Kisa! Kuka saa eniten tykkäyksiä?
Kirjoittakaa kommentteihin mitä tahansa, katsotaan keistä ihmiset pitävät :D
Kommentit (94)
Kuka vstaa epärehellisesti? Rehellinen vastaus
Olen kateellinen ihmisille, jotka voivat syödä mitä haluavat lihoamatta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:26"]Hei, olen Pirjo.
[/quote]
Heeeeeeeiiii!!!! Kauan su oon ettinytkin ja nyt vihdoin ja viimein löysin. Jes, ihana!!!!! T: kadoksissa ollut kaksoissisaresi Purjo
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:26"]Hei, olen Pirjo.
[/quote]
Heeeeeeeiiii!!!! Kauan su oon ettinytkin ja nyt vihdoin ja viimein löysin. Jes, ihana!!!!! T: kadoksissa ollut kaksoissisaresi Purjo
[/quote]
Siis sua oon ettinyt.....
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:13"]
Pikku Kalle kävi kaupassa mutta oli surullinen. Miksi? Koska kurkku meni poikki, munat halkes ja maksa lensi pellolle.
[/quote]
Nyt oli kyllä paska.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:26"]Hei, olen Pirjo.
[/quote]
[/quote]
tätä ei kukaan peukuta koska oli oikeesti hyvä :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:28"]
Kissat ei tykkää kissavihaajista
[/quote]
Tää ei oo totta! Mua ainakin kissat piirittää aina kylässä, vaikken tykkää niistä ja ne ovat pelottavia. Tuijottavat minua hypnoottisilla silmillään, hyi!
Kirjoitin nimesi hiekkaan,
mutta aalto huuhtoi sen pois.
Kirjoitin nimesi taivaalle,
mutta tuuli pyyhkäisi sen pois.
Kirjoitin nimesi sydämeeni
sieltä ei sitä kukaan voi viedä.
Pieren sua vaginaan ja nuolen sut punaiseksi onnesta ja mä rakastan sua enemmän kuin maailmaa.
"Äiti, sä oot meijän paras 25- vuotias!"