Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua puhua tunteista mutta ilmaisee niitä kuitenkin

Vierailija
16.12.2021 |

Tapailin miestä, vähän aikaa, mutta yhteydenpito meni hyvin pian intensiiviseksi. Mies kehui minua paljon ja ilmaisi pitävänsä paljon.

Tulkitsen kuitenkin helposti tuollaisen vähän sanahelinäksi. Joten nostin esille kysymyksen kummankin tavoitteista. Mies meni heti jotenkin ihan kylmäksi ja vaikeaksi.

Jokin tuossa keskustelussa sitten laukaisi sen että sanoin mahdollisesti tarvitsevani etäisyyttä. En halua tarkentaa, mutta syy oli hyvin perusteltu. Minua alkoi itkettää.

Aamulla mies oli sanonut että päätös on minun ja "poistuvansa linjoilta". Hän ei ole enää lukenut seuraavaa viestiäni. Asia jäi siis auki. Mutta miehen mielipide taitaa olla aika selvä, eikö tuo ole aika selvää että hän pakeni ja asia on käsitelty?

Olen hyvin hämmentynyt. Eli tunteita oli, kysyin erästä asiaa, mies töksäytti, loukkaannuin ja pelkäsin että minuun sattuu. Mies sanoi ymmärtävänsä ja poistui keskustelusta.

Kumpikohan tässä nyt loukkaantui enemmän? Ja mitkä mahdollisuudet on että mies vielä palaa keskutelemaan asiasta. Vai oliko tämä tässä?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä. Mies oli vain sen yhden asian perässä.

Vierailija
2/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli siinä. Mies oli vain sen yhden asian perässä.

Hän ei käytöksen puheiden tai minkään muunkaan perusteella ollut sen yhden asian perässä.

Hän ei olisi halunnut edes harrastaa sitä heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä kuulosta vähän nokittelulta, kun sanon että tarvitsen ehkä tilaa, hän poistuu keskustelusta.

Onpa lapsellista.

Vierailija
4/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuleeko se jotenkin yllärinä, että miehet eivät joistain asioista kommunikoi samalla tavalla, kuin naiset? Mies kehuu maasta taivaisiin vaan sen yhden asian takia tai sitten ihan muutenkin vaan, koska olet hänen mielestä jees typy, muttei mitään sen suurempaa oikeasti. Sitten sinä menet ja kysyt joistain tavoitteista... Ei hänellä ole mitään sellaisia suuria tavoitteita, kuin sinulla, koska ei kiinnosta. Mies ei ole siis vielä tällä hetkellä ainakaan ihan in love.

Vierailija
5/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse mitään turhaa lässytystä tunteista. Niitä ilmaistaan silloin kuin niitä on.

Vierailija
6/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Ikä vaikuttaa.

Vierailija
7/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poistui keskustelusta"? Tuollaiset asiat keskustellaan tavatessa tai soittamalla, ei viesteillä.

Vierailija
8/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuleeko se jotenkin yllärinä, että miehet eivät joistain asioista kommunikoi samalla tavalla, kuin naiset? Mies kehuu maasta taivaisiin vaan sen yhden asian takia tai sitten ihan muutenkin vaan, koska olet hänen mielestä jees typy, muttei mitään sen suurempaa oikeasti. Sitten sinä menet ja kysyt joistain tavoitteista... Ei hänellä ole mitään sellaisia suuria tavoitteita, kuin sinulla, koska ei kiinnosta. Mies ei ole siis vielä tällä hetkellä ainakaan ihan in love.

Hän oli se joka puhui rakkaudesta, en minä. En itse käytä ko sanaa kevyin perustein.

Vierailija
9/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poistui keskustelusta"? Tuollaiset asiat keskustellaan tavatessa tai soittamalla, ei viesteillä.

Se nyt vaan ei ollut mahdollista.

Vierailija
10/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies osaa välttämättä ilmaista tunteitaan, jos ei itsekään tiedä, mitä tuntee. Hän olisi voinut toki kirjoittaa, että en oikein osaa kertoa tai puhua asiasta, mutta kunnioittaa päätöstäsi, ja toivoo, että voisit ottaa yhteyttä, kun jälleen haluat olla yhteydessä.

Minusta mies ei paennut, vaan ei vain yksinkertaisesti osannut käsitellä torjuntaasi, jollaisena hän sinun päätöksesi etäisyyden ottamisesta näki.

Vierailija
11/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitähän se oli, sanahelinää... Mies hermostui, kun menit kyselemään liikaa asioita, joihin hän ei osaa vastata. Millaisista tavoitteista oli siis kyse? Suhteen etenemisestä?

Vierailija
12/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit siis miehelle, että sinua ei ehkä oikeastaan kiinnosta ja hän totesi, että koettaa mieluummin sellaista naista jota kinnostaa.

Harvinaisen reilu hemmo. Itse olisin samassa tilanteessa tyytynyt toteamaan itsekseni, että tästä ei tule mitään vakavaa ja jatkanut kevyemmällä p*llun vonkaamisella.

Vierailija
13/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli se joka puhui rakkaudesta, en minä. En itse käytä ko sanaa kevyin perustein.

Tapailitte vähän aikaa mutta hän puhui jo rakkaudesta? Sen jos minkä olisi pitänyt soittaa hälytyskelloja ja lujaa!

Vierailija
14/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen? Ikä vaikuttaa.

30-40v

Vierailija
15/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan ei ollut mahdollista.

Siis te tapailitte, ei ollut mahdollista edes soitella, mies sanoi rakastavansa mutta ette olleet parisuhteessa ja sitten hän hävisi?

Vierailija
16/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit siis miehelle, että sinua ei ehkä oikeastaan kiinnosta ja hän totesi, että koettaa mieluummin sellaista naista jota kinnostaa.

Harvinaisen reilu hemmo. Itse olisin samassa tilanteessa tyytynyt toteamaan itsekseni, että tästä ei tule mitään vakavaa ja jatkanut kevyemmällä p*llun vonkaamisella.

Itse ehdotin jo aiemmin pelkkää fyysistä suhdetta, mutta se ei kiinnostanut.

Niin että ihan turhaan siellä yrität vähätellä.

Vierailija
17/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niin, että tapailuvaiheessa otetaan rennosti ja edetään spontaanisti. Otan itse iloisena vastaan toisen ihailun ja kivat sanomiset, sillä saan niistä energiaa. Ne myös kannustavat vastavuoroiseen kommunikaatioon.

Jos liian aikaisin joku alkaisi puhua/tivata tavoitteistani, saattaisin mennä hieman lukkoon ja ehkä kokisin tällaisen jotenkin haluksi hallita liikaa tilanteita. Meitä on moneksi.

Vierailija
18/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vähän aikaa tapailua, ettei mitään aitoa rakkautta ole voinut syntyä. Hän höpötti rakkausasioita vain pitääkseen sinut siinä. Asioita, joita usein naiset haluaa kuulla ja jos on taitava, niin osaa myös sanoa niitä asioita varsin uskottavasti.

Vierailija
19/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokin tuossa keskustelussa sitten laukaisi sen että sanoin mahdollisesti tarvitsevani etäisyyttä."

Öööö... miten tämä nyt olisi pitänyt ymmärtää? Kun et nyt mitenkään asiaa halua avata niin alkuvaiheessa suhdetta tuollainen etäisyyden ottaminen = bänät. Kuten mieskin sen ymmärsi vastatessaan päätöksen olevan sinun ja poistuessaan kohteliaasti.

Vierailija
20/100 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että tarvitset tilaa, mies antoi sulle sitä. Mikä se ongelma nyt sitten on? Jos et oikeasti halunnut tilaa, niin miksi sanoit tarvitsevasi sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme