Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kilahti pikku jutusta

Vierailija
25.03.2015 |

Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen, tällänen juttu. Olin just muuttaneella kaverilla käymässä sen uudessä kämpässä. Kaverilla oli tosi rumat lyhdyt "koristeena" ikkunalaudalla. Kun näin ne aloin hirveesti nauramaan, ku ne oli niin nolot. Kaveri kysyi, että mikä tuli, ni sanoin, että noi sun lyhdyt on niin kamalat, että naurattaa. Noh, kaveri suutahti ja meni olohuoneeseensa mököttämään. Kun sain koottua itseni menin sinne olohuoneeseen, mut kaveri vaan mökötti. Yritin jutella muusta, mutta sitten se sano, että parempi ehkä että lähdet nyt. Olin ihan että mitä, ootko noin pikkumainen. :D 

Oisitteko te aaveemammat suuttuneet tollasesta pikku jutusta? oon aina ollu suora sanainen ja mulla on kuitenki tunnetusti hyvä maku. Ollaan oltu parhaita kavereita pitkään, ni musta munkin mielipiteet on kaverin valinnoissa tärkeät. Mitä mieltä? 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorasanainen on myös yhdyssana. Ap. tais olla vähän huono koulussa ja siitä syystä jäi huono itsetunto jota nyt paikkailee mollaamalla kaverin sisustusta ja varmaan kaikkea muutakin. Äidin kieli taisi olla yhtä ilkeä.

Vierailija
62/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on potentiaalinen koulu-ja työpaikkakiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nää ap:n kaltaiset tyypit vielä leuhkii sillä, miten suorasanaisia ja rehellisiä he ovatkaan. Todellisuudessa heillä ei ole pätkääkään tilannetajua vaan laukovat loukkaavia kommentteja yhtään välittämättä kenenkään muun tunteista. Koska heillähän "on oikeus ilmaista mielipiteensä". Ja sit ihmetellään, kun ihmiset kaikkoaa ympäriltä... Tää on tosi rasittava ihmistyyppi, onneksi oon onnistunut eliminoimaan elämästäni suhteet tuollaisiin ihmisiin.

Vierailija
64/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se sisustus ja lyhdyt sitten olivat?

Vierailija
65/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla kaverille "pikku juttu".

Vierailija
66/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:01"]

Suorasanainen on myös yhdyssana. Ap. tais olla vähän huono koulussa ja siitä syystä jäi huono itsetunto jota nyt paikkailee mollaamalla kaverin sisustusta ja varmaan kaikkea muutakin. Äidin kieli taisi olla yhtä ilkeä.

[/quote]

Se on se elämäm koulu.

Vierailija
67/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:03"]

Ei tainnut olla kaverille "pikku juttu".

[/quote]

Jep. Vaikka sisustus ei olisi ollut ap:n mielestä kummoinen, niin kaveri on voinut nähdä aika paljon vaivaa ja käyttää rahaa, voi olla vaikka miten huolella mietitty ja suunniteltu sisustus josta on ylpeä. Ja sit tää ap tulee ja nauraa räkäisesti. Ihana ystävä. Vaikka kuin ei vastaisi omaa makua toisen koti, niin vois silti vähän kunnioittaa toista.

Vierailija
68/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon parempi maku kuin monilla muilla! Mun silmää on kehuttu koska monet kysyy vinkkejä ja mun pitäis alkaa blokkaamaankin, moni onkin sanonut et mut pitäis blokata! Kaverit haluaa mut kylään mut ne joutuu ensin tekeen sika paljon sisustusta ennen kuin ne kehtaa kysyy, moni onkin sanonut et kämppä vielä vaiheessa, katotaan joskus ensi vuonna.

Nyt mä leikkaan lehdistä kuvia ja suunnittelen et josko tästä tulis ammatti. Dissaineri on mun haave, et sit kun mulla on kämppä niin saatte kaikki olla kateellisia, oikein kun valitsee niin ikea on yhtä hyvä kuin Artek ja muoviset puutarhakalusteet menee täydestä kun on kato sitä silmää. Kaverit sanoo et sun silmäs on vielä sun selän takanakin niin ne meinaa et mulla on kokemusta! Ap

Vierailija
69/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko kenties Mari S? Siinä on syy, että emme ole enää ystäviä...

Vierailija
70/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla Porvoosta.

Vierailija
71/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:15"]

[/quote]

No löytyy noita Ap:n kaltaisia valitettavan paljon Suomesta. 

Vierailija
72/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:12"]

Mulla on paljon parempi maku kuin monilla muilla! Mun silmää on kehuttu koska monet kysyy vinkkejä ja mun pitäis alkaa blokkaamaankin, moni onkin sanonut et mut pitäis blokata! Kaverit haluaa mut kylään mut ne joutuu ensin tekeen sika paljon sisustusta ennen kuin ne kehtaa kysyy, moni onkin sanonut et kämppä vielä vaiheessa, katotaan joskus ensi vuonna. Nyt mä leikkaan lehdistä kuvia ja suunnittelen et josko tästä tulis ammatti. Dissaineri on mun haave, et sit kun mulla on kämppä niin saatte kaikki olla kateellisia, oikein kun valitsee niin ikea on yhtä hyvä kuin Artek ja muoviset puutarhakalusteet menee täydestä kun on kato sitä silmää. Kaverit sanoo et sun silmäs on vielä sun selän takanakin niin ne meinaa et mulla on kokemusta! Ap

[/quote]

blokata = kerätä laseja ja astioita baarien ja ravintoloiden pöydistä.
No, eipä sun älykkyysosamäärä muuhun riittäiskään.

Vierailija
73/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:15"]

[/quote]

No löytyy noita Ap:n kaltaisia valitettavan paljon Suomesta. 

[/quote]

Valitettavasti joo, mutta viesti nro 60 ei taida olla ihan vakavissaan kirjoitettu...

Vierailija
74/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan samanlainen " ystävä".
" sori vain, mutta nuo uudet rillisi ovat kamalat! " " sori vain , mutta itseä kyllä hävettäisi seurustella tuollaisen miehen kanssa" jne jne.
Lopulta vaihdoin puh. Numeron enkä antanut uutta, ja samoin teki muutama muukin tämän naikkosen tuttava piiriin kuuluva!. Ja sitten kehtaisi ihmetellä, että mikä kaikkia oikein bvaivaa!

Vierailija
75/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:09"]

Nää "mä oon vaan niin suorapuheinen" -tyypit on niin raivostuttavia, vittuilevat mennen tuon suorapuheinen -kortin taakse.

[/quote]

Sä taas olet tollanen muita mielistelevä lammas. Sattuuko totuus? Ap

[/quote]

Normaalit käytöstavat omaava ei ole muita mielistelevä lammas. Mikä sun ongelmasi oikein on?

Vierailija
76/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta pikkujuttu on yhdyssana. Miten tätä kestää, ei kestä edes otsikkoa lukea. AAAAAARGH pää hajoo, juoksen ympyrää kunnes läkähdyn!

Vierailija
77/77 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia ne lyhdyt oli ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä