Kisa! Kuka saa eniten tykkäyksiä?
Kirjoittakaa kommentteihin mitä tahansa, katsotaan keistä ihmiset pitävät :D
Kommentit (94)
Kissat on ihania, koirat ällöttäviä, kuolaavia haisevia elukoita, jotka pitäis tappaa.
Kaikki huutavat lapset pitäis tappaa.
Inhoan teitä kaikkia. Ihan jokaista.
Miksi avaisin sydäntäni ja lennättäisin itseni taas vapaaehtoisesti päin betoniseinää? Aion piiloutua ja olla paljastamatta mitään itsestäni enää yhdellekään kiittämättömälle ihmiselle täällä. Olen yksin, mutta se ei paina, sillä minussahan on kaikki. Kaikki.
Tää ketju pitäis muuttaa niin, että eniten alapeukkuja saanut voittaa. Kateelliset AV-palstailijat alapeukuttaa parhaita juttuja, ettei ne vaan pääsis voittamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:20"]
Somalit on rumia sossupummeja ja rikollisia ja ne pitäis palauttaa heti Somaliaan kaikki!
[/quote]
Yllättävästi alapeukkuja. Yleensä tämän tapaisilla aloituksilla on hyvinkin suosiota.
Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.
Ennen järjen pakoo päästä mun pitää päästä keväästä.
Voi kuuluu näkkärin sileälle puolelle.
Tänään kassalla niin vitutti, kun oli yks läski ämmä kakaroineen mun edellä ja osti JÄÄTELÖÄ.
Tein sitten lasun ja kattelin verhojen raosta, kun sossumuijat lampsi ovesta sisään. Kyllä tunsin itseni hyväksi ihmiseksi ja ajattelin teidänkin kanssa jakaa tämän tunteen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:26"]
Yllättävästi alapeukkuja. Yleensä tämän tapaisilla aloituksilla on hyvinkin suosiota.
[/quote]
Ne on kato ne samat pienet piirit jotka niitä kommentoi ja peukuttaa. Niitä on paljon vähemmän kuin tahtovat antaa ymmärtää.
Se on propagandaa.
Helvetti, mulla on paljon aikaa, kun pyörin lukemassa tällaisia ketjuja ja vielä kirjotankin tänne. Sitten vielä kieli pitkällä odotan peukkuja. Taidan alkaa rakentamaan itselleni itsetuntoa.
Aion alapeukuttaa melkein kaikkia muita
Leikkele kuuluu leivässä juuston päälle.