Voitat lotossa 8 miljonaa. Antaisitko tästä summasta sisaruksille tai vanhemmillesi?
Kommentit (78)
Ostaisin vanhemmilleni sellaisen asunnon kuin haluavat ja maksaisin sen kulut. Tai sitten ostaisin heiltä nykyisen asunnon. Saman tekisin veljen perheelle, siskopuoli ei saisi mitään. Puolisoa tai lapsia ei ole, joten veli perheineen tulee minut joskus perimään. Rahaa en varmaan antaisi, koska lahjavero. Ellei voisi sanoa, että porukkalottohan se oli.
Teen loton aina jaettuna viiteen osaan. Yhden voiton pidin kaikki itsellä. Yhden voiton jaoin. Luultavasti jakaisin noin ison voitonkin. Ehkä yhdet osat sisarille ja loput kolme minulle.
Voitin 8 sataa 70 ja hilut niin annoin 50 siskolle ja veljelle. Jos voitaisin miljoonia niin kikkailisin miten muutama saisi rahaa ilman että verottaja vetää välistä. Mutsille en antaisi centtiäkään. Ahne on jo yrittänyt kieroilla rahasta.
Lapsille tietenkin jättäsin eniten kun en saisi hummatta kaikkea. broidi sais ihan varmasti fyffeä. systeri vähintään yhtä paljon. Mä olen aina antanut niille rahaa jos ovat pyytäneet. Siskokaan ei ole vuosiin pyytänyt. Kun pyysi niin sanoin ei tarvi maksaa takaisin.
Mä en ole silleen rahanahne. työttömänäkin sain vähän säästöön. Se oli virhe kun työttömällä ei saa olla säästöjä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan äidille miljoonan korotonta lainaa, jonka joutuu maksamaan takaisin 50v päästä.
Ähäkutti verottaja.
jos käy niin ettei hän ennätä tuhlaamaan rahaa eläessään niin saat rahan perintönä josta maksat perintöveron.
Ensin kuolinpesästä maksetaan lainat pois, ei siitä mene veroa että saa omansa pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Teen loton aina jaettuna viiteen osaan. Yhden voiton pidin kaikki itsellä. Yhden voiton jaoin. Luultavasti jakaisin noin ison voitonkin. Ehkä yhdet osat sisarille ja loput kolme minulle.
Laitonta ellei teillä ole sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
jos sinulla ja sukulaisilla on kaikilla nettitunnukset, niin voitte kaikki tehdä veikkauksen sivuilla tilin joilla pelata veikkauksen pelejä. veikkauksen sivuilla pystyy tekemään porukkapelejä. kun rahaa tulee, niin voitot menee automaattisesti mukana olijoille.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin lapsilleni suurimman osan.
Tulen perimään vanhemmiltani noin miljoonan. Tästä summasta en ota itselleni kuin noin 300000, koska en halua itselleni yli 500.000€ omaisuutta.
Miksi ihmeessä et halua?
En antaisi kenellekään. Miehen kanssa jäätäisiin oloneuvoksiksi molemmat ja näytettäisi keskisormea kaikille. Äidilleni voisin kyllä kustantaa laadukkaan hoivakodin kun sinne haaveilee pääsevänsä mutta ei pääse vielä kun on liian hyväkuntoinen.
Antaisin veljelle ja siskolle rahaa. Veli ei oikeastaan tosin tarvitsisi koska on jo varakas. Vanhemmilla on muistisairautta joten heille ei rahaa, mutta hankkisin parempaa hoitoa ja palveluita kuin nyt saavat (tai siis parempaa kuin mihin meillä omaisilla jaksaminen ja aika riittää).
Vanhemmat eivät tarvitse ja sisaruksille en halua antaa, koska sieltä päin on tullut vain v..uitua silloin kuin itsellä meni huonosti. Nyt olen taloudellisesti muutenkin täysin omillani.
Oma pikkusiskoni ei kertonut voittaneensa lotossa. Luulin, että hyvä palkkaisesta työstään kustansi äkkiä ison luksustalon kaikilla herkuilla kun oli puhunut omaan taloon säästämisestä jo vuosia. Aina ollut samppanjan ja designin perään joten en pannut merkille mitään muutosta tuon talon lisäksi. Eräs lapsuuden ajalta asti läheinen ystävänsä sitten lipsautti minulle kun istuttiin iltaa siskon kanssa, kun kerroin ekaksi sille että sisko auttaa taloudellisesti.
Ei jumal-iste mä suutuin. Siis sen takia on jotain 400 euron luokkaa kuukausittain auttanut minua, kun on voittanut lotossa! 400! Kyllä meni välit. Lähtökohtaisesti todellakin itse olisin jakanut kokonaan potin enkä huijannut.
En varmaankaan, veljelleni en antaisi koska ei olla oikeastaan väleissä ja vanhemmat ei tarvitsisi kun ovat itsekkin varakkaita. Tyyliin ostaisin ulkomailta jonkun paritalon jossa sitten vanhempani asuisivat toisella puolella tms.
Äidilleni antaisin miljoonan + hankkisin osalla loppurahasta niin paljon vanhuuden ajan kotipalveluja yksityiseltä kuin hän tarvitsee. Muutamalle ystävälle antaisin myös, sen verran, että saavat asunnon ja uuden auton, ja vähän varalle. Ehkä joku... 300-500 tuhatta.
Veljelle en antaisi mitään suoraan. Hän varmaan saisi sitten äidin kautta minun antamia rahoja perinnöksi (itse en ottaisi äidiltä perintöä vastaan).
Voisi siitä etukäteen ajatellen jokaiselle millin heittää. Vaikea tietysti etukäteen tietää minkälainen ahneus iskee kun on rahat lapasessa.
Sisaruksia ei ole mutta mutsille annoin paljon pienemmästäkin summasta.
Isä on hoivakodissa, ehkä vaihtaisin yksityiseen.
Veli jäisi nuolemaan näppejään. Heillä on hyvä rahatilanne itsellään. Veli jätti äidin hautajaiset ja isän asiat täysin minun harteille, kun pyysin apua niin vastaus oli vain ei kiinnosta. Ollaan väleissä mutta hyvin nimellisesti.
Mutta kukaan ei koskaan saisi tietää että ollaan voitettu lotossa. Suurin osa menisi lapsille ja itselle pesämunaksi. Muutaman vuoden päästä voisimme muuttaa ulkomaille.
Ei ole sisaruksia, äiti ei tarvitse, on hoivakodissa.
Eli itse pitäisin sen verran mitä enää arvelen kivaan elämään tarvitsevani miehen kanssa. Iso osa menis hyväntekeväisyyteen lähinnä eläinten hyväksi.
Vanhemmille joo. Auttaisin veloissa ja muutenkin. Sisarelleni en antaisi isoja summia koska hän vain tuhoaisi terveytensä päihdeaddiktionsa takia. Rahattomuus on ollut yksi syy miksi hän välillä on selvinpäin. Voisin auttaa häntä muuten esim. ostamalla hänelle jotain mitä tarvii päästäkseen elämässä eteenpäin jos tiedän että se ei menisi päihteisiin.
Joo, jotta joutuisivat lahjaveroa maksamaan, vanhemmat ei ole elossa ja pari sisarustakin jo kuollut et sit pitäs vissiin sisarusten lapset ottaa joukon jatkeeksi.
Siitä lahjaverosta menisi myös lahjavero...
1. Lähisukulaisille lahjaveron suuruus miljoonasta on 142 100,00 euroa
2. Lahjoitat 142 100,00 euroa lahjaveron maksuun, tästä tulee 15 152 euroa lisää lahjaveroa
3. Lahjoitat 15 152 euroa lisää lahjaveron maksuun, siitä tulee 908 euroa lisää ...
parempi kun pidät vain itselläsi