Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ei vaan löydä kumppania? Mikä on syynä?

Vierailija
15.12.2021 |

Ei kavereiden kautta jos niitä edes on ei töistä ei harrastuksista.

Kommentit (296)

Vierailija
61/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tusinatavara pitää olla, että pitää pariutumista niin itsestäänselvänä asiana ?

Reaalimaailmassa on kyllä erittäin harvinaista, että erityisesti hyvännäköiset ihmiset pysyisivät sinkkuna juuri mitään ajanjaksoa. Olen ollut lähes 20 vuotta sosiaalialalla ja tähän ihmisjoukkoon mahtuu vain pieni kourallinen sinkkuja. Sosiaalialalla siis lähes kaikki työntekijät ovat olleet naisia (Juu kyllä, ehkä 1/100 on miehiä). Jopa nuoret opiskelijat ovat lähes järjestään olleet ihan sitoutuneessa parisuhteessa. Kaikkia sinkkuja on yhdistänyt ulkonäön ala-arvoisuus, mutta myös karmeat haahkat ovat olleet pääasiassa parisuhteessa.

Ja vakavissasi kuvittelet, että työkaverisi ovat jotenkin kattava otanta, jonka perusteella voi vetää yleistäviä johtopäätöksi? Kaikenlaisia ihmisiä sitä pyöriikin sosiaalialalla....

No kyllä se nyt ihan fakta on, että menitpä sitten mihin tahansa, niin suurin osa hyvännäköisistä ihmisistä on parisuhteessa. Suurin osa ihmisistä ylipäätään on parisuhteessa, vaikka ehkä Vauvapalstalle kerääntyy se aines, jolla suhdetta ei missään tapauksessa ole. Suomessa on 1,2 miljoonaa yksinasuvaa, mutta niistäkin ylivoimaisesti valtaosa on vanhoja naisia. Eivätkä kaikki yksinasuvat suinkaan ole sinkkuja. Vaikka sinkkujen määrä on luonnollisesti naisten koulutuksen ja tasa-arvon myötä kasvanut kovaa vauhtia.

Ja olet vieläpä niin pösilö, että kuvittelet hyvännäköisyyden olevan joku ykkösprioriteetti parisuhteen kannalta. Kunnon materialistinen paska. 

No ei siitä ulkonäöstä haittaakaan ole. Uskoisin monen huomanneen tämän ihan saman asian...

Haet siis näyttelyesinettä, et niinkään kumppania. Tämä selvä. 

Ai niin. Unohdin, että vain naiset saa asettaa ulkoisia kriteerejä ja miehen kohdalla puhutaan sitten naisen esineellistämisestä, jos ulkonäkö on merkitsevää. Kyllä, ulkonäöllä on ainakin minulle iso merkitys ihastumisen tunteen muodostumiseen.

Peukutin ensin ylös, mutta kirjoitus olikin piiloseksistinen f_makkopurkaus. Vaihdoin alapeukkuun.

Vierailija
62/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitäisi nähdä jotenkin ihmisten kuvat, niin voisi katsoa, mistä se pariutumisen vaikeus johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren vieraiden ihmisten yksinäisyyttä. Miten ei vieläkään keksitty välinettä yhdistää yksinäisiä sydämiä

Suren niitä lapsia joilla ei ystäviä

Täällä palstalla on ihan liikaa ilkeyttä, mikä siinäkin on 😭 auttaako se oikeasti sitä ihmistä joka pahastikin loukkaa tuntemattomia?

Harmittaa että tänne jää välillä koukkuun, en ennen sitä ekaa koronakeskustelua tajunnut palstan olemassaolosta, nyt täällä tulee huono olo, silti huomaamattaan klikkaa auki kännystä.

Sanoma Oy tietää että tämä paikka koukuttaa niinkuin fb, johtuen 👍👎systeemistä, aiheuttaa aivokemiallista pavlovinkoirareaktiota. Möh.

Tsemppiä kaikille lukijoille

Vierailija
64/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Yksikään mies ei ole lähestynyt vuosikausiin.

ei kai ne nyt metoo aikana ketään lähesty. ihan itse joudut lähestymään, jos haluat miehen

Nyt kolmen vuoden sisällä minua on lähestynyt nopeasti laskettuna seitsemän tuntematonta miestä milloin missäkin. Eli kyllä on edelleenkin miehiä jotka lähestyvät.

Ovatko lähestymiset arkitilanteissa johtaneet sänkyyn tai jopa parisuhteeseen saakka?

Vierailija
65/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Olen lapsirakas, olen sosiaalinen ja ihan nättikin. Suurin haaveeni olisi elää tavallista perhearkea miehen ja muutaman lapsen kanssa. Ei vaan miestä löydy, vaikka mistä etsisi. 

Vierailija
66/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tusinatavara pitää olla, että pitää pariutumista niin itsestäänselvänä asiana ?

Reaalimaailmassa on kyllä erittäin harvinaista, että erityisesti hyvännäköiset ihmiset pysyisivät sinkkuna juuri mitään ajanjaksoa. Olen ollut lähes 20 vuotta sosiaalialalla ja tähän ihmisjoukkoon mahtuu vain pieni kourallinen sinkkuja. Sosiaalialalla siis lähes kaikki työntekijät ovat olleet naisia (Juu kyllä, ehkä 1/100 on miehiä). Jopa nuoret opiskelijat ovat lähes järjestään olleet ihan sitoutuneessa parisuhteessa. Kaikkia sinkkuja on yhdistänyt ulkonäön ala-arvoisuus, mutta myös karmeat haahkat ovat olleet pääasiassa parisuhteessa.

Ja vakavissasi kuvittelet, että työkaverisi ovat jotenkin kattava otanta, jonka perusteella voi vetää yleistäviä johtopäätöksi? Kaikenlaisia ihmisiä sitä pyöriikin sosiaalialalla....

No kyllä se nyt ihan fakta on, että menitpä sitten mihin tahansa, niin suurin osa hyvännäköisistä ihmisistä on parisuhteessa. Suurin osa ihmisistä ylipäätään on parisuhteessa, vaikka ehkä Vauvapalstalle kerääntyy se aines, jolla suhdetta ei missään tapauksessa ole. Suomessa on 1,2 miljoonaa yksinasuvaa, mutta niistäkin ylivoimaisesti valtaosa on vanhoja naisia. Eivätkä kaikki yksinasuvat suinkaan ole sinkkuja. Vaikka sinkkujen määrä on luonnollisesti naisten koulutuksen ja tasa-arvon myötä kasvanut kovaa vauhtia.

Ei pidä paikkaansa sillä me emme ole täydellisiä eikä hyvän näköisiä ja siltikin olemme toisemme löytäneet kun emme ole ulkonäkö sairaita niin että ulkonäön perusteella valitsemme elämän kumppanin. 

Vierailija
67/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai ne nyt metoo aikana ketään lähesty. ihan itse joudut lähestymään, jos haluat miehen

Nyt kolmen vuoden sisällä minua on lähestynyt nopeasti laskettuna seitsemän tuntematonta miestä milloin missäkin. Eli kyllä on edelleenkin miehiä jotka lähestyvät.

Tämä. Joitain naisia lähestytään jatkuvasti.

Vierailija
68/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella heterous yhdistyneenä itsekunnioitukseen. 

Korjaan, miehellä heterous yhdistettynä itsekunnioitukseen.

Vierailija
69/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvä tahti, yksi lähestymisyritys per 5.5 kuukautta.

Vierailija
70/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet vieläpä niin pösilö, että kuvittelet hyvännäköisyyden olevan joku ykkösprioriteetti parisuhteen kannalta. Kunnon materialistinen paska. 

No ei siitä ulkonäöstä haittaakaan ole. Uskoisin monen huomanneen tämän ihan saman asian...

Haet siis näyttelyesinettä, et niinkään kumppania. Tämä selvä. 

Ai niin. Unohdin, että vain naiset saa asettaa ulkoisia kriteerejä ja miehen kohdalla puhutaan sitten naisen esineellistämisestä, jos ulkonäkö on merkitsevää. Kyllä, ulkonäöllä on ainakin minulle iso merkitys ihastumisen tunteen muodostumiseen.

Kaikki naiset ajattelee näin ? Niinkö ?

Vierailija
71/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko lähestymiset arkitilanteissa johtaneet sänkyyn tai jopa parisuhteeseen saakka?

Ei koskaan edes treffeille. Ihan poikkeuksetta en ole ollut kiinnostunut näistä miehistä.

Vierailija
72/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suren vieraiden ihmisten yksinäisyyttä. Miten ei vieläkään keksitty välinettä yhdistää yksinäisiä sydämiä

Suren niitä lapsia joilla ei ystäviä

Täällä palstalla on ihan liikaa ilkeyttä, mikä siinäkin on 😭 auttaako se oikeasti sitä ihmistä joka pahastikin loukkaa tuntemattomia?

Harmittaa että tänne jää välillä koukkuun, en ennen sitä ekaa koronakeskustelua tajunnut palstan olemassaolosta, nyt täällä tulee huono olo, silti huomaamattaan klikkaa auki kännystä.

Sanoma Oy tietää että tämä paikka koukuttaa niinkuin fb, johtuen 👍👎systeemistä, aiheuttaa aivokemiallista pavlovinkoirareaktiota. Möh.

Tsemppiä kaikille lukijoille

Tiedän tuskan. Itse ruokin vain masennusta ja ahdistuneisuutta tällä palstalla. Palsta on täydellinen paikka ruokkimaan sitä mustaa osaa itsessä. Ikään kuin maailma näyttää juuri sellaiselta, kuin sen on tuntenut ja ajatellut näyttävänkin.

Vierailija
73/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään panemisen merkeissä eikä mitään muuta. 

Vierailija
74/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa nyt 12 vuotta ja sitä ennen parissa lyhyemmässä suhteessa.

Näiden vuosien aikana olen oppinut paljon itsestäni ja parisuhde-elämästä.

Joskus mietin eroa ja sitä miten eritavalla toimisin jos nyt olisin sinkku ja etsisin kumppania. Ensinnäkin, kuka tahansa ei kävisi. Hyvin harva itseasiassa, jos edes kukaan. Lisäksi en osaa kuvitella kovinkaan montaa joka kestäisi mun omaa luonnettani.

Joten todennäköisyydet löytää hyvä suhde on jotain 0,00001 % luokkaa.

Kyllä ja varsinkin, kun olet todennäköisesti jo siinä iässä, että menet mieluummin istumaan elinkautista, kuin valitsisit elämänkumppanin jäljellä olevista sinkuista. Olit sitten mies tai nainen.

Jäljellä olevista sinkuista.. jatkuvastihan ihmiset eroaa. On siellä vaikka ja mitä tarjolla.

Eli ilmeisesti kumppanin löytyminen on siis hyvin helppoa?

Helppoa, jos on sellainen persoona, joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja pystyy sopeutumaan.

Vaikeaa niille, jotka eivät ole niin sopeutuvaisia ja toimeentulevia.

Väärin. Olen hyvin sopeutuvainen ja vielä en elämäni aikana ole tavannut ihmistä, jonka kanssa en lainkaan tulisi toimeen. Hoitoalalla ja nyttemmin edustusluontoisessa asiakaspalvelutyössä tapaan HYVIN monenlaisia ihmisiä. Harrastan myös asioita, joissa on ihmissuhdetaidot ovat tärkeässä osassa. Silti en ole koskaan seurustellut, koska parisuhdemielessä ei kukaan ole kiinnostunut. 

Vierailija
75/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan edes treffeille. Ihan poikkeuksetta en ole ollut kiinnostunut näistä miehistä.

Juuri näin arvelinkin. Eli on naisten tehtävä lähestyä 2020-luvulla, jotta sen yhden kerran, kun nainen on jostain miehestä kiinnostunut, niin lähestyminen kannattaa tehdä. Nainen tuskin on lähestyvästä miehestä kiinnostunut, ellei jotain aivan poikkeuksellista ole tarjolla.

Vierailija
76/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Voi kun tietäisikin syyn, kun olen ollut koko elämäni sinkkuna ja silti kaipaan rakkautta ja puolisoa. Mistä sellaisen löytäisi?

Parasta on hyväksyä tilanne ja elää elämäänsä kuten parhaiten osaa.

Vierailija
77/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvä tahti, yksi lähestymisyritys per 5.5 kuukautta.

Niin minustakin, kun ottaa huomioon etten edes ole mitenkään menevä ihminen.

Vierailija
78/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään panemisen merkeissä eikä mitään muuta. 

Ei voi olla totta, ei uskoisi miehistä. Tiedätkö, monesti ovat suhteet lähteneet ihan panemisesta.

Vierailija
79/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tunnu miltään, kun on kerran rakastanut pyyteettömästi. Tavannut jo sielunkumppaninsa siis. Siksi yksin, ehkä koko loppuelämän. T. N40. Kaunis, koulutettu, huumorintajuinen ym. joten asiaa aina joka puolella äimistellään miksi ihmeessä olen vieläkin yksin. Älkää kyselkö sitä sinkuilta, se on äärettömän rasittavaa etenkin minun tilanteessani elävälle.

Vierailija
80/296 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme