Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä olet ollut pitkällä sairaslomalla työstäsi?

Vierailija
25.03.2015 |

Miksi ja kuinka kauan? Oletko saanut sairasloman "helposti"? Miten työkaverisi suhtautuivat poissaoloosi?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauspahoinvoinnin ja supistusten takia joka raskaudessa 2-3kk, hih!

Vierailija
2/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokko, 10pv saikkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuolentulehdus ja sen leikkuu aiheutti 2 viikkoo saikkua. 

Vierailija
4/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaleikkaus, 4 vkoa sairaslomaa, tein etätöitä noin 80% siitä ajasta.

Vierailija
5/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 viikkoa, tapaturman vuoksi. En tiedä miten työkaverit suhtautuivat.

Vierailija
6/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus ja burnout

Vierailija
7/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin vuoden aikana kaksi influenssaa ja useita flunssia. Lomallani sairastin kolme viikkoa kestäneen kurkunpääntulehduksen. Lisäksi silmä- ja korvatulehduksia, joiden aikana olin töissä. Työkaverit panettelivat minua ja suunnilleen sylkivät päälleni sairauslomieni vuoksi. Olin töissä osastolla, jossa oli hyvin vähän töitä tarjolla, joten tilanne oli mielestäni koominen. Olin kuumeessa ja yskin mieluummin kotona, kuin vedin lonkkaa töissä.

Olen aina tehnyt paljon töitä ja pitkiä päiviä, joten sairastumiseni oli ikävä yllätys.

Eläkeikäinen naispuolinen esimies kävi minuun käsiksi, kun olin töissä. Ilmoitin tilanteesta työsuojeluvaltuutetun kautta henkilöstöjohtajalle. Johtaja totesi, että minua on kohdeltu hyvin ja oikeudenmukaisesti. (Hehheh.)

Syynä sairauksiini oli yksi tappavimmista syövistä. Onneksi lääkäri, joka ei työskennellyt työterveydessä, osasi ohjata minut oikeanlaisiin verikokeisiin ja tilanne selvisi. Minulla on erittäin huono ennuste.

Sain yt-neuvotteluissa (kyllä, laillista) potkut pankista ollessani syövän vuoksi sairauslomalla. Sinänsä tietenkin järkevä teko yritykseltä, että olen edelleen pois töistä syövän vuoksi kaksi vuotta myöhemmin.

Vierailija
8/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpä,. Diagnoosin sain vasta nyt talvella ja vasta 1 kk ollut saikkua. Leikkauksen jälkeen alkoi hoidot ja niistä pahoinvointia. Toivottavasti pääsen pian taas töihin, parempina päivinä käy aika pitkäksi, huonoina vain oksentelua ja nukkumista.

Vierailija
9/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi poikki, 5vk saikkua

Vierailija
10/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä 10viikkoa.
vitutuksesta pitäisi hakea 1v saikkua,tosin sen jälkeen ei olisi koko firmaa enää.

Vierailija
11/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssa, 2 vk saikkua.

Vierailija
12/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpään murtuma, 7 viikkoa.

Vierailija
13/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyövän takia sairaslomalla n. 7 kk. Työpaikalla suhtauduttiin hyvin ja kannustavasti.

Vierailija
14/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:23"]Rintasyöpä,. Diagnoosin sain vasta nyt talvella ja vasta 1 kk ollut saikkua. Leikkauksen jälkeen alkoi hoidot ja niistä pahoinvointia. Toivottavasti pääsen pian taas töihin, parempina päivinä käy aika pitkäksi, huonoina vain oksentelua ja nukkumista.
[/quote]

Tsemppiä. Jaksamista hoitoihin. Ja yleensä kaikkeen

Vierailija
15/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sain helposti saikkua ja loppujen lopuksi lopetin työt lääkärin "määräyksestä".

Vierailija
16/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depressio, 5 kk. Hyvin on suhtauduttu

Vierailija
17/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komplisoitunut migreeni 1 kk. Eipä mun töitä muut tee.

Vierailija
18/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi leikattiin, kuukausi saikkua. Ei siinä sen kummempia ollut, suurinta osaa ei tod näk edes kiinnostanut eikä tuntunut edes poissaoloani huomaavan. Eikä haittaa.

Vierailija
19/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikolla 15 jäin saikulle ennenaikaisten supistusten vuoksi. Sain helposti koska takana 1 reilusti ennenaikainen synnytys.

Vierailija
20/63 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusleikkaus. Alkuun kuukausi sitten komplikaatioiden takia toinenkin kuukausi. 

Työkaverit olivat ihania.