Kaveri kilahti pikku jutusta
Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen, tällänen juttu. Olin just muuttaneella kaverilla käymässä sen uudessä kämpässä. Kaverilla oli tosi rumat lyhdyt "koristeena" ikkunalaudalla. Kun näin ne aloin hirveesti nauramaan, ku ne oli niin nolot. Kaveri kysyi, että mikä tuli, ni sanoin, että noi sun lyhdyt on niin kamalat, että naurattaa. Noh, kaveri suutahti ja meni olohuoneeseensa mököttämään. Kun sain koottua itseni menin sinne olohuoneeseen, mut kaveri vaan mökötti. Yritin jutella muusta, mutta sitten se sano, että parempi ehkä että lähdet nyt. Olin ihan että mitä, ootko noin pikkumainen. :D
Oisitteko te aaveemammat suuttuneet tollasesta pikku jutusta? oon aina ollu suora sanainen ja mulla on kuitenki tunnetusti hyvä maku. Ollaan oltu parhaita kavereita pitkään, ni musta munkin mielipiteet on kaverin valinnoissa tärkeät. Mitä mieltä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:14"] [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:13"] Kateellinen taisit olla. [/quote] Hah! en todellakaan! :D Se sisustus oli kokonaisuudessaan tosi nolo ja ruma. Ap [/quote] Ainut nolo olit sinä. [/quote] Tai sinä. ;)
[/quote]
En mä ollut siellä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:12"]
Hyvää sisustusmakua on sitten siunaantunut kompensoimaan todella huonot käytöstavat? Eikö äitisi koskaan opettanut sinulle, että ihmisille ei naureskella eikä pilkata, vaikka mikä olisi?
Nyt olisi viimeinkin aika ap:n ottaa onkeensa, että ihmiset todellakin loukkaantuvat, kun heidän tunteitaan loukataan.
[/quote]
En ees loukannu tai pilkannu! Sanoin vaan oman mielipiteeni. Mun mielestä mun on oikeus sanoa oma mielipiteeni, ku ollaan oltu niin pitkään läheisiä kavereita.
[/quote]
Miksei kaveri sitten olisi saanut sanoa omaa mielipidettään? Se halusi sut ulos, tyydy siihen.
[/quote]
Komppaan!
Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"]
Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap
[/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"]
[/quote]
Sun kommentti oli vain yksinkertaisesti törkeä, siihen ei itsetunto liity millään tavalla. Ja ihan btw ap, se että myöntää omat virheensä (kuten sen, että myönnät tehneesi väärin haukkumalla kaverisi sisustusta), on se joka osaltaan kertoo hyvästä itsetunnosta. Jotkut heikkoitsetuntoiset (kuten sinä) eivät millään voi myöntää itselleen tehneensä väärin ja sitten vinkuvat jossain vauvapalstalla oikeusta väärälle teolleen. Tee oikein ja ota vastuu omista teoistasi! Voit aloittaa pyytämällä kaveriltasi anteeksi.
Hei mä möläyttelen kanssa suoraan että onpa ruma lamppu tai aika hirvee matto tai voisit kyllä maalata ton seinän .... Ei noista voi loukkaantua.... Jokaisella on omat maut tai sitten ei...
Rupesit ääneen nauramaan ja oletat että ilmaisit mielipiteesi rakentavasti? Taidat muutenkin alentaa kavereitasi. Ei tuommoista reaktiota muuten tule.
Voisitko laittaa tähän vaikka jonkun linkin sinun mielestäsi hyvin sisustetusta kodista, niin nähdään ihan porukalla millainen se sun hyvä makusi on?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"]
[/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi.
[/quote]
Voi, voi. Taitaa olla moni av-mammaki aika mauton, ku noon tulistuvat. Haha. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:08"]
Olit törkeä.
[/quote]
hohhoijaa. Mun mielestä mulla on oikeus ilmaista mielipiteeni ihan ku muillaki. Sitä paitsi, ne kamalat lyhdyt oli vaan se huipentuma. Sisustus oli muutenki tosi nolo. Ap
[/quote]
Provo. Ja huono sellainen -ei kukaan oikeasti ole noin kusipää. (Sairaudet toki erikseen.)
Oliko kaverin kämpässä jotain parempaa kuin sulla tai oliko hän vain iloinen muutostaan? Yleensä ihminen reagoi nauramalla ja mollaamalla peitelläkseen kateuttaan. Ap:llä veti hernun menuun joku asia mistä kaveri oli iloinen, oli "pakko pudottaa maan tasalle". Asuukohan ap vielä kotonaan?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"] Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap [/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi. [/quote] Voi, voi. Taitaa olla moni av-mammaki aika mauton, ku noon tulistuvat. Haha. Ap
[/quote]
Mihin muuten perustat väitteesi siitä että sulla on hyvä maku? Miten hyvää makua mitataan? Millä kriteereillä voi vetää kahden eri tyylin välille sen rajanvedon, että toinen edustaa hyvää makua ja toinen on mauton?
en vaan tajua, miten joku jaksaa loukkaantua joka asiasta. Relaisivat vähän.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:21"] Kaveri oli tosi pikkumainen ku yhden mielipiteen takia suutahti. Mun puolesta se vois hankkia itsetunnon, ni ei tarvis kaikkien pikku juttujen takia mököttää. Ap [/quote] Sinulle tekisi hyvää joutua yksin vähän aikaa hyvän itsetuntosi ja sisustusmakusi kanssa. Mihin tarvitset ystävää, kun sinulla on itsesi. [/quote] Voi, voi. Taitaa olla moni av-mammaki aika mauton, ku noon tulistuvat. Haha. Ap
[/quote]
Mihin muuten perustat väitteesi siitä että sulla on hyvä maku? Miten hyvää makua mitataan? Millä kriteereillä voi vetää kahden eri tyylin välille sen rajanvedon, että toinen edustaa hyvää makua ja toinen on mauton?
[/quote]
Mun makua kehutaan monesti. vaatteissa ja sisustuksessa. Miehet ja naiset. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
Mun makua kehutaan monesti. vaatteissa ja sisustuksessa. Miehet ja naiset. Ap
[/quote]
Ei se ole mikään tae hyvästä mausta. Ja oikeasti et vaan osaa vastata kysymyksiin.
Ei pahalla ap, mutta vaikutat aika yksinkertaiselta.
Tylsä provo, mene nukkumaan, hohhoijjaa
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:36"]Tylsä provo, mene nukkumaan, hohhoijjaa
[/quote]
Wäääwäää yhyy yhyy
Kunnon moukka olet :D Voin vaan kuvitella mitä päästelet suustasi. Tuskin oli eka kerta. Ehkäpä ystäväsikin lopulta väsyy kuuntelemaan "totuuksiasi".
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:13"]
Hyvää sisustusmakua on sitten siunaantunut kompensoimaan todella huonot käytöstavat? Eikö äitisi koskaan opettanut sinulle, että ihmisille ei naureskella eikä pilkata, vaikka mikä olisi?
Nyt olisi viimeinkin aika ap:n ottaa onkeensa, että ihmiset todellakin loukkaantuvat, kun heidän tunteitaan loukataan.
[/quote]
En ees loukannu tai pilkannu! Sanoin vaan oman mielipiteeni. Mun mielestä mun on oikeus sanoa oma mielipiteeni, ku ollaan oltu niin pitkään läheisiä kavereita.
[/quote]
Miksei kaveri sitten olisi saanut sanoa omaa mielipidettään? Se halusi sut ulos, tyydy siihen.