Hullujen päivien ostossaldo
Kommentit (103)
Mitään "juoksemisen arvoista" ei tällä kertaa oikein kuvastosta löytynyt, kävin kuitenkin kosmetiikkaosastolta keräämässä halvan vartalovoiteen, pari käsisaippuaa ja kulmakynän.
En ole ikinä käynyt hullareilla enkä mene. Ko. Kaupassa muutenkin vaatetarjonta tylsää ja aneemista.
En lähtenyt katsomaan mitään erityistä. Mutta ostin sitten yhden Marco Polon käsipyyhkeen, sporttisukkia, irtokarkkia ja juustoa. Niin ja muutaman Gainomaxin. Kolmisen kymppiä meni.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:35"]
Olin keskustan Stokalla ke ja tänä aamuna kello 7 ja sain kaiken mitä halusin. Tiger of Swedenin tummansinistä trenssiä melkein silti jäin ilman vaikka juoksin ensimmäisten joukossa sinne suorinta tietä. Tiedän, olen hullu. Silti nappasin omani, viimeisen kokoa 38. Ne lensivät henkareilta ja 7:02 ei niitä ollut yhtään jäljellä.
Saldo neljä aivan ihanaa mekkoa, kaksi takkia ja kengät.
[/quote]
Tässä on ollut jo metsästyksen meininkiä! Kerran mieheni kanssa oltiin lenkkarit jalassa keskustan stokkalla ja juostiin eri ovista sisään jotta saadaan tosi halvat lentoliput :D Klo 7.02 meillä oli liput.
[/quote]
Kerran? Viime syksynä aukes ekan kerran jo klo 7
jäin ilman sitä beigeä vilan trenssiä eilen : ( tuli valvottua edellisenä iltana vahingossa liian myöhään, ja sitten nukuin myöhempään kuin piti ja ennen aamu ysiä ei ollut enää yhtäkään jäljellä : (
moneltakohan ovat mahtaneet loppua ? alunperin piti olla noin 7.25 paikalla, mutta olisikohan sekään riittänyt?
En löytänyt mitään oikeasti edullista, mitä haluaisin.
En mennyt paikan päälle, joten en saanut haluamaani kosmetiikkaa ja shampoota. En tiedä, uskallanko ryysikseen, ei ole minunkaan juttu eli noita ilman saatan jäädä. Minulla on tietyt merkit, jotka sopivat iholleni (erittäin vaikea iho), ja jos ovat pari euroa halvemmalla, niin jo kannattaa hakea pois.
Sen sijaan netistä klikkailin muuta pientä tarpeellista esim. itselleni yöpaita ja alusvaatteita, lapsille t-paitoja ja mies osti tänään himoitsemani käsilaukun. Rahaa meni erityisesti tuohon käsilaukkuun ja tottahan se nyt oli "turha" ostos, koska ilmankin olisin voinut elää mutta saahan sitä joskus investoida hyvään mieleen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:39"]
Millä Stockalla on takit niin lähellä ovea, että kahdessa minuutissa ehtii ryysiksessä löytämään oman kokonsa?
[/quote]
Minäkin olin siinä ryysiksessä Helsingissä tänään ja sivuovi jonka takana olin avattiin minuuttia aikaisemmin. :o Takit joita tavoittelin oli 2. kerroksessa. Minuutti korkeintaan takeille jos juoksee rullaportaita ja minuutissa jo löytää helposti oman kokonsa.
Benettonin paita, tytölle kahdet leggarit, vauvalle body, sormikkaat ja yht 22e postien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:39"]
Millä Stockalla on takit niin lähellä ovea, että kahdessa minuutissa ehtii ryysiksessä löytämään oman kokonsa?
[/quote]
Minäkin olin siinä ryysiksessä Helsingissä tänään ja sivuovi jonka takana olin avattiin minuuttia aikaisemmin. :o Takit joita tavoittelin oli 2. kerroksessa. Minuutti korkeintaan takeille jos juoksee rullaportaita ja minuutissa jo löytää helposti oman kokonsa.
[/quote]
Kyllä kahdessa minuutissa ehtii Helsingissä mille vaan vaateosastolle. Itse olin eilen klo 7.13 miestenosaston kassalla maksamassa paitaa aviomiehelle, ja sitä ennen olin ehtinyt käydä jo lastenosastolla, kodinosastolla ja Argos-hallissa :D
Ostin rintaliivejä. Kokoa 65 E/F on vaikeaa löytää tavallisista kaupoista, ja jos löytää niin ne ovat pirun kalliita. Nyt löytyi nättejä liivejä halvalla!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:33"]
Minusta siellä ei ole mitään järkevää myynnissä. Tuotteet on ihan tolkuttoman kalliita, vaikka ovatkin olevinaan alessa. Silti ihmiset ryntäilee hikisinä tungoksessa kuin päättömät kanat. HULLUTpäivät tosiaan..
[/quote]
Merkkituotteita siellä metsästetään ja ne saattavat oikeasti olla kovassa alessa. Halpoja ne eivät ole parhaimmillakaan. Tuolla Tigerin trenssillä taitaa olla normihinta jotain 500€ paikkeilla ja nyt Hullareilla 149€. En siis itse ollut sitä tavoittelemassa mutta voin kuvitella miksi muut olivat.
Itselle Lumenen kulmaväripaletti, pojalle Reiman lenkkarit, Name Itin takki ja housut, Bogin kurahousut ja vähän karkkia
Oliko se Tigerin trenssi laadukkaan oloinen? Oliko mitoitukseltaan millainen? Sain tilattua netistä, mutta epäilyttää kun ei yhtään tiedä laadusta ja koosta. Onneksi on palautusoikeus.
Eilen ostin cristelle & con harmaan maxihameen 15 eurolla ja olen niin tyytyväinen :) sitä lähdin hakemaan ja vaikka pommiin nukuin niin ehdin napata viimeisen s koon klo 9.06!
Sekopäälampaat vauhdissa.. bääää materiaa bäää halpaa pakko ostaa
Menin tänään töiden jälkeen viiden pintaan ja olin varautunut kammottavaan ryysikseen. Yllätyksekseni keskustan Stockalla (Helsinki siis) oli ihan inhimillistä. Hyvin mahtui kulkemaan!
Mukaan tarttui vilkkulenkkarit lapselle, juoksutrikoot itselle ja pusuja koko perheelle. Lisäksi kasvorasvaa, shampoota ja sukkahousuja. Perinteinen setti. :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:19"]
Eilen ostin cristelle & con harmaan maxihameen 15 eurolla ja olen niin tyytyväinen :) sitä lähdin hakemaan ja vaikka pommiin nukuin niin ehdin napata viimeisen s koon klo 9.06!
[/quote]
Ton hameen mäkin olisin halunnut, mut ehdin eilen vasta töiden jälkeen tuonne.
Nyt on mukaan tarttunut yksi pokkari, pari pulloa kuivashampoota, kissanruokaa, juustoa ja suklaata.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:05"]
Minä ostin vaikka mitä ja miten se on alapeukuttelijoilta ja muilta paheksujilta pois? :D Minulla sattuu olemaan varaa ostaa itselleni mitä haluan ja esimerkiksi hulluilta päiviltä niitä tuotteita saa. Toki useimmat tuotteet saa ulkomailta netistä halvemmalla mutta minusta on mukavaa tukea samalla kotimaani taloutta ja työpaikkoja.
[/quote]
Jos sulla on todella varaa ostaa, ei tarvitse lähteä Hullareille ryysimään. Stoccan surkea valikoima ja kauhea ryysis, mutta kun merkkituotteita saa muutaman kympin normaalia edullisemmin, niin jo on porukka hikipäässä ryysimässä.
[/quote]
Ei tarvitsekaan lähteä hullareille mutta tykkään mennä. Siinä on omanlainen tunnelmansa. Ei se nyt sentään mitään hikipäistä ryysimistä ole oikeasti. Et ole käynyt viime aikoina/koskaan? Minusta on kiva katsoa tarjontaa katalogista ja sitten mennä sinne ostamaan mitä haluan. Hupinsa kullakin ja kysyn vielä uudestaan, miten se on sinulta pois?