Kisa! Kuka saa eniten tykkäyksiä?
Kirjoittakaa kommentteihin mitä tahansa, katsotaan keistä ihmiset pitävät :D
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:59"]
Ai ääm zombiiiiiiii.....njähhähhähhähhääääää.....
[/quote]
feikki perkele :D t. zombi
Syön kakkaa, jos voitan tämän kisan
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:59"]Ai ääm zombiiiiiiii.....njähhähhähhähhääääää.....
[/quote]
No et kyllä oo. Mä oon ainut ja oikee zombi.
Onni on, kun kumppani on tyhjentänyt tiskikoneen<3
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:59"]Ai ääm zombiiiiiiii.....njähhähhähhähhääääää..... [/quote] No et kyllä oo. Mä oon ainut ja oikee zombi.
[/quote]
nyt hemmettiin siitä! t. zombi
Kaks kakkaa leikki hiekkalaatikolla. Sitten sinne tuli ripuli, mutta kakat eivät ottaneet ripulia mukaan leikkimään. Täällä leikkii vaan kovat jätkät, sanoivat kakat.
Mä aattelin kerjätä säälii ja vedota teidän tunteisiin.
Voi että mun kissa oli taas söpö! Mä laitoin muropaketin lattialle, siis tyhjän tietenkin. Sit mun kisu rupes leikkimään sillä, otti kunnon vauhdit ja yritti päästä sen pahvisen tötsän sisään.
Ja eikun matka senkun jatkui mahaliukuna päin vastakkaista seinää. Lootan sisältä kuului vain "krrrrrnjau". On tainnu meidän kisukin kattella vähän liikaa kissavideoita youtubesta. :-D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:59"]Ai ääm zombiiiiiiii.....njähhähhähhähhääääää..... [/quote] No et kyllä oo. Mä oon ainut ja oikee zombi.
[/quote]
[/quote]
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/60/de/b0/60deb089bb1a80aec5beb96b2c492e44.jpg
Pikku Kalle kävi kaupassa mutta oli surullinen. Miksi?
Koska kurkku meni poikki, munat halkes ja maksa lensi pellolle.
Mä luulen, et pitäisitte musta, jos tutustuisitte. Oon 19-vuotias taiteellinen homopoika, joka on hyväntahtoinen ja kiltti, mutta jolla on todella piikikäs huumorintaju ja paljon salattuja puolia, joita ei päältä uskoisi. Oon ns. kiltti poika, mutta oon yllättävän sinut maailman mustien puolten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:03"]
[/quote]
[/quote]
Njäh njäh njähhähhäääää.....
Katson lentoturmatutkintaa ja syön pääsiäismunia.