Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabiskoru teinillä

Vierailija
03.04.2015 |

Mitä mieltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:52"]

Herättää huvitusta meissä muissa teineissä.

[/quote]

T: Markku 47v, Kaljamahastaja.

Vierailija
2/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies laittaa penisrenkaan sormeen koruksi kun lähtee baanalle. Satunnaiselta tuttavuudelta vaadin vain kortsun käytön. Jiihaa! ja munarikasta pääsiäistä kaikille naisille. Hyvät savut niille joilla on, mä tyydyn näihin kovempiin laillisiin nyt. Kaljaa ja punkkua alkuun sitten illemmalla kirkasta viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 15 vuotiaana. On varmaan vieläkin jossain laatikon pohjalla. Tiesin mikä lehti se oli ja olin sellanen pikku "kovis" nuorena, mutta koskaan en pilveä ole poltellut. Poliisien kanssa olin tekemisissä toisinaan ja muistan eräänkin joka yritti pakottaa ottamaan sen korun pois, mutta enhän mä ottanut. Pitihän sitä uhmata!

Näin 10 vuotta myöhemmin totean, että olen ollut aivan idiootti, mutta eikö monet teinit ole? :D Nyt olen ihan normaali 2 lapsen äiti. Terveessä tasapainoisessa parisuhteessa ja MLL:n toiminnassa mukana. 

Vierailija
4/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:52"]

[/quote]

T: Markku 47v, Kaljamahastaja.
[/quote]

:) Olen lukion toisella.

Vierailija
5/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta, mutta teinit on teinejä.

Vierailija
6/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusaa toisia. Karjalalippis teinillä.

Vierailija
7/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli teininä. Mulla vaan ei ollut hajuakaan, mitä korussa oleva lehti esitti. Eikä ilmeisesti vanhemmillanikaan, kun antoivat minun käyttää sitä pitkään, ennen kuin hukkasin korun.

Vierailija
8/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöilyn ensiaskeleita

Vierailija
9/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:38"]

Mullakin oli teininä. Mulla vaan ei ollut hajuakaan, mitä korussa oleva lehti esitti. Eikä ilmeisesti vanhemmillanikaan, kun antoivat minun käyttää sitä pitkään, ennen kuin hukkasin korun.

[/quote]

Teidän perhe eli onnellisen tietämättömänä, mutta naapurit supisi keskenään. Siinä se naapurin narkomaani taas menee ja mitähän rikoksia se nyt tekee, että saa huumeita ostettua.

Vierailija
10/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisillä elämänkoululaisilla in juttu ollut kauan aikaa.

Vierailija
11/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:38"]

[/quote]

Teidän perhe eli onnellisen tietämättömänä, mutta naapurit supisi keskenään. Siinä se naapurin narkomaani taas menee ja mitähän rikoksia se nyt tekee, että saa huumeita ostettua.

[/quote]

Sanopa muuta. Puhumattakaan, jos olisin sattunut käyttämään korua koulussa :)

Vierailija
12/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä miältä, et mialuummin ganjamiinin ihannointia ku viinan. Viina voi viädä hengen ku sekoaa tai myrkyttää ittensä juamalla liikaa, ganja ei tapa.

Tiädän, miinusta tulee, mut tää on faktatiatoo. Ganjalla ei sammu hankeen, eikä siitä voi saada kuolettavaa annosta.

Ois pitäny itekki nuarena vaa vetää kukkaa ja olla juamatta, ois säästyny monelta harmilta. 

Älkää käsittäkö väärin, mä en oo mikään nisti. Olen perheenisä enkä käytä mitään. En edes saunakaljoja, mut jos joku pitää valita ni sit se piänempi paha.

Vierailija
13/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin nolo sellainen koru, vähän kun kannabislehti paidassa. En ota kantaa sen tarkoitukseen, mutta noloa se on. 

Vierailija
14/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:51"]Helvetin nolo sellainen koru, vähän kun kannabislehti paidassa. En ota kantaa sen tarkoitukseen, mutta noloa se on. 
[/quote] Juu samaa mieltä, siis aivan saatanan noloa ja myötähäpeä tulee aina kun näkee sellaisen "koviskannabispoliisitvittuun" teinin. Selvä tuleva elämäm_koululainen.

Vierailija
15/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää myötähäpeää t. 16v

Vierailija
16/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kannabis aiheisia koruja, paitoja tai mitään muutakaan. Olen mahdollisimman tavis ja joskus jopa valehtelen ryypänneeni vkl. Oikeasti poltan toisinaan kannabista. Satunnaista käyttöä tulee kesällä 27 vuotta ja vasta täysi-ikäisenä aloitin.

Kokemusta on vain kahdesta aineesta. Alkoholi ja tuo jo mainittu. Ensimmäinen on laiton ja toisen takia on muutama sekoilu. Ei onneksi mitään vakavaa, lähinnä noloja juttuja. Paskempi homma ettei pössy ole laillista. Sen vaikutuksen alaisena pysyy järki paremmin hommissa mukana.

Vierailija
18/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset