Miehen ihannepituus, jos valitsisit sillä perusteella?
Kommentit (220)
Noin 175cm. Olen itse 163cm, joten kovin pitkän miehen kanssa seurustelu olisi hankalaa, joten mieluummin lyhyt kuin pitkä mies, en usko että kiinnostuisin mistään +190cm pitkästä.
Hyvin kelpaa 190-200, ei haittaa vaikka on reilusti pidempi. Itse 163.
Mitä pidempi mies sen parempi.
Pitkät miehet on vaan <3
Kaikki ihastukset ovat olleet n. 175 cm niin se kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt kertoo vähän faktoja kirjoitti:
Eipä ole yksikään nainen pituuden takia sanonut ei. Olen 170cm mies ja olen deitaillut itseäni pidempiä naisia. Minulla on niin hyvä naamataulu että kukaan ei osaa sanoa ei. Älykkyyttä on myös annettu yli kauhallisen. Olen kuitenkin jalat maassa tasapainoisesti pysyttelevä realisti.
Aika paljon saa anteeksi pelkällä naamataululla jos näyttää huippumallilta tai leffatähdeltä naamalta.
Pituus ei merkitse oikein mitään.
Kun on tullut keskustelua pituudesta, niin ovat väittäneet ottä ovat olettaneet minun olevan 180cm.
Hyvä naama ja älykkyys antaa valesenttejä. Naiset ovat alkaneet kiusallisesti inttämään pituudestani.
Minulle se on ihan sama, mutta totuus on että olen 170cm.
Yksikään teistä ei sanoisi minulle ei.
Minä tosin voisin sanoa teille ei, mutta näin se menee.
Valitettavasti kaikki lyhyet miehet eivät ole niin suurella onnella ladattuja paketteja kuin minä olen.
Napoleon-syndroomainen leivänleipojamies avautuu! Miten olet saanut ne hoitosi mitä olet kerskunut? Ainakaan älykkyytesi ei ole niin korkea mitä luulet, kun noinkin paljon paljastat itsestäsi julkisella palstalla, ja tietysti samalla morkkaat vaimoasi.
Sun pitää vain parantua tuosta luterilaisuudesta. Vaatimattomuus ei kaunista sua yhtään.
Se että muilla on itsetunto kohdillaan ja pitkät naiset haluaa meikäläistä, ei ole sulta mitenkään pois. Sun arvomaailma on vain sellainen että ahdistut, koska olet saanut luterilaisen kasvatuksen vanhemmiltasi.
Aloita kunnioittamaan itseäsi ja muita. Älä anna väärää todistusta muista mielessäsi.
Se on sellainen juttu minkä voit pitää tuosta uskonnollisesta filosofiastasi.
Elät aika pitkälti harhoissa.
Minkä minä voin perimälleni. Olen mitä olen ja te haluatte minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole yksikään nainen pituuden takia sanonut ei. Olen 170cm mies ja olen deitaillut itseäni pidempiä naisia. Minulla on niin hyvä naamataulu että kukaan ei osaa sanoa ei. Älykkyyttä on myös annettu yli kauhallisen. Olen kuitenkin jalat maassa tasapainoisesti pysyttelevä realisti.
Aika paljon saa anteeksi pelkällä naamataululla jos näyttää huippumallilta tai leffatähdeltä naamalta.
Kun on tullut keskustelua pituudesta, niin ovat väittäneet ottä ovat olettaneet minun olevan 180cm.
Hyvä naama ja älykkyys antaa valesenttejä. Naiset ovat alkaneet kiusallisesti inttämään pituudestani.
Valitettavasti kaikki lyhyet miehet eivät ole niin suurella onnella ladattuja paketteja kuin minä olen.
Napoleon-syndroomainen leivänleipojamies avautuu! Miten olet saanut ne hoitosi mitä olet kerskunut? Ainakaan älykkyytesi ei ole niin korkea mitä luulet, kun noinkin paljon paljastat itsestäsi julkisella palstalla, ja tietysti samalla morkkaat vaimoasi.
Sun pitää vain parantua tuosta luterilaisuudesta. Vaatimattomuus ei kaunista sua yhtään.
Se että muilla on itsetunto kohdillaan ja pitkät naiset haluaa meikäläistä, ei ole sulta mitenkään pois. Sun arvomaailma on vain sellainen että ahdistut, koska olet saanut luterilaisen kasvatuksen vanhemmiltasi.
Aloita kunnioittamaan itseäsi ja muita. Älä anna väärää todistusta muista mielessäsi.
Ihan sivustalta tulen kysymään: mistä konkreettisista seikoista päättelet, että naiset ja erityisesti pitkät naiset haluavat sinua ja että yksikään nainen ei sanoisi sinulle ei?
En ole koskaan valinnut miestä mittanauha kädessä tai taluttamalla heitä punnitukseen.
Levossa noin 12cm ja pystyssä noin 15-20cm.
170-180cm, ruumiinrakenne solakka ja jäntevä
- nainen 175cm
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin on paljon meitä lyhyitä naisia, jotka hyvin harvoin jos koskaan törmäämme liian lyhyisiin miehiin. Itse olen 157 cm enkä ole edes omanpituisia tainnut koskaan nähdä.
Minä ainakin olen nähnyt Suomessa monia paljon sinua lyhyempiä aikuisia ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin. Jollain yksittäisellä pikkupaikkakunnalla sellaisia ei toki välttämättä montaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivustalta tulen kysymään: mistä konkreettisista seikoista päättelet, että naiset ja erityisesti pitkät naiset haluavat sinua ja että yksikään nainen ei sanoisi sinulle ei?
Sivusta myös, mutta en epäile yhtään etteikö voisi olla totta, ja täällä anonyymisti voi tuollaisen viestin rehellisesti kirjoittaa eikä se liity mihinkään ”Napoleon komplekseihin”.
Minä olin joskus 173 senttisen, solakan ja äärimmäisen komeanaamaisen miehen kanssa, ja valehtelematta kaikki kaverini miesmakuun katsomatta pitivät häntä todella komeana.
Kun etsittiin kaveripiiristäni naista kimppaan, niin olisi ollut jono oven takana kun niin moni olisi ollut halukas tuohon.
Julkisilla paikoilla huomasin myös, että naiset jäivät usein tuijottamaan häntä ja oli aluksi outoa kun minä olin tottunut olemaan se joka kääntää ihmisten päät, että yhtäkkiä se vierellä seisova mies käänsikin niitä ihmisten päitä vähintään yhtälailla kuin minäkin.
Jos mies on todella geenikomea ja karismaattinen (hyvä, voimakas energia), niin kyllä siinä naiset lakoaa eikä pituus tai lyhyys paina silloin yhtään.
Järjestään vastaus on 180-195cm. Riippumatta naisen omasta pituudesta.
Tämä osoittaa sen kuinka typerä vinkki "katsele lyhyitä naisia" on. Lyhyet naiset haluavat isompaa pituuseroa, ja heille sopii sama pitkä mies kuin pitkillekin naisille, jotka puolestaan skitsoilevat korkkarivarasta.
185-195. Ja sen pituisia mun miehet on olleet. Nykyinen, pitkäaikainen kumppani on 190. Itse olen 170.
Olen itse 187 ja miehen pitäisi olla yli 190.
En halua mitään pygmiä kainalosauvaksi.
Oletan näin miehenä, että se on naisen oma pituus + n.10cm. Silloin muija voi kulkea korkkareissakin eikä näytä vielä jättiläiseltä. Onhan se huvittavaa (ja pervoa) nähdä parimetrinen äijä lapsen kokoisen naisen kanssa....
173-180. T. 173cm