Miehen ihannepituus, jos valitsisit sillä perusteella?
Kommentit (220)
Kyllä se pituus vaan on tärkeää. Mieheni on vain 171cm ja joka yö nään unen, jossa iso yli 190cm mies vie minut auringonlaskuun ja sitten joka päivä ajattelen, että miksi olen tuollaisen lyhyen miehen valinnut. Tiedän, eihän tämä ole tervettä, mutta minkä asialle voi tehdä. Asia painaa jo parisuhdettammekin.
Noin 177-180 cm, ja harteikas. Oma pituuteni on 170 cm.
160 cm, joka lompakkonsa päällä seistessään on 200 cm.
Koskaan en ole takertunut tähän asiaan, olen 177cm ja miehet on olleet 165cm-195cm väliltä.
Olen mies 167 ja oma mies hoikka 169. Ihana ja rakas mies jonka seurassa koen olevani turvassa eikä vaikuta naisellisuuteeni miehen koko.
N. 180 cm. Keskipituisilla ei ole yleensä mitään pituuskomplekseja ja mittasuhteet on muutenkin hyvät.
Mutta tärkeämpää kuin pituus on ruumiinrakenne. Itse en henkilökohtaisesti tykkää liiallisesta hintelyydestä, esim. joillain pitkillä on todella kapeat ja lihaksettomat jalat. Sellaiset inhottaa mua jostain syystä, tulee koko ajan mieleen luuranko ja kuolema. Lyhyilläkin saattaa olla toki liian hintelä ruumiinrakenne. Tietenkään myöskään selkeä ylipaino ei ole hyvä, siis jos se on rasvaa. Liian lihaksikaskaan ei kyllä tarvi olla, eli ei mikään bodari. Sopivasti lihaksia ja sopivasti rasvaa on paras.
Olen näyttävä nainen ja tykkään juhlia ja käyttää korkokenkiä. Arjessa varmasti pärjäisin vaikka lyhyenkin miehen kanssa, mutta kyllä se tuntuisi oudolta jos juhlissa hullutellessa joutuisi kumartumaan miehen suuntaan alaspäin. Minut on kasvatettu siihen, että mies vie, ainakin juhlissa. Arki on nyt muutenkin vähemmän tärkeää, kun lapset ovat aikuisia ja olen eronnut. Juhliin liittyvät kriteerit ovat minulle tärkeimpiä parin valinnassa. Lyhyet miehet voivat muuten olla vaikka kuinka hienoja ja itse asiassa parhaat työkaverini eivät ole mitenkään pitkiä, kun sitä ryhdyin tarkemmin ajattelemaan. Töissä asialla ei ole mitään merkitystä.
Miehen pituus ei ole tärkeä asia minulle, mutta kengännumeron tulee miehellä olla yli 50. Olen aina tykännyt isokenkäsistä miehistä. Ne ovat tosi viileitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin 185-195. Olen itse 180 cm pitkä ja tykkään pitää viiden sentin korkoja.
Juu, pakko myöntää että itsekin korkojen takia haluan, että on ainakin sen 10 cm pidempi! Käytän arkisin 5-7cm korkoja, mutta juhlissa sitten tulee käytettyä 10cm korkoja, joten siksi 10cm pidempi on hyvä.
Erikoinen argumentti, itse en valitsisi kumppania joidenkin korkokenkien takia mutta meitä on näköjään joka lähtöön. Vaikka kumppani olisi kanssani samanpituinen käyttäisin silti korkokenkiä jos huvittaisi.
Ei kukaan oikeasti valitsekaan. Mies joko kiinnostaa tai ei, ei siinä valita monesta yhtä kiinnostavasta se parhaimman pituinen.
175-185, olen itse 167. Sen verran olen evoluution uhri, että minua miellyttää ihmislajille tyypillinen kohtuullinen kokoero sukupuolten välillä. Sitten taas liian pitkä on joko riuku tai kuumottavan iso lihastilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin 185-195. Olen itse 180 cm pitkä ja tykkään pitää viiden sentin korkoja.
Juu, pakko myöntää että itsekin korkojen takia haluan, että on ainakin sen 10 cm pidempi! Käytän arkisin 5-7cm korkoja, mutta juhlissa sitten tulee käytettyä 10cm korkoja, joten siksi 10cm pidempi on hyvä.
Erikoinen argumentti, itse en valitsisi kumppania joidenkin korkokenkien takia mutta meitä on näköjään joka lähtöön. Vaikka kumppani olisi kanssani samanpituinen käyttäisin silti korkokenkiä jos huvittaisi.
Ei kukaan oikeasti valitsekaan. Mies joko kiinnostaa tai ei, ei siinä valita monesta yhtä kiinnostavasta se parhaimman pituinen.
Eihän se noin mene. Jos kriteerisi on tietty pituus, jo ensi silmäyksellä hylkäät tällä perusteella riippumatta siitä mitä muuta tahansa on tarjolla. Parinvalintapäätös tehdään millisekunneissa.
Olen tavallinen persjalkainen suomalaanen nainen ja etsin tavallista suomalaista nallekarhua. Pituus merkitsee vain, jos mennään ääripäihin < 150cm tai >200cm
Oma pituuteni lienee minimi. Mutta koska olen kokoa hobitti, en ole juurikaan törmännyt näin pieniin miehiin.
Kovin pitkä ei ole mulle ihanne, mutta en varmaankaan pituuden vuoksi tyrmäisi muuten mukavaa miestä.
250-300 cm. Mitä pidempi, sen parempi!
Suomessakin on paljon meitä lyhyitä naisia, jotka hyvin harvoin jos koskaan törmäämme liian lyhyisiin miehiin. Itse olen 157 cm enkä ole edes omanpituisia tainnut koskaan nähdä.