Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullujen päivien ostossaldo

Vierailija
26.03.2015 |

Ja saitko mitä halusit?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia % nuo alennukset on? En ole koskaan ollut Hulluilla pvllä. 

Vierailija
62/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:09"]

Kävin sovittamassa sitä tigerin takkia mutga mun mielestä oli aika ruma.. ei todellakaan musta ja muutenkin.. ei.. normaalikokoani sovitin ja se oli ok!

[/quote]

Ei sen pitänytkään olla musta. Siellä oli tummansinisiä ja beigejä. Puhutaankohan samasta takista? 

[/quote]

Kai te merkkivaatteiden käyttäjät tiedätte että esim. tuolla Tigerilla on useamman laatuisia ja hintaisia Trenssejä. Ja että näille alennuspäiville (hullut päivät, 3+1 jne.) ostetaan myytäväksi yleensä sitä halvinta, ei niin laadukasta mallia. Usein tarjouksessa olevat tuotteet ovat jo elinkaarensa päässä ja siksi kauppa saa ne edulliseen sisäänostohintaan. Toki joukossa jotain uutta ja edullista, jotta hullut ryntäävät paikalle.

[/quote]

Höpö höpö. Minulla on paljon hullareilta ostettuja vaatteita ja kaikki merkkikamat mitä olen ostanut ovat säilyneet todella hyvinä vuosikaupalla. Esimerkiksi 3 vuotta sitten ostamani Filippa K:n merinovillaneuleet ovat vieläkin ihan priimoja. Ostan samoja merkkivaatteita myös normihintaan enkä näe mitään eroa laadussa enkä kestävyydessä. Tuo Tigerin kuuluisa Jody trenssi mikä oli nyt myynnissä on olemassa oleva vanhempi mutta silti klassinen malli joka todellakin maksaa noin 500€. Sitä löytää vieläkin netistä ulkomailta tuohon hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kulutushysteriaa ja tungosta, mutta jostain kumman syystä tykkään käydä Hulluilla päivillä :D. Siinä on aina fiiliksensä saada kuvasto kotiin ja selailla sitä ja miettiä mitä ostaisin. Yleensä ostan kosmetiikkaa ja ruokaa, joskus alusvaatteita tai jonkin vaatteen. Tällä kertaa olen ostanut Maison Scotchin svetarin, sukkia ja miehelle boksereita. Tänään olisi ollut myynnissä Billi Bi sandaalit jotka näyttivät kivoilta ja maksaa monta kymppiä enemmän normaalisti, mutten jaksanut ryysätä aamulla.

Vierailija
64/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:22"]

[/quote]

No esim Joutsenen 100% untuvatuotteissa ale on noin 50%. Ostin juuri lapselleni 250g kesäpeitteen (90/10 untuva/höyhen) ja maksoin siitä 249 tai 259€. Nyt Päivillä on 200g (100% untuvaa) kesäpeite 129€. Tuotteet eivät ole ihan yks yhteen, mutta ihan vertailukelpoisia kuitenkin. Minä löydän kyllä HP:ltä aina laatutavaraa hyvään hintaan. 

Vierailija
65/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:53"]

[/quote]

No esim Joutsenen 100% untuvatuotteissa ale on noin 50%. Ostin juuri lapselleni 250g kesäpeitteen (90/10 untuva/höyhen) ja maksoin siitä 249 tai 259€. Nyt Päivillä on 200g (100% untuvaa) kesäpeite 129€. Tuotteet eivät ole ihan yks yhteen, mutta ihan vertailukelpoisia kuitenkin. Minä löydän kyllä HP:ltä aina laatutavaraa hyvään hintaan. 

[/quote]

Samoin. Aleprossat ovat yleensä 30-50% luokkaa, mutta jotkut tuotteet jopa 70%. Jos on varovainen ja hintatietoinen niin voi tehdä hyvät kaupat. Jotkut tuotteet sitten taas halvempia jos tilaa netistä.

Vierailija
66/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Swiss diamond -pannut, parsakattilan, Niken treenikassin, lenkkarit lapselle, pari HR:n deodoranttia ja Wolfordin sukkahousuja. Hullareiden vaatteista en oikein jaksa enää nykyään innostua mutta mies kyllä osti itselleen kahdet housut.

Vierailija
67/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:36"]2 Max Factorin ripsaria (tarjous 2kpl 20eurolla, yleensä muistaakseni jotain 17eur/kpl [/quote] Ostin just samoja muualta 7,90 / kpl

[/quote]

Mistä? Kerro heti! :)

Vierailija
68/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Huh onpa hintoja!! Ostin viimekesänä Saksasta normaalihintaisen tuplapeitteen 90/10 kesäpeite+ ja maksoin 150€!!

Vierailija
69/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:19"]

[/quote]

[/quote]

Huh onpa hintoja!! Ostin viimekesänä Saksasta normaalihintaisen tuplapeitteen 90/10 kesäpeite+ ja maksoin 150€!!

[/quote]

Juu, mikäs sen kätevämpi ekaluokkalaiselle kuin tuplapeite. Minä en noita hintoja osaa kalliina pitää.

Vierailija
70/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:24"]

Kävin keskiviikkona heti seiskalta lenkkarit jalassa, joustavissa vaatteissa ja vesipullolla varustautuneena. Sain napattua Burberryn trenssin, mikä oli ykkösenä listallani. Lisäksi toinen takki, hame, pari paitaa ja huivi, kasvojenpuhdistusainetta, shampoota ja ripsiväriä. Olen todella tyytyväinen ostoksiini, saattaa olla, että käymme vielä mieheni kanssa tänään tai huomenna Herkku ym. ostoksilla sekä hakemassa minulle yhden laukun.

[/quote]

Burberryä en laittaisi päälleni vaikka maksettaisiin. Burberryn käyttäjät ovat mielikuvituksettomia keskiluokkaisia kiipijöitä. Kuin myös kaikki "hullareilla" kävijät.

[/quote]

Usko pois, KUKAAN ei ole halukas maksamaan sinulle siitä, että pukisit Burberryä päällesi. Voin luvata tämän. Se on joviaalin ja tyylikkään ihmisen vaatemerkki. :)

[/quote]

Siis oikeastiko joviaalin ihmisen vaate? Eli jos pukeudun Burberryyn, olen joviaali ja tyylikäs. Siis keiden mielestä? Ehkäpä sinun kannattaisi tutustua pukeutumisen ja vaatteiden historiaan ja merkitykseen hiukan tarkemmin. Saatat jopa ymmärtää itseäsikin sen jälkeen hiukan paremmin.

Vierailija
71/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bassetin ihana pussilakanat. Lapselle kuorihousut, teemailtoja, kindermunia, paistinpannu ja pashamuotti. Huomenna vielä ehkä netistä molot.

Vierailija
72/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:04"]

Kävin keskiviikkona heti seiskalta lenkkarit jalassa, joustavissa vaatteissa ja vesipullolla varustautuneena. Sain napattua Burberryn trenssin, mikä oli ykkösenä listallani. Lisäksi toinen takki, hame, pari paitaa ja huivi, kasvojenpuhdistusainetta, shampoota ja ripsiväriä. Olen todella tyytyväinen ostoksiini, saattaa olla, että käymme vielä mieheni kanssa tänään tai huomenna Herkku ym. ostoksilla sekä hakemassa minulle yhden laukun.

[/quote]

Burberryä en laittaisi päälleni vaikka maksettaisiin. Burberryn käyttäjät ovat mielikuvituksettomia keskiluokkaisia kiipijöitä. Kuin myös kaikki "hullareilla" kävijät.

[/quote]

Usko pois, KUKAAN ei ole halukas maksamaan sinulle siitä, että pukisit Burberryä päällesi. Voin luvata tämän. Se on joviaalin ja tyylikkään ihmisen vaatemerkki. :)

[/quote]

Siis oikeastiko joviaalin ihmisen vaate? Eli jos pukeudun Burberryyn, olen joviaali ja tyylikäs. Siis keiden mielestä? Ehkäpä sinun kannattaisi tutustua pukeutumisen ja vaatteiden historiaan ja merkitykseen hiukan tarkemmin. Saatat jopa ymmärtää itseäsikin sen jälkeen hiukan paremmin.

[/quote]

Entinen esimieheni puketui aina Burberryyn. Eikä kyllä ollut yhtään joviaali ihminen. Tyylikäs yritti olla epätoivoisesti.

Vierailija
73/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:17"]

Hei itse kiinnostuin kun luon jostain HP-keskustelusta tällä viikolla, että monet on sensain ripsaria lähtenyt hakemaan?? Mikä ripsari kyseessä ja mitä plussia siinä on kun noin monet kiinnostunut?:) 

[/quote]

Kyseessä tämä ripsari. Hullareilla 17€. Kestää hien, kosteuden ja kyyneleet, mutta lähtee pois 38 asteisella vedellä, eli ei tarvitse meikinpoistoainetta. Paras ever!

http://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-mascara-38-c-silk-performance-ripsivari-6-ml

Vierailija
74/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun Lontoossa. Ei tarvitse juosta 'alessa' kaksi kertaa vuodessa ostamassa ylihinnoiteltua romua.

Vierailija
75/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie Mellis pinkit pitsihipsterit ja rintsikat. Ysl valokynä. Loreal shine blonde hoitoaine. Vogue sukkahousuja. Guerlain aurinkopuuteri. DKNY laukku. Brunberg mokkasuukkoja. Sisley Emulsion.

Vierailija
76/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:54"]

Huippu kosmetiikkaa ja hiustenhoitotuotteita ostin todella hyvillä alehinnoilla. Tuotteet olivat niitä, mitä muutenkin käytän. Lisäksi herkusta ostin kassikaupalla edullisia herkkuja. Paljon leivonnaisia, vihanneksia, juustoja, stockmann mealsin ruokia. Mies osti lisäksi itselleen farkut 29e ja pitkähihaisen t-paidan 9.90. Niin ja Tampereen Stokkalla ei ollut yhtään ryysistä! Oli ihan miellyttävää kierrellä.

[/quote]

pakko kysyä: ostit kassikaupalla ruokaa ja luettelit sellaista, mikä ei säily pitkään ja mitä ei pysty syömään paljoa kerralla (leivonnaiset ja meals-annokset) - mitä ihmettä teet sillä kaikella? Lahjoitat vai onko teillä suurperhe, joka pitää hullareiden aikaan mässäilyjuhlat?

Vierailija
77/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:38"]

[/quote]

[/quote]

No minä olenkin tällainen ihan perus klassiseen tyyliin pukeutuja, joka käyttää mielikuvitustaan pääsääntöisesti muuhun kuin takkivalintoihin ;) Pukeutumisessa arvostan hyvää laatua, ajattomia värejä ja malleja ja sitä, että vaatteet ovat monikäyttöisiä ja hyvin yhdistettävissä. Jätän jatkossakin ihan suosiolla "mielikuvituksekkaan" ja "trendikkään" pukeutumisen muille. T. Tuo aikaisempi lainattu

[/quote]

Mielestään vähän muita parempi ja fiinimpi keskiluokkainen keskusta-asuja. Tykkää korostaa, että ihan perustavishan minä, mutta kuitenkin vaatteista täytyy välittyä se pieni ero niihin muihin perustaviksiin. Tunnistitko itsesi?

Vierailija
78/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei itse kiinnostuin kun luon jostain HP-keskustelusta tällä viikolla, että monet on sensain ripsaria lähtenyt hakemaan?? Mikä ripsari kyseessä ja mitä plussia siinä on kun noin monet kiinnostunut?:) 

Vierailija
79/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkertaa tuli osteltua normaalia enemmän:

- 2kg karitsanpotkia, 1kg naudanpaistia ja 1kg vasikkaa

- Ralph Laurenin mokkasiinit

- sukkiksia, dödöjä

- 4 suklaapatukkaa

- 3 keltaista berliininmunkkia

Vierailija
80/103 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:09"]

Kävin sovittamassa sitä tigerin takkia mutga mun mielestä oli aika ruma.. ei todellakaan musta ja muutenkin.. ei.. normaalikokoani sovitin ja se oli ok!

[/quote]

Ei sen pitänytkään olla musta. Siellä oli tummansinisiä ja beigejä. Puhutaankohan samasta takista? 

[/quote]

Kai te merkkivaatteiden käyttäjät tiedätte että esim. tuolla Tigerilla on useamman laatuisia ja hintaisia Trenssejä. Ja että näille alennuspäiville (hullut päivät, 3+1 jne.) ostetaan myytäväksi yleensä sitä halvinta, ei niin laadukasta mallia. Usein tarjouksessa olevat tuotteet ovat jo elinkaarensa päässä ja siksi kauppa saa ne edulliseen sisäänostohintaan. Toki joukossa jotain uutta ja edullista, jotta hullut ryntäävät paikalle.