Hullujen päivien ostossaldo
Kommentit (103)
Olin keskustan Stokalla ke ja tänä aamuna kello 7 ja sain kaiken mitä halusin. Tiger of Swedenin tummansinistä trenssiä melkein silti jäin ilman vaikka juoksin ensimmäisten joukossa sinne suorinta tietä. Tiedän, olen hullu. Silti nappasin omani, viimeisen kokoa 38. Ne lensivät henkareilta ja 7:02 ei niitä ollut yhtään jäljellä.
Saldo neljä aivan ihanaa mekkoa, kaksi takkia ja kengät.
Joo en saanut mitä olin verkosta ajatellut ostaa. Jo seitsemän jälkeen oli "Myyty verkosta, kokeile onneasi myymälässä". En kokeillut ja enää en edes yritä ostaa hulliksilta.
Eilen tilasin netistä Brio Racet ja setä-Paulin pallovalot, sain haluamani.
Tänään ajattelin mennä paikan päälle katsomaan taaperolle kenkiä, ei mitään erityistä mielessä niin ei pettymystäkään ellei löydy.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:35"]Olin keskustan Stokalla ke ja tänä aamuna kello 7 ja sain kaiken mitä halusin. Tiger of Swedenin tummansinistä trenssiä melkein silti jäin ilman vaikka juoksin ensimmäisten joukossa sinne suorinta tietä. Tiedän, olen hullu. Silti nappasin omani, viimeisen kokoa 38. Ne lensivät henkareilta ja 7:02 ei niitä ollut yhtään jäljellä.
[/quote]
Hulluilla päivillä saa olla vähän hullu!
Nettiin laitetaan tahallaan tosi vähän kamaa että ostajat menisivät myymälään jossa usein tekevät heräteostoksia. En ole ikinä saanut mitä haluan netistä mutta myymälästä melkein aina. Tällä kertaa tavarat jotka olivat jo tunnin sisällä netistä loppuunmyyty sain vielä seuraavana päivänä myymälästä.
Ostin kesäväätteita ja kenkiä itselleni. Lapsilla oli jo kaikki pari kuukautta sitten. :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:35"]
Olin keskustan Stokalla ke ja tänä aamuna kello 7 ja sain kaiken mitä halusin. Tiger of Swedenin tummansinistä trenssiä melkein silti jäin ilman vaikka juoksin ensimmäisten joukossa sinne suorinta tietä. Tiedän, olen hullu. Silti nappasin omani, viimeisen kokoa 38. Ne lensivät henkareilta ja 7:02 ei niitä ollut yhtään jäljellä.
[/quote]
Tässä on ollut jo metsästyksen meininkiä! Kerran mieheni kanssa oltiin lenkkarit jalassa keskustan stokkalla ja juostiin eri ovista sisään jotta saadaan tosi halvat lentoliput :D Klo 7.02 meillä oli liput.
Ei sitten mitään ollut. Ostin haamumunkkeja. Ihmettelen jos joku löysi vaatteita.
Eilen mm.
- Vilan takki
- Pari mekkoa
- Lacosten tennarit
- Lapsille Hilfigerin t-paitoja, ulkoiluvaatteita, vansin tennarit ja paitoja ym
- Miehelle Polo Sportin tennarit ja boxereita
Tänään:
- Armani Jeansin tennarit
- Filippa mekko
- Vauvalle Benetton takki
Kaikki sain mitä halusin ja olin etukäteen päättänyt ostavani.
En saanut mutta en ollutkaan seiskalta liikenteessä
Vita eos lampun tilasin verkosta. Seinäkelloa ei ollutkaan verkkokaupassa myynnissä.
[/quote]
Mäkin olisi halunnut tuon trenssin. Tosi hyvässä alessa oli ja ihana laadukas kevättakki. En vaan laiskuuttani halunnut mennä keskustaan ja netissä jäin nuolemaan näppejäni. :(
Ostin itselleni Peakin hupparin, Ecco kävelykengät, Vilan, Laurenin ja Globalin mekot, Puman collegehousut, Tiger of Sweden hameen ja takin, pojalle Lego t-paidan ja tytölle kesähatun, molemmille lapsille legopakkaukset ja ruokaa. Mies sanoi että hänelle ei ehdottomasti saa ostaa mitään kun tiese että ostan itselleni hänenkin rahan puolesta. :D
Minä ostin vaikka mitä ja miten se on alapeukuttelijoilta ja muilta paheksujilta pois? :D Minulla sattuu olemaan varaa ostaa itselleni mitä haluan ja esimerkiksi hulluilta päiviltä niitä tuotteita saa. Toki useimmat tuotteet saa ulkomailta netistä halvemmalla mutta minusta on mukavaa tukea samalla kotimaani taloutta ja työpaikkoja.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:05"]
Minä ostin vaikka mitä ja miten se on alapeukuttelijoilta ja muilta paheksujilta pois? :D Minulla sattuu olemaan varaa ostaa itselleni mitä haluan ja esimerkiksi hulluilta päiviltä niitä tuotteita saa. Toki useimmat tuotteet saa ulkomailta netistä halvemmalla mutta minusta on mukavaa tukea samalla kotimaani taloutta ja työpaikkoja.
[/quote]
Jos sulla on todella varaa ostaa, ei tarvitse lähteä Hullareille ryysimään. Stoccan surkea valikoima ja kauhea ryysis, mutta kun merkkituotteita saa muutaman kympin normaalia edullisemmin, niin jo on porukka hikipäässä ryysimässä.
Ostin kosmetiikkaa ja shampoota. Muuta en halunnutkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:57"]
[/quote]
Tässä on ollut jo metsästyksen meininkiä! Kerran mieheni kanssa oltiin lenkkarit jalassa keskustan stokkalla ja juostiin eri ovista sisään jotta saadaan tosi halvat lentoliput :D Klo 7.02 meillä oli liput.
[/quote]
Minäkin aina menen hullareille lenkkarit jalassa noin niinkun varmuuden vuoksi. :D En aikonut juosta mutta lähdin menemään kun näin ihmisryysiksen takkien ympärillä.
Minusta siellä ei ole mitään järkevää myynnissä. Tuotteet on ihan tolkuttoman kalliita, vaikka ovatkin olevinaan alessa. Silti ihmiset ryntäilee hikisinä tungoksessa kuin päättömät kanat. HULLUTpäivät tosiaan..
Millä Stockalla on takit niin lähellä ovea, että kahdessa minuutissa ehtii ryysiksessä löytämään oman kokonsa?
Olisi siellä ollut vaikka mitä osteltavaa mutta ajattelin että parempi jäädä vauvan kanssa kotiin kuin mennä tukkeeksi.