Kaveri kilahti pikku jutusta
Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen, tällänen juttu. Olin just muuttaneella kaverilla käymässä sen uudessä kämpässä. Kaverilla oli tosi rumat lyhdyt "koristeena" ikkunalaudalla. Kun näin ne aloin hirveesti nauramaan, ku ne oli niin nolot. Kaveri kysyi, että mikä tuli, ni sanoin, että noi sun lyhdyt on niin kamalat, että naurattaa. Noh, kaveri suutahti ja meni olohuoneeseensa mököttämään. Kun sain koottua itseni menin sinne olohuoneeseen, mut kaveri vaan mökötti. Yritin jutella muusta, mutta sitten se sano, että parempi ehkä että lähdet nyt. Olin ihan että mitä, ootko noin pikkumainen. :D
Oisitteko te aaveemammat suuttuneet tollasesta pikku jutusta? oon aina ollu suora sanainen ja mulla on kuitenki tunnetusti hyvä maku. Ollaan oltu parhaita kavereita pitkään, ni musta munkin mielipiteet on kaverin valinnoissa tärkeät. Mitä mieltä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:40"]
Kunnon moukka olet :D Voin vaan kuvitella mitä päästelet suustasi. Tuskin oli eka kerta. Ehkäpä ystäväsikin lopulta väsyy kuuntelemaan "totuuksiasi".
[/quote]
Ja huono käytös se vasta mautonta onkin!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"]
Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap
[/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi.
[/quote]
Hahhah, tai voisi kysyä mihin vihamiehiä tarvitsee kun on ap:n kaltainen ystävä?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:40"]Kunnon moukka olet :D Voin vaan kuvitella mitä päästelet suustasi. Tuskin oli eka kerta. Ehkäpä ystäväsikin lopulta väsyy kuuntelemaan "totuuksiasi". [/quote] En sano, että ne on totuuksia vaan mielipiteitä. Taidat olla vähän hidas. Ap
[/quote]
Sut just ap todettiin tyhmäksi ja silti kehtaat väittää täällä jotain hitaaksi. Ei nyt ihan toimi.
kaikil ei oo varaa mihinkää hienoihi sisustuksii ku muuttaa ekaa omaa kämppää ja sit sisustaa sen sillee ku parhaiten pystyy
Ei tarvitse iso vika olla, kun se on päässä.
Just saying...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:44"]
kaikil ei oo varaa mihinkää hienoihi sisustuksii ku muuttaa ekaa omaa kämppää ja sit sisustaa sen sillee ku parhaiten pystyy
[/quote]
Ap:lla pappa betalar. Tai sitten käyttää omia avujaan maksaakseen hyvän makunsa, you know. ;)
Mä olisin vastannut sulle vaan että ai jaa, mun mielestä ne on upeat ja antanut sun jatkaa naureskelua..
Olis pitäny tietää, ettei täällä ole ku peppukipeitä rumia mammoja, jotka ei ymmärrä hyvän päälle. Ap
Kamala ihminen tuo ap. Tiedän tuon ihmistyypin. Ap. varmaan nauraa päin naamaa, jos kavereilla on oman maun vastaiset vaatteet, kampaus tai vaikka auto. Ap. ei ymmärrä, että ihmisillä voi olla eri maku eikä makuasoista kiistellä. Ei osaa hyväksyä erilaisuutta omassa ylemmyydentunnossaan. Luuleeko ap, että kaikki pitävät hänen sisustuksestaan. Eivät takuulla pidä, mutta tajuavat sivistyneinä ihmisinä, että jokainen tyyl6llään. Eikö se kaverin tapaaminen ollut ollenkaan tärkeää? Piti vaan nopeasti tsekata asunnon taso ja sitten nauraa räkänaurut. Törkeää. Tiedän pari tyyppiä, jotka hulluuden vimmalla kohkaavat omasta sisustuksestaan ja haukkuvat toisten kodit lyttyyn juuri nauramalla ja pilkkaamalla. Samaan tyyliin hukutaan kaikki muutkin valinnat. Itsellä on oikeasti niin paska itsetunto, että sitä pitää pönkittää materialla ja toisia ilkkumalla. Ap.n kaveri vaikuttaa normaalilta ihmiseltä. Olisipa oikein, kun joku yhtä kusipää kaveri nauraisi ap.n maulle oikein kunnolla. Ehkä sitten oppisi miltä se tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"] Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap [/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi. [/quote] Voi, voi. Taitaa olla moni av-mammaki aika mauton, ku noon tulistuvat. Haha. Ap
[/quote]
Mihin muuten perustat väitteesi siitä että sulla on hyvä maku? Miten hyvää makua mitataan? Millä kriteereillä voi vetää kahden eri tyylin välille sen rajanvedon, että toinen edustaa hyvää makua ja toinen on mauton?
[/quote]
Mun makua kehutaan monesti. vaatteissa ja sisustuksessa. Miehet ja naiset. Ap
[/quote]
Ja onko näillä kehujilla itsellä hyvä maku? Jos joku värisokea kertoo sun käyttävän hyvin värejä yhteen niin uskositko? :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"] Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap [/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi. [/quote] Voi, voi. Taitaa olla moni av-mammaki aika mauton, ku noon tulistuvat. Haha. Ap [/quote]
Mihin muuten perustat väitteesi siitä että sulla on hyvä maku? Miten hyvää makua mitataan? Millä kriteereillä voi vetää kahden eri tyylin välille sen rajanvedon, että toinen edustaa hyvää makua ja toinen on mauton? [/quote] Mun makua kehutaan monesti. vaatteissa ja sisustuksessa. Miehet ja naiset. Ap
[/quote]
Ehkä ne vain imartelevat ja lätisevät tyhjää "ah ku oot ihqu" eivätkä uskalla sanoa todellista mielipidettään, koska pelkäävät että möläytät jotain ilkeää, kulkevat varpaillaan sun läsnäollessa henkeä pidättäen ja toivovat pääsevänsä susta eroon. Hulluille pitää olla mieliksi...
Ap onkin pervo setämies. Korjaan, puutteessa oleva pervo setämies ;)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:47"]
Olis pitäny tietää, ettei täällä ole ku peppukipeitä rumia mammoja, jotka ei ymmärrä hyvän päälle. Ap
[/quote]
Kun ei me katsos olla vieläkään saatu edes esimerkkiä siitä sun hyvästä mausta. Todista, että ollaan väärässä ja sulla on hyvä maku ja on ok päästellä sammakoita suusta.
Pikkujuttu on muuten ap yhdyssana.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"]
Oisitteko te aaveemammat suuttuneet tollasesta pikku jutusta? oon aina ollu suora sanainen ja mulla on kuitenki tunnetusti hyvä maku. Ollaan oltu parhaita kavereita pitkään, ni musta munkin mielipiteet on kaverin valinnoissa tärkeät. Mitä mieltä?
[/quote]
Tämä kertookin kaiken olennaisen. "Oon aina ollu suorasanainen" siis sulla on oikeus käyttäytyä ääliömäisesti ja toisten pitää vain sietää?
"Musta munkin mielipiteet on kaverin valinnoissa tärkeät"
Munkin tai nunnan, mutta haloo kai nyt ihminen saa oman kotinsa sisustaa just niinku haluaa! Et sinä siellä asu eikä kaverin koti kuulu sulle mitenkään! Vai ajattelitko muuttaa sinne kyttäämään?
"Mulla on tunnetusti hyvä maku" MUAH-HAH-HAH-HAH-HAH-HAH!! XD
En oo puutteessa!! Mulle riittää itsetyydytyss, en kaipaa avmammojen seuraa, kukaan ei oo musta välittänyt mutta ei haittaa hahahahhaa!! Mulla on kissa ja se riittää mulle, silitän kissaa niin pääsen uneen, kissa ymmärtää mua toisin kuin rumat avmammat!!!! Hermo mene teihin, kaikki on paskoja Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Tämä kertookin kaiken olennaisen. "Oon aina ollu suorasanainen" siis sulla on oikeus käyttäytyä ääliömäisesti ja toisten pitää vain sietää?
"Musta munkin mielipiteet on kaverin valinnoissa tärkeät"
Munkin tai nunnan, mutta haloo kai nyt ihminen saa oman kotinsa sisustaa just niinku haluaa! Et sinä siellä asu eikä kaverin koti kuulu sulle mitenkään! Vai ajattelitko muuttaa sinne kyttäämään?
"Mulla on tunnetusti hyvä maku" MUAH-HAH-HAH-HAH-HAH-HAH!! XD
[/quote]
Ehkä suurimpia ääliöitä ikinä just ton tyyliset henkilöt!
Toivottavasti tämä on trolli. Ei kukaan tervejärkinen ala haukkumaan toisen sisustusta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:55"]En oo puutteessa!! Mulle riittää itsetyydytyss, en kaipaa avmammojen seuraa, kukaan ei oo musta välittänyt mutta ei haittaa hahahahhaa!! Mulla on kissa ja se riittää mulle, silitän kissaa niin pääsen uneen, kissa ymmärtää mua toisin kuin rumat avmammat!!!! Hermo mene teihin, kaikki on paskoja Ap
[/quote]
Tää ei oo aito ap. Oot säälittävä! Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:40"]Kunnon moukka olet :D Voin vaan kuvitella mitä päästelet suustasi. Tuskin oli eka kerta. Ehkäpä ystäväsikin lopulta väsyy kuuntelemaan "totuuksiasi".
[/quote]
En sano, että ne on totuuksia vaan mielipiteitä. Taidat olla vähän hidas. Ap