Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tätä miestä pitäisi lukea?

Vierailija
25.03.2015 |

Eli tavattiin n. kk sitten baarissa ja päädyin molempina pe ja la öinä miehen luo yöksi. Emme harrastaneet seksiä, pussailimme ja juttelimme useita tunteja. Mies pyysi numeroni ja laittoi perään vielä viestiä että oli ihanaa olet kaunis tms. pari kertaa olemme viestitelleet vähän tuhmia. Asumme eri kaupungeissa ja laitoin whatsapilla viestiä että olen tulossa sinne viikonlopuksi että haluaisiko sänkyseuraa. Miehellä meni päivä vastata viestiin ja sitten laittoi näin:"voi ei tosi huono ajoitus lennän X kaupunkiin huomenna, pitäisikö perua matka ja ilmoittaa olevani kipeänä...kauanko olet täällä?" Vastasin vain että en ole vielä päättänyt milloin lähden takasin. Sitten ei taas vastausta tai ei ole edes katsonut viestiä ja tämä oli eilen illalla. En ymmärrä, miksei edes katso viestiä...tai jos ei olekaan kiinnostunut miksei voi sanoa sitä suoraan..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aina katso. Olisit ilmoittanut aikaisemmin.

Vierailija
2/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:39"]En minäkään aina katso. Olisit ilmoittanut aikaisemmin.
[/quote] ai jos saat viestin et katso sitä, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei istu puhelin kourassa joka sekunti.

Vierailija
4/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä pitää lukea niin , että on silloin matkalla.

Miksi näin yksinkertainen asia pitäisi erikseen hajoittaa miljoonaksi atomiksi, ja sen jälkeen kehitellä siitä miljardi teoriaa?

Naiset.

Vierailija
5/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika outoa jos esität kysymyksen jollekkin ja sitten et katso vastausta..

Vierailija
6/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan lankapuhelimia...

Vierailija
7/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muuta säätöä. Jos ei olisi, olisi pikimmiten vastannut whatsup kyselyysi tapaamisesta. Älä luota, ettet satuta itseäsi.

Vierailija
8/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:47"]Sillä on muuta säätöä. Jos ei olisi, olisi pikimmiten vastannut whatsup kyselyysi tapaamisesta. Älä luota, ettet satuta itseäsi.
[/quote] ei se minua haittaisi, olin halukas näkemään sänkypuuhien merkeissä..ja mies on selvästi ilmaissut että haluaa näin tapahtuvan.

Vierailija
9/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööh, miehen siis pitäisi perua matka vuoksesi, kun et edes ilmoita miten olet kaupungissa? vai mitä tarkoitat?

Vierailija
10/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:50"]öööh, miehen siis pitäisi perua matka vuoksesi, kun et edes ilmoita miten olet kaupungissa? vai mitä tarkoitat?
[/quote] siis ei tietenkään perua, itehän hän sitä ehdotti. Mutta tarkoitus olikin että kun hän tulee takaisin voisimme nähdä. Ja ilmoitin maanantaina tulevani viikonlopuksi. Ap

Vierailija
11/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit aivan liian tyrkky!!! Toki toiselle voi kertoa tunteistaan, mutta että ihan suoraan sänkyseuraa ehdottelemaan...HUHHUH. :-(

Vierailija
12/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]Olit aivan liian tyrkky!!! Toki toiselle voi kertoa tunteistaan, mutta että ihan suoraan sänkyseuraa ehdottelemaan...HUHHUH. :-(
[/quote] hei mies on ollut ihan samanlainen, lähetellyt kuvia sixpacistään ja kertonut kuinka haluaa minua. Yhtä tyrkkyjä sanoisin siis.

Vierailija
13/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]

Olit aivan liian tyrkky!!! Toki toiselle voi kertoa tunteistaan, mutta että ihan suoraan sänkyseuraa ehdottelemaan...HUHHUH. :-(

[/quote]Samaa mietin minäkin, tuo "sänkyseura" olisi ollut ihan viimeinen sana mitä olisin kirjoittanut, olisit jättänyt sänky -sanan pois kokonaan. Anna olla ja jätä hyvä mies muille, ei hän halua noin tyrkkyä naista.

Vierailija
14/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi: mies on leikkinyt rohkeaa ja ehdotellut sulle turvallisesti välimatkan päästä. Nyt kun oikeasti tartuit syöttiin, tuli pupu pöksyyn.

Suositus: unohda koko tyyppi.

Vierailija
15/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuossa on aivan valtava ero, että kertooko mies haluavansa sinua ja lähettääkö kuvan sixpäkistään, vai lähettäisikö esim. kuvan kyrvästään ja sanoisi haluavansa sänkyseuraa...!

Sänkyseuran ehdottaminen naiselta on samaa kuin huora tarjoaisi palveluitaan. Ilmaiseksi. Siinä ei ole mitään tunnetta tai erotiikkaa.

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]Olit aivan liian tyrkky!!! Toki toiselle voi kertoa tunteistaan, mutta että ihan suoraan sänkyseuraa ehdottelemaan...HUHHUH. :-( [/quote] hei mies on ollut ihan samanlainen, lähetellyt kuvia sixpacistään ja kertonut kuinka haluaa minua. Yhtä tyrkkyjä sanoisin siis.

[/quote]

Vierailija
16/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:07"]No kyllä tuossa on aivan valtava ero, että kertooko mies haluavansa sinua ja lähettääkö kuvan sixpäkistään, vai lähettäisikö esim. kuvan kyrvästään ja sanoisi haluavansa sänkyseuraa...!

Sänkyseuran ehdottaminen naiselta on samaa kuin huora tarjoaisi palveluitaan. Ilmaiseksi. Siinä ei ole mitään tunnetta tai erotiikkaa.

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]Olit aivan liian tyrkky!!! Toki toiselle voi kertoa tunteistaan, mutta että ihan suoraan sänkyseuraa ehdottelemaan...HUHHUH. :-( [/quote] hei mies on ollut ihan samanlainen, lähetellyt kuvia sixpacistään ja kertonut kuinka haluaa minua. Yhtä tyrkkyjä sanoisin siis.

[/quote]
[/quote] mä en näe mitään eroa siinä että haluan seksiä sun kanssa vs haluan sänkyyn sun kanssa.

Vierailija
17/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pahimmillaan kolme päivää katsomatta puhelinta. Kaikki miehet eivät niitä paljon näpräile.

Vierailija
18/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:10"]Mulla menee pahimmillaan kolme päivää katsomatta puhelinta. Kaikki miehet eivät niitä paljon näpräile.
[/quote] no näen kuitenkin että käyttää esim instagramia eli kyllä se puhelin on käytössä. Mutta eikö se ole outoa jos kysyt jotain sitten et katso vastausta?

Vierailija
19/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ON eroa, sanooko joku haluavansa SINUA vai SEKSIÄ.

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:07"]No kyllä tuossa on aivan valtava ero, että kertooko mies haluavansa sinua ja lähettääkö kuvan sixpäkistään, vai lähettäisikö esim. kuvan kyrvästään ja sanoisi haluavansa sänkyseuraa...! Sänkyseuran ehdottaminen naiselta on samaa kuin huora tarjoaisi palveluitaan. Ilmaiseksi. Siinä ei ole mitään tunnetta tai erotiikkaa. [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:57"] [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]Olit aivan liian tyrkky!!! Toki toiselle voi kertoa tunteistaan, mutta että ihan suoraan sänkyseuraa ehdottelemaan...HUHHUH. :-( [/quote] hei mies on ollut ihan samanlainen, lähetellyt kuvia sixpacistään ja kertonut kuinka haluaa minua. Yhtä tyrkkyjä sanoisin siis. [/quote] [/quote] mä en näe mitään eroa siinä että haluan seksiä sun kanssa vs haluan sänkyyn sun kanssa.

[/quote]

Vierailija
20/33 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:02"]

Analyysi: mies on leikkinyt rohkeaa ja ehdotellut sulle turvallisesti välimatkan päästä. Nyt kun oikeasti tartuit syöttiin, tuli pupu pöksyyn.

Suositus: unohda koko tyyppi.

[/quote]

Tai sitten se on siellä aiemmin sovitulla matkalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi