Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ihannepituus, jos valitsisit sillä perusteella?

Vierailija
16.12.2021 |

No?

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-178. Sen mittaisia ovat elämäni suurimmat rakkaudet olleet.

Vierailija
202/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170-180cm, ruumiinrakenne solakka ja jäntevä

- nainen 175cm

Tätä viestiä ei näköjään jankkaajat halua nähdä, aina sama homma näissä ketjuissa.

Haluavat keskittyä vain niiden naisten viesteihin, jotka tykkäävät pitkistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa että naisilla on melkoinen pakkomielle vertailla.

Milloin verrataan omaan pituuteen, isän, äidin tai vävyn pituuteen.

Mitä sitten? Ihan tyhmää sanoa jotain senttimääriä kun sillä ei ole merkitystä.

No kyllä on, minä en tykkää kun mies on lyhyt, laajassa ystäväpiirissäni en tiedä ketään jota kiinnostaa itseään lyhyempi mies.

Tuo on eräänlaista rasismia ja syrjintää.

Joopa joo. Haista nyt sen rasismis kanssa. Minkä sille voi jos ei lyhyeen rakastu, ketään voi pakottaa, tollo.

Kyllähän se poistaa joukosta suuren osa orientaaleista miehistä. Idässä miesten pituus on lyhyempi.

Vierailija
204/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vinkuu nyt jonkun hukkapätkän akka jota vituttaa kun mies on nysä.

Minä en näe alle 175 senttisiä edes miehisenä miehenä. Olen itse lyhyt nainen.

Minä taas en halua viettää aikaani naisten kanssa, joille on ominaista käyttää tuollaisia sanoja kuin ”hukkapätkä”, ”akka” ja ”nysä”, kun puhuvat muista ihmisistä.

-pitkä nainen

Vierailija
205/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä miehillä on yleisempää alhainen älykkyysosamäärä ja yleinen kömpelyys.

Mutta kieltämättä ;) onhan ne suloisia ja hupsuja veikkoja. Sellaisia oukki doukki tyyppejä.

Kyllä!

Hassua miten moni pitkä mies lyö päänsä uudestaan ja uudestaan kattolamppuun tai muihin esteisiin.

Älykäshän oppii virheistään mutta nämä hupsut veikot ne jaksaa aina ilahduttaa kömpelyydellään lähimmäisiä. Pitkä mies on taattua slapstickkiä!

Vierailija
206/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm

Vierailija
207/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka puhuu että iso mies syö paljon? Tämän hetken naisystäväni on 157 ja minä 192. Kuitenkin minä syön paljon vähemmän kuin kumppanini!

Vierailija
208/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

187,2

Vierailija
209/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka puhuu että iso mies syö paljon? Tämän hetken naisystäväni on 157 ja minä 192. Kuitenkin minä syön paljon vähemmän kuin kumppanini!

Puhdasta fysiikkaa on tuo.

Älä esitä hölmöä.

Mitä suurempi niin sitä suurempi kulutus.

Vierailija
210/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10 cm itseäni pidempi eli noin 175 cm. Yli 180 cm pitkä eksä tuntui liian pitkältä. Nykyinen on vajaa 170 cm ja ihan hyvä sekin on :) mutta en tykkää olla miestä pidempi joten korkkareita en hänen seurassaan käytä. Enpä niitä paljoa käyttänyt aiemminkaan joten ei ole iso muutos.

Vierailija
211/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen mun miehisyyttä ole mitenkään haitannut että pituutta löytyykin vain 169cm, ruumiinrakenteeltaani tosin olen jo luonnostaan jämäkkä ja lihaksikas. Painoakin päälle 90kg.

Kiva kuulla että osalle edelleen kelpaa lyhyempikin mies, vaikkakin en ymmärrä edes koko pituuskriteeriä. Itse olen seurustellut myös itseäni pidempien naisten kanssa eikä pituuteni ole ikinä ollut minkäänlainen ongelma kenellekkään.

Tottakai jokaisella on jonkinlaiset ulkonäkökriteerit parinvalinnassa, minullakin. Eikä siinä mitään pahaa ole. Tiedän kuitenkin että monelle lyhyelle miehelle se pituus voi olla todella arka asia jolle ei voi mitään. Se voi satuttaa paljon jos ihan tietentahtoen ivaamistarkoituksella täällä vähätellään näitä miehiä. En pidä siitäkään että lihavaa haukutaan läskiksi ja laihaa luurangoksi, lihava voi kuitenkin aina laihduttaa ja laiha lihottaa itseään. Pituutta ei vaan voi oikein muuttaa mitenkään.

Vierailija
212/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 185/80, kalunsa 17/4,5.

Vierailija
213/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 cm

Olen itse 166 cm.

Mieheni on juurikin 185, mutta olen deittaillut 175 - 195 pituisia. 195 oli selvästi liian pitkä mulle.

Vierailija
214/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon seurustellut kaikenkokoisten miesten kanssa ja kyllä ne jotkut stereotypiat pitää jossainmäärin paikkaansa.

Pitkät ei ole mitään ruudinkeksijöitä. Siis voi luoja. Yksinkertaisuus on joskus toki ihan viihdyttävää mutta jos näkee miten siellä päässä apina lyö vain kattilankansia yhteen niin se kertonee jo kaiken. Kakkapippelipieru jutut oli suuressa suosiossa heillä.

Vierailija
215/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon seurustellut kaikenkokoisten miesten kanssa ja kyllä ne jotkut stereotypiat pitää jossainmäärin paikkaansa.

Pitkät ei ole mitään ruudinkeksijöitä. Siis voi luoja. Yksinkertaisuus on joskus toki ihan viihdyttävää mutta jos näkee miten siellä päässä apina lyö vain kattilankansia yhteen niin se kertonee jo kaiken. Kakkapippelipieru jutut oli suuressa suosiossa heillä.

Tästä voimme päätellä lähinnä sen, että ne pitkät miehet, jotka kiinnostuvat sinusta, ovat yksinkertaisia, pippelijutuista innostuvia apinoita.

Vierailija
216/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165-170cm

T. 157cm

Onneksi ymmärrät pysyä omalla tasollasi 😄

Vierailija
217/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170-178. Sen mittaisia ovat elämäni suurimmat rakkaudet olleet.

Eli aika lyhyeen on rakkaus sitten loppunut 🤣

Vierailija
218/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on, minä en tykkää kun mies on lyhyt, laajassa ystäväpiirissäni en tiedä ketään jota kiinnostaa itseään lyhyempi mies.

Sama täällä, en muista, jos mietin nuoruudesta asti, että kukaan olisi halunnut itseään lyhyempää, 15 - 20 senttiä pitempi on just presiis.

Juu, 15-20cm on kyllä hyvä!

Vierailija
219/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, en muista, jos mietin nuoruudesta asti, että kukaan olisi halunnut itseään lyhyempää, 15 - 20 senttiä pitempi on just presiis.

Juu, 15-20cm on kyllä hyvä!

Sehän on just hyvä, tai itse asiassa 20-22cm on mitä keskivertonainen haluaa.

Just sopivasti kun naisten ja miesten keskimääräinen pituusero on 13cm.

Vierailija
220/220 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin ennen toista maailmansotaa ihannoitiin erityisen pitkiä miehiä ja heidät ajateltiin kuuluvan eliittiin.

Lyhyys kertoi heikosta perimästä. Aihe vapaan naiset on samalla linjalla suurin osin.

Ei ole ajat muuttuneet viikinkien ajoista yhtään. Ihanne oli oikein pitkäraajainen mies, joka kykeni isolla miekan sivalluksella halkaisemaan vastustajan kahti. Pitkät raajat yhdistettynä miekkaan antoi suuren edun kamppailussa.

Pitkä mies tuo turvaa heikoille naisille.