Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ihannepituus, jos valitsisit sillä perusteella?

Vierailija
16.12.2021 |

No?

Kommentit (220)

Vierailija
121/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt kertoo vähän faktoja kirjoitti:

Eipä ole yksikään nainen pituuden takia sanonut ei. Olen 170cm mies ja olen deitaillut itseäni pidempiä naisia. Minulla on niin hyvä naamataulu että kukaan ei osaa sanoa ei. Älykkyyttä on myös annettu yli kauhallisen. Olen kuitenkin jalat maassa tasapainoisesti pysyttelevä realisti.

Aika paljon saa anteeksi pelkällä naamataululla jos näyttää huippumallilta tai leffatähdeltä naamalta.

Pituus ei merkitse oikein mitään.

Kun on tullut keskustelua pituudesta, niin ovat väittäneet ottä ovat olettaneet minun olevan 180cm.

Hyvä naama ja älykkyys antaa valesenttejä. Naiset ovat alkaneet kiusallisesti inttämään pituudestani.

Minulle se on ihan sama, mutta totuus on että olen 170cm.

Yksikään teistä ei sanoisi minulle ei.

Minä tosin voisin sanoa teille ei, mutta näin se menee.

Valitettavasti kaikki lyhyet miehet eivät ole niin suurella onnella ladattuja paketteja kuin minä olen.

Napoleon-syndroomainen leivänleipojamies avautuu! Miten olet saanut ne hoitosi mitä olet kerskunut? Ainakaan älykkyytesi ei ole niin korkea mitä luulet, kun noinkin paljon paljastat itsestäsi julkisella palstalla, ja tietysti samalla morkkaat vaimoasi.

Sun pitää vain parantua tuosta luterilaisuudesta. Vaatimattomuus ei kaunista sua yhtään.

Se että muilla on itsetunto kohdillaan ja pitkät naiset haluaa meikäläistä, ei ole sulta mitenkään pois. Sun arvomaailma on vain sellainen että ahdistut, koska olet saanut luterilaisen kasvatuksen vanhemmiltasi.

Aloita kunnioittamaan itseäsi ja muita. Älä anna väärää todistusta muista mielessäsi.

Se on sellainen juttu minkä voit pitää tuosta uskonnollisesta filosofiastasi.

Elät aika pitkälti harhoissa.

Minkä minä voin perimälleni. Olen mitä olen ja te haluatte minua.

Ihan sivustalta tulen kysymään: mistä konkreettisista seikoista päättelet, että naiset ja erityisesti pitkät naiset haluavat sinua ja että yksikään nainen ei sanoisi sinulle ei?

Sivusta myös, mutta en epäile yhtään etteikö voisi olla totta, ja täällä anonyymisti voi tuollaisen viestin rehellisesti kirjoittaa eikä se liity mihinkään ”Napoleon komplekseihin”.

Minä olin joskus 173 senttisen, solakan ja äärimmäisen komeanaamaisen miehen kanssa, ja valehtelematta kaikki kaverini miesmakuun katsomatta pitivät häntä todella komeana.

Kun etsittiin kaveripiiristäni naista kimppaan, niin olisi ollut jono oven takana kun niin moni olisi ollut halukas tuohon.

Julkisilla paikoilla huomasin myös, että naiset jäivät usein tuijottamaan häntä ja oli aluksi outoa kun minä olin tottunut olemaan se joka kääntää ihmisten päät, että yhtäkkiä se vierellä seisova mies käänsikin niitä ihmisten päitä vähintään yhtälailla kuin minäkin.

Jos mies on todella geenikomea ja karismaattinen (hyvä, voimakas energia), niin kyllä siinä naiset lakoaa eikä pituus tai lyhyys paina silloin yhtään.

Minä en ole geenikomea ja pituutta löytyy 172cm.

Koko elämäni aikana kaikki kiinnostuneet naiset, joita ei tosin ole mitenkään valtavasti, ovat olleet joko max 155cm tai vähintään 180cm.

Yksikään 160-175cm nainen ei ole koskaan kiinnostunut, vaikka suurin osa naisita on tuossa pituusluokassa. Jo noin tusinan naisen otannalla sattuman todennäköisyydet alkavat olla lottovoiton luokkaa.

Eli selkeästi pitää olla kunnon pituusero, ja sitten on joitain harvoja naisia joille miehen pituus on yksi ja sama. Jostain syystä nämä naiset ovat olleet niitä jotka eivät voi keskivertomiestä pidempänä edes kuvitella olevansa pienikokoisia.

En nykyisin katsele alle 180cm naisia ollenkaan. Se jos nainen syttyy miehen ylöspäin katselemisesta on minulle lyhyenä miehenä turn-off, ja pakkomielteinen pituusvertailu on ehdoton dealbreaker.

Vierailija
122/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan näin miehenä, että se on naisen oma pituus + n.10cm. Silloin muija voi kulkea korkkareissakin eikä näytä vielä jättiläiseltä. Onhan se huvittavaa (ja pervoa) nähdä parimetrinen äijä lapsen kokoisen naisen kanssa....

Todellisuudessa se on keskimäärin naisen pituus +20cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole yksikään nainen pituuden takia sanonut ei. Olen 170cm mies ja olen deitaillut itseäni pidempiä naisia. Minulla on niin hyvä naamataulu että kukaan ei osaa sanoa ei. Älykkyyttä on myös annettu yli kauhallisen. Olen kuitenkin jalat maassa tasapainoisesti pysyttelevä realisti.

Aika paljon saa anteeksi pelkällä naamataululla jos näyttää huippumallilta tai leffatähdeltä naamalta.

Kun on tullut keskustelua pituudesta, niin ovat väittäneet ottä ovat olettaneet minun olevan 180cm.

Hyvä naama ja älykkyys antaa valesenttejä. Naiset ovat alkaneet kiusallisesti inttämään pituudestani.

Valitettavasti kaikki lyhyet miehet eivät ole niin suurella onnella ladattuja paketteja kuin minä olen.

Napoleon-syndroomainen leivänleipojamies avautuu! Miten olet saanut ne hoitosi mitä olet kerskunut? Ainakaan älykkyytesi ei ole niin korkea mitä luulet, kun noinkin paljon paljastat itsestäsi julkisella palstalla, ja tietysti samalla morkkaat vaimoasi.

Sun pitää vain parantua tuosta luterilaisuudesta. Vaatimattomuus ei kaunista sua yhtään.

Se että muilla on itsetunto kohdillaan ja pitkät naiset haluaa meikäläistä, ei ole sulta mitenkään pois. Sun arvomaailma on vain sellainen että ahdistut, koska olet saanut luterilaisen kasvatuksen vanhemmiltasi.

Aloita kunnioittamaan itseäsi ja muita. Älä anna väärää todistusta muista mielessäsi.

Ihan sivustalta tulen kysymään: mistä konkreettisista seikoista päättelet, että naiset ja erityisesti pitkät naiset haluavat sinua ja että yksikään nainen ei sanoisi sinulle ei?

Sivusta myös, mutta en epäile yhtään etteikö voisi olla totta, ja täällä anonyymisti voi tuollaisen viestin rehellisesti kirjoittaa eikä se liity mihinkään ”Napoleon komplekseihin”.

Minä olin joskus 173 senttisen, solakan ja äärimmäisen komeanaamaisen miehen kanssa, ja valehtelematta kaikki kaverini miesmakuun katsomatta pitivät häntä todella komeana.

Kun etsittiin kaveripiiristäni naista kimppaan, niin olisi ollut jono oven takana kun niin moni olisi ollut halukas tuohon.

Julkisilla paikoilla huomasin myös, että naiset jäivät usein tuijottamaan häntä ja oli aluksi outoa kun minä olin tottunut olemaan se joka kääntää ihmisten päät, että yhtäkkiä se vierellä seisova mies käänsikin niitä ihmisten päitä vähintään yhtälailla kuin minäkin.

Jos mies on todella geenikomea ja karismaattinen (hyvä, voimakas energia), niin kyllä siinä naiset lakoaa eikä pituus tai lyhyys paina silloin yhtään.

Ei olekaan kysymys siitä, etteikö keskivertoa reilusti lyhyempi mies voisi saada päitä kääntymään ja jonoa aikaan, mutta tämä palstaepeli on sitä mieltä, että hänelle ei yksikään nainen sano ei. Siinä on aste-ero, suorastaan kuilu.

Vierailija
124/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa huomaa kuinka kaikilla naisilla on erilainen maku eikä mitään tasoja ole.

Palstamiesten u.linaa sellainen että naiset muka suosisivat pitkiä tai raamikkaita miehiä. Lyhyillä ja hintelillä on ihan yhtä paljon suosiota.

Vierailija
125/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli 176. Just passeli. Ja siinä oli hyvät uutiset.

Vierailija
126/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan näin miehenä, että se on naisen oma pituus + n.10cm. Silloin muija voi kulkea korkkareissakin eikä näytä vielä jättiläiseltä. Onhan se huvittavaa (ja pervoa) nähdä parimetrinen äijä lapsen kokoisen naisen kanssa....

Todellisuudessa se on keskimäärin naisen pituus +20cm.

Tuo pitää paikkansa.

Keskimäärin nainen haluaa 20-22cm pituuseron, eli keskipituiselle naiselle 185-187cm mies.

Melkoinen ero sukupuolten välillä. Miehillä menee 50-50 pitkien/lyhyiden naisten kanssa, ja keskimääräinen suosikkipituus on naisten todellinen keskipituus.

Vierailija
127/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan kysymys siitä, etteikö keskivertoa reilusti lyhyempi mies voisi saada päitä kääntymään ja jonoa aikaan, mutta tämä palstaepeli on sitä mieltä, että hänelle ei yksikään nainen sano ei. Siinä on aste-ero, suorastaan kuilu.

Jep. Mulla on tällainen kaverimies, aivan uskomattoman komea, "vain" 175cm, mutta ne käsittämättömät kasvot. Kroppa kuosissa myös. Naiset on joskus jääneet suu auki tuijottamaan, tai kävelleet melkein lyhtypylvääseen kun hänen kanssaan olen kulkenut.

Silti tiedän useita naisia joita juuri hän ei säväytä. Ja hän on saanut lukuisia pakkeja elämänsä aikana.

Ei ole ketään joka saisi ihan kenet vaan.

Vierailija
128/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin ettei miehen pituudella ole minulle mitään merkitystä. Sitten tarkemmin ajateltuna 160-200cm pituus olisi minulle miehen ihannepituus. Lyhyempiin ja pidempien kanssa olisi säätämistä käytännönasioissa esim vaikea löytää sopivia vaatteita jne. Mutta ihan hyvin olisin voinut kuvitella päätyväni yhteen vaikka 140cm pitkän miehen kanssa jos luonne ja kemiat olisi osuneet yhteen.

Itse olen nainen 159 cm. Ja puolisoni on 187 cm pitkä.

Vierailija
129/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen kylläkin korkkareissa ihan riippumatta siitä, minkä pituinen ihminen on vierellä.

Ei ole ikinä käynyt mielen vieressäkään mietiskellä tuollaisia, ettei voisi käyttää korkkareita tai että pitäisi näyttää jotenkin lyhyeltä. Lol mikä ajatuskin.

N175cm

Vierailija
130/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pituus 17 cm on hyvä.

Vierailija
131/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestään vastaus on 180-195cm. Riippumatta naisen omasta pituudesta.

Tämä osoittaa sen kuinka typerä vinkki "katsele lyhyitä naisia" on. Lyhyet naiset haluavat isompaa pituuseroa, ja heille sopii sama pitkä mies kuin pitkillekin naisille, jotka puolestaan skitsoilevat korkkarivarasta.

Minä laskin tästä ketjusta tähän mennessä 36 vastausta joissa vastaaja mainitsee alle 180 cm ihannemiehekseen. Miksi sivuutat nämä vastaukset - ja siis valehtelet tässä viestissäsi?

Vierailija
132/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 180cm. Olen itse noin 160cm.

Vierailija
133/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutakuinkin 185-195. Olen itse 180 cm pitkä ja tykkään pitää viiden sentin korkoja.

Juu, pakko myöntää että itsekin korkojen takia haluan, että on ainakin sen 10 cm pidempi! Käytän arkisin 5-7cm korkoja, mutta juhlissa sitten tulee käytettyä 10cm korkoja, joten siksi 10cm pidempi on hyvä.

Erikoinen argumentti, itse en valitsisi kumppania joidenkin korkokenkien takia mutta meitä on näköjään joka lähtöön. Vaikka kumppani olisi kanssani samanpituinen käyttäisin silti korkokenkiä jos huvittaisi.

Ei kukaan oikeasti valitsekaan. Mies joko kiinnostaa tai ei, ei siinä valita monesta yhtä kiinnostavasta se parhaimman pituinen.

Eihän se noin mene. Jos kriteerisi on tietty pituus, jo ensi silmäyksellä hylkäät tällä perusteella  riippumatta siitä mitä muuta tahansa on tarjolla. Parinvalintapäätös tehdään millisekunneissa.

Kyllä vaan menee. Moni on tutustunut mieheen ensin muissa merkeissä ja sitten huomaa ihastuneensa. Millisekunnit voit työntää prseeseesi.

Vierailija
134/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki käytä 10 cm korkkareita, valtaosalla korot ovat aika maltilliset.  Minusta yli 10 cm:n pituusero on jo epäkäytännnöllisen "liikaa", ihanteellinen olisi joku 5 cm tai hiukan yli.

Vierailija
135/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa. Ei ollakaan pii-t-kään aikaam vängätty tästä aiheesta. Itseäni vetää puoleensa enemmän ne asiat, joille ihminen voi itse jotain kuin ne, jotka nyt vain syystä tai toisesta ovat, mitä ovat. Ainoastaan tällä palstalla olen kohdannut heitä, jotka ovat valinneet oman pituutensa.

Ap rajaa keskustelun aika hyvin sanoilla "jos valitsisit sillä perusteella". Kitinäsi on ihan turhaa ja väärässä paikassa.

Totta, totta. Minua vain turhauttaa nämä keskutelut sikäli, että hyvin harvoin kohtaa kommenttia, jossa joku nainen oikeasti sanoisi, että hänen unelmiensa kumppani on muuten häntä sirompi ja tai lyhyempi. Miehen odotetaan tai vaaditaan olevan suhteessa joko kookkaampi tai vähintän samankokoien. Mutta en syytä tästä ketään. Voi olla, että yhtä lailla moni odottaa tai kenties myös vaatii, että heidän kumppaninsa tulisi olla heitä lyhyempi ja mahd. myös sirompi. Elämme 2020 lukua ja ihanne kumppanin ulkoisen olemuksen  suhteen odotukset eivät ole paljoa muuttuneet sitten ajanlaskumme alun.

Ulkonäkö nyt on todella tärkeä asia pariutumisessa, se on koodattu ihan geeneihin.

Vierailija
136/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa huomaa kuinka kaikilla naisilla on erilainen maku eikä mitään tasoja ole.

Palstamiesten u.linaa sellainen että naiset muka suosisivat pitkiä tai raamikkaita miehiä. Lyhyillä ja hintelillä on ihan yhtä paljon suosiota.

Tämä. Ja nämä palstaulit ei huomaa sitä, että monikin nainen täällä karttaa todella pitkiä miehiä. Kun ei yletä pussaamaan. (Tyhmin syy ikinä mitä olen kuullut) Mutta ei täällä silti pitkät miehet itke asiaa.

Vierailija
137/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm..mieluummin miehen näköinen,ei mikään kukkakeppi.Joskus näkee silmäniloja...kukkakeppejä ei katso toista kertaa...

Vierailija
138/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä osoittaa sen kuinka typerä vinkki "katsele lyhyitä naisia" on. Lyhyet naiset haluavat isompaa pituuseroa, ja heille sopii sama pitkä mies kuin pitkillekin naisille, jotka puolestaan skitsoilevat korkkarivarasta.

Minä laskin tästä ketjusta tähän mennessä 36 vastausta joissa vastaaja mainitsee alle 180 cm ihannemiehekseen. Miksi sivuutat nämä vastaukset - ja siis valehtelet tässä viestissäsi?

Listaa puolet näistä.

Vastauksia tyyliin ihannepituus on 175-190cm ei lasketa. Vain vastaukset joissa ihannepituus on alle 180cm mutta ei yli 180cm.

Vierailija
139/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa. Ei ollakaan pii-t-kään aikaam vängätty tästä aiheesta. Itseäni vetää puoleensa enemmän ne asiat, joille ihminen voi itse jotain kuin ne, jotka nyt vain syystä tai toisesta ovat, mitä ovat. Ainoastaan tällä palstalla olen kohdannut heitä, jotka ovat valinneet oman pituutensa.

Ap rajaa keskustelun aika hyvin sanoilla "jos valitsisit sillä perusteella". Kitinäsi on ihan turhaa ja väärässä paikassa.

Totta, totta. Minua vain turhauttaa nämä keskutelut sikäli, että hyvin harvoin kohtaa kommenttia, jossa joku nainen oikeasti sanoisi, että hänen unelmiensa kumppani on muuten häntä sirompi ja tai lyhyempi. Miehen odotetaan tai vaaditaan olevan suhteessa joko kookkaampi tai vähintän samankokoien. Mutta en syytä tästä ketään. Voi olla, että yhtä lailla moni odottaa tai kenties myös vaatii, että heidän kumppaninsa tulisi olla heitä lyhyempi ja mahd. myös sirompi. Elämme 2020 lukua ja ihanne kumppanin ulkoisen olemuksen  suhteen odotukset eivät ole paljoa muuttuneet sitten ajanlaskumme alun.

Ulkonäkö nyt on todella tärkeä asia pariutumisessa, se on koodattu ihan geeneihin.

Niin, ulkonäkö, joka miellyttää omaa silmää. Ei minulla yhdenkään ystävän tai tuttavan mies herätä mitään mielenkiintoa.

Vierailija
140/220 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa puolet näistä.

Vastauksia tyyliin ihannepituus on 175-190cm ei lasketa. Vain vastaukset joissa ihannepituus on alle 180cm mutta ei yli 180cm.

Listaa itse, väärinymmärtävä jankkaaja. Eri