Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tätä miestä pitäisi lukea?

Vierailija
25.03.2015 |

Eli tavattiin n. kk sitten baarissa ja päädyin molempina pe ja la öinä miehen luo yöksi. Emme harrastaneet seksiä, pussailimme ja juttelimme useita tunteja. Mies pyysi numeroni ja laittoi perään vielä viestiä että oli ihanaa olet kaunis tms. pari kertaa olemme viestitelleet vähän tuhmia. Asumme eri kaupungeissa ja laitoin whatsapilla viestiä että olen tulossa sinne viikonlopuksi että haluaisiko sänkyseuraa. Miehellä meni päivä vastata viestiin ja sitten laittoi näin:"voi ei tosi huono ajoitus lennän X kaupunkiin huomenna, pitäisikö perua matka ja ilmoittaa olevani kipeänä...kauanko olet täällä?" Vastasin vain että en ole vielä päättänyt milloin lähden takasin. Sitten ei taas vastausta tai ei ole edes katsonut viestiä ja tämä oli eilen illalla. En ymmärrä, miksei edes katso viestiä...tai jos ei olekaan kiinnostunut miksei voi sanoa sitä suoraan..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:02"]

Analyysi: mies on leikkinyt rohkeaa ja ehdotellut sulle turvallisesti välimatkan päästä. Nyt kun oikeasti tartuit syöttiin, tuli pupu pöksyyn.

Suositus: unohda koko tyyppi.

[/quote]

Tai sitten se on siellä aiemmin sovitulla matkalla?
[/quote] niin uskon että onkin matkalla. Pointti tässä nyt onkin se miksei vastaa viesteihin tai katso edes vastausta omaan kysymykseensä.

Vierailija
22/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu. Minä tapasin ihanan miehen muutama viikko sitten ja hän melkein nukkuukin puhelin kädessä kun on niin rakastunut. Ja emme ole nuoria enää.

Vierailija
24/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies toimii noin. Opittu kantaoään kautta.

Vierailija
25/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miehestä kuulu mitään tai vastaukset viipyy monta päivää ja tapaamiset ei onnistu, niin eipä tuossa paljon analyyseja tarvita.

Vierailija
26/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:37"]Varattu mies toimii noin. Opittu kantaoään kautta.
[/quote] niinkö? Asunnossa ei mitään merkkejä tyttöystävästä ei myöskään instagramissa eikä facebookissa..

Vierailija
27/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä epävarmoja kyselijöitä piisaa joka ikinen päivä?? Mies on varattu.

Vierailija
28/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:37"]Varattu mies toimii noin. Opittu kantaoään kautta.
[/quote] niinkö? Asunnossa ei mitään merkkejä tyttöystävästä ei myöskään instagramissa eikä facebookissa..
[/quote]

Kaikki olet jo tarkistanut?? Eläköön nykyaika ja treffailu.

Vierailija
29/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:37"]Varattu mies toimii noin. Opittu kantaoään kautta.
[/quote]

Kaikki olet jo tarkistanut?? Eläköön nykyaika ja treffailu.
[/quote] kyllä kaikki koluttu läpi :D

Vierailija
30/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulkitsen tätä naista? Sillä oli eilen valkoinen pipo ja meni tänään ratikalla töihin?

Ja tähän sitten tuhat arvuuttelua.

Naiset.

Vierailija
31/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WA ei aina toimi niin luotettavasti. Joka tapauksessa et voi itse tehdä nyt enää mitään. Mies joko vastaa ja tapaatte, tai sitten hän ei vastaa sulle enää mitään.

Vierailija
32/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhassa ja keskity muihin juttuihin. Mies on sinuun sitten yhteydessä kun ehtii.

Voi sillä tietysti olla vaikka vaimo ja perhe ja kaikenmaailman muita juttuja ja näki sua jossain työmatkalla kaverin kämpillä, tai mitälie muita kummallisia virityksiä mutta mitäpä sillä väliä jos olet itse kiinostunut lähinnä tuosta fyysisestä puolesta.

Eikä kaikki tosiaan näprää puhelimiaan jatkuvasti. Oman miehen kanssa meinas heti aluks mennä hommat puihin kun ei vastannut mun viesteihin. Selvisi sitten, että ei todella ole sellaista puhelinta näpräävää tyyppiä ja hänellä onkin känny useammin hukassa kuin tallessa. :D Joten ei yksinkertaisesti ollut huomannut mun viestejä, jälkeenpäin kertoi miten harmistunut oli kun lopulta ne liian myöhään (sille kyseiselle illalle siis) sitten huomasi. Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta hakuammuntaa nykyäänkään saada tuota mun äijääni puhelimitse kiinni. Onneks asutaan saman katon alla niin viesti menee sit perille viimeistään kotiin tullessa. ;)

Vierailija
33/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:24"]Ota ihan rauhassa ja keskity muihin juttuihin. Mies on sinuun sitten yhteydessä kun ehtii.

Voi sillä tietysti olla vaikka vaimo ja perhe ja kaikenmaailman muita juttuja ja näki sua jossain työmatkalla kaverin kämpillä, tai mitälie muita kummallisia virityksiä mutta mitäpä sillä väliä jos olet itse kiinostunut lähinnä tuosta fyysisestä puolesta.

Eikä kaikki tosiaan näprää puhelimiaan jatkuvasti. Oman miehen kanssa meinas heti aluks mennä hommat puihin kun ei vastannut mun viesteihin. Selvisi sitten, että ei todella ole sellaista puhelinta näpräävää tyyppiä ja hänellä onkin känny useammin hukassa kuin tallessa. :D Joten ei yksinkertaisesti ollut huomannut mun viestejä, jälkeenpäin kertoi miten harmistunut oli kun lopulta ne liian myöhään (sille kyseiselle illalle siis) sitten huomasi. Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta hakuammuntaa nykyäänkään saada tuota mun äijääni puhelimitse kiinni. Onneks asutaan saman katon alla niin viesti menee sit perille viimeistään kotiin tullessa. ;)
[/quote] niin täytyy odotella vaan rauhassa. Tosin tohon tyttöystävä/vaimo juttuun en usko. On 25 v ja just ei missään ole mitään mainintaa kummastakaan. Ja tsekkasin osoitteenkin että ihan samassa paikassa asuu kuin missä mekin yövyimme yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän