Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi takit ovat nykyään niin "tasapaksun nafteja" ? :D

Vierailija
25.03.2015 |

Siis tarkoitan sitä, että muuten takki on täydellisen sopiva ja hyvin istuva, mutta tissien kohdalta todella tiukka. Saa siis oikeasti työskennellä että takin saa kiinni. :D Ja olen omasta mielestäni ihan normaalikokoinen rinnoiltani (C-kuppi), joten ei johdu edes mistään megatisseydestä tämä ongelma.

Sitten jos takki on rintojen kohdalta sopiva, on se muuten löysä ja lötköttävä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:02"]

Ommelkaa itse. Niin minä teen,koska en jaksa mennä kauppoihin. Ja btw, c-kuppi on aika iso tissikoko.

[/quote]

lol, ehkä suomessa täällä pikkutissien luvatussa maassa. Ulkomailla C on normaali ja jopa pieni koko.

Vierailija
2/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:02"]

Ommelkaa itse. Niin minä teen,koska en jaksa mennä kauppoihin. Ja btw, c-kuppi on aika iso tissikoko.

[/quote]

lol, ehkä suomessa täällä pikkutissien luvatussa maassa. Ulkomailla C on normaali ja jopa pieni koko.
[/quote]

Mutta pointti olikin juuri se. Jos ostat takkia Suomessa, niin varaudu Suomen mitoituksiin. Jos haluat juuri sulle sopivaa, niin ompele itse tai teetä. Sarjana tuotettuihin on vaikeaa saada koko,joka sopisi kaikille. Mahdotonta. Että lol sulle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän s c-kuppi ole mikään iso tissikoko edes! Tiedättekö te tallukat mitään tissiliivien kokomitoituksesta?

Esim. C70 on tissikoko kuin B75 ja A80! Ympärys vain muuttuu.

Vierailija
4/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:11"]Eihän s c-kuppi ole mikään iso tissikoko edes! Tiedättekö te tallukat mitään tissiliivien kokomitoituksesta?

[/quote]

Oletan,että tässä puhuttiin esim C80 mitoista ja se ei ole Suomessa ihan pieni koko enää.

Vierailija
5/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:11"]Eihän s c-kuppi ole mikään iso tissikoko edes! Tiedättekö te tallukat mitään tissiliivien kokomitoituksesta? Esim. C70 on tissikoko kuin B75 ja A80! Ympärys vain muuttuu. [/quote] Oletan,että tässä puhuttiin esim C80 mitoista ja se ei ole Suomessa ihan pieni koko enää.

[/quote]

No ap ei maininnut varsinaista rintsikkakokoaan.

Vierailija
6/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:11"]

Eihän s c-kuppi ole mikään iso tissikoko edes! Tiedättekö te tallukat mitään tissiliivien kokomitoituksesta?

[/quote]

AP on tyhmä tallukka ja ei ole koskaan ymmärtänyt noita mitoituksia :( C75 kai on lähinnä omaa kokoani.

Vierailija
7/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska on parempi että se on isorintaiselle vähän tiukka, kuin pienirintaiselle roikkuva siitä rinnan kohdalta.

Vierailija
8/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitoituksestakin. Et kerro ollenkaan minkä kokoisia takkeja käytät, mutta oletan että olet hoikka ja pienikokoinen. Takit mitoitetaan stantardikokojen mukaan eikä C-kupin rinnat 34 kokoisella naisella todellakaan ole "normaalikoko"

Isommissa takeissa taasen on isompi mitoitus rinnoille, kuten olet itsekin huomannut. Johtuu tosiaan siitä, että vaatteiden pitää sopia suurimmalle osalle kokoluokituksen ihmisistä.

Vierailija
9/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takit eivät puolestaan mene kiinni vatsan kohdalta. Olet vain isorintainen.

Vierailija
10/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mitoituksissa se, että lantiot ovat yleensä vaatteissa valtavan suuria, ja rinnoista mitoitus pieni. Mitoitus ei ole edes tiimalasivartaloisille sopiva, saati sitten rintaville. Miksi isopyllyisiä suositaan, ja isorintaisia sorsitaan?

Vierailija
11/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan