postista perjantaina ja tänään sunnuntaina iltapäivällä sain tekstarin, että paketti oli lähtenyt Stockmannilta!

Vierailija
52/103 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ruokaa

Vierailija
53/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtenyt taistelemaan mistään tietystä tuotteesta, vaan menin rauhassa klo 14 aikaan kiertelemään. Tiger of Swedenin takkia olisin ehkä halunnut kokeilla, mutta toisaalta tiedän etteivät trenssit mulle sovi. Samoin vähän jäi harmittamaan yksi harmaa saman merkin (?) neule jota en löytänyt, oli kai sekin loppu.

Mukaan tarttuivat Dieselin Skinzee-farkut 2 eri sinisen sävyssä (syksyn hullareilta ostin yhdet ja totesin hyviksi), 2 Filippa K:n perusraitapaitaa (tarkoitus vähän testata onko laatu sen kummempi kuin HM:llä tms), J.Lindebergin merinovilla/kasmirneuletakki (hyvä materiaali ja istui erinomaisesti, kiva sellainen vähän kittana, ehkä jopa hiukan vanhanaikainen "sihteerikkömäinen" malli), uudet Tangle Teezerit normaali- ja laukkuversioina (vanhat kärsineet, piikit rikki, naarmuihin ja piikkien tyveen pinttynyt kaikkea hiuslakkatöhnää ja mitä nyt jostain käsilaukun pohjalta löytyy, törkeän näköiset). Sitten 2 putelia hiuslakkaa (kulutustavara, sitä nyt aina tarttee ja 2 Max Factorin ripsaria (tarjous 2kpl 20eurolla, yleensä muistaakseni jotain 17eur/kpl, oikeasti tykkäisin käyttää Diorshowta mutta yli 30eur parin kk välein uusittavasta tuotteesta on aika paljon ja olen viimeisen vuoden sinnitellyt erilaisilla halpiksilla).

Ihan hyvät "perusostokset mielestäni, kaikelle on varmasti käyttöä, esim. tuo villatakki menee vuosia jos vaan pysyy siistinä. Samoin farkut. Ja kyllä ne paidatkin. Eli kaikki! Sunnuntaina menen varmaan vielä uudelleen vähän katsomaan mitä jäljellä. Nyt en jaksanut esim. kodintavarapuolella käydä ollenkaan ja sporttiosaston kiersin muttei vaan puhti enää riittänyt sovitteluun. Aikaa käytin 1,5h ja kiersin siis naistenvaatteet ja asusteet, OneWayn ja kosmetiikkaosaston ihan rauhassa ja välillä hypistellen. Kaupunkina tosin Turku eli pienemmät tilat. 

Onko muuten tuo hysteria ihan vaan helsinkiläisten juttu vai onko se sama kaikissa kaupungeissa? Itse en ole koskaan mennyt heti avaamisaikaan ja aina pääsee ihan rauhassa käppäilemään eikä mitääs taistelua tuotteista esiinny.

Vierailija
54/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:24"]

Kävin keskiviikkona heti seiskalta lenkkarit jalassa, joustavissa vaatteissa ja vesipullolla varustautuneena. Sain napattua Burberryn trenssin, mikä oli ykkösenä listallani. Lisäksi toinen takki, hame, pari paitaa ja huivi, kasvojenpuhdistusainetta, shampoota ja ripsiväriä. Olen todella tyytyväinen ostoksiini, saattaa olla, että käymme vielä mieheni kanssa tänään tai huomenna Herkku ym. ostoksilla sekä hakemassa minulle yhden laukun.

[/quote]

Burberryä en laittaisi päälleni vaikka maksettaisiin. Burberryn käyttäjät ovat mielikuvituksettomia keskiluokkaisia kiipijöitä. Kuin myös kaikki "hullareilla" kävijät.

[/quote]

No minä olenkin tällainen ihan perus klassiseen tyyliin pukeutuja, joka käyttää mielikuvitustaan pääsääntöisesti muuhun kuin takkivalintoihin ;) Pukeutumisessa arvostan hyvää laatua, ajattomia värejä ja malleja ja sitä, että vaatteet ovat monikäyttöisiä ja hyvin yhdistettävissä. Jätän jatkossakin ihan suosiolla "mielikuvituksekkaan" ja "trendikkään" pukeutumisen muille. T. Tuo aikaisempi lainattu

Vierailija
55/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ke aamuna keskustasta Raybanin Erika-aurinkolasit.

Älytön tungos ja taisivatkin loppua jo viimeistään 7:30. Itse olin paikalla klo 7.

Vierailija
56/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:36"]2 Max Factorin ripsaria (tarjous 2kpl 20eurolla, yleensä muistaakseni jotain 17eur/kpl
[/quote]

Ostin just samoja muualta 7,90 / kpl

Vierailija
57/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keskiviikkona heti seiskalta lenkkarit jalassa, joustavissa vaatteissa ja vesipullolla varustautuneena. Sain napattua Burberryn trenssin, mikä oli ykkösenä listallani. Lisäksi toinen takki, hame, pari paitaa ja huivi, kasvojenpuhdistusainetta, shampoota ja ripsiväriä. Olen todella tyytyväinen ostoksiini, saattaa olla, että käymme vielä mieheni kanssa tänään tai huomenna Herkku ym. ostoksilla sekä hakemassa minulle yhden laukun.

[/quote]

Burberryä en laittaisi päälleni vaikka maksettaisiin. Burberryn käyttäjät ovat mielikuvituksettomia keskiluokkaisia kiipijöitä. Kuin myös kaikki "hullareilla" kävijät.

[/quote]

Hulluilla Päivillä parasta on se, ettei siellä ole kaltaisiasi nillittäjiä. 

Vierailija
58/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wondersin balerinat mustat. Ne oli toiveissa ja ne sain.

Vierailija
59/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Usko pois, KUKAAN ei ole halukas maksamaan sinulle siitä, että pukisit Burberryä päällesi. Voin luvata tämän. Se on joviaalin ja tyylikkään ihmisen vaatemerkki. :)

Vierailija
60/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan on tarttunut nyt Nomess Copenhagenin henkarit joita meillä on jo ennestään, lemppari naamanpuhdistusaine, huonetuoksu vessaan, MarliesDekkersin rintsikat, String-hylly ja herkusta jotain pientä.

Puhdistusaine ja rintsikat oli hyvä ja edullinen ostos, noin puoleen hintaan sai. Nuo muutkin sellaisia, että olisin halunnut ilman Hullareitakin, mutta eivät niin tärkeitä.