Pelottaako sinua vuosi 2022?
Kommentit (18)
Mitäpä tuota murehtimaan etukäteen. Otetaan vastaan, mitä tulee.
Lähinnä ahdistaa, muttei pelota. Eiköhän tästä selvitä
Olen odottanut 02.02.2022 päivämäärää reilut 20 vuotta. Haluaisin mennä tuolloin naimisiin rakastamani naisen kanssa, mutta kun ei ole naista jota rakastaa joten pitänee keksiä jotain muuta spesiaalia.
Ei. en ole rokotesalaliittoteoreetikko.
Ei pelota. Enemmän huolestuttaa . . . olen taas vuoden vanhempi
Ei pelota enää mikään. Tulkoon mitä tulee. Elän niin kauan kuin annetaan. Tällainen aika sitten koitti.
Ei ollenkaan. Itse asiassa pitkästä aikaa on alkamassa uusi vuosi hyvin odottavissa ja innostuneissa tunnelmissa. Niin moni asia on loksahtanut paikoilleen ja uudet innostavat tekemiset odottavat pitkän paikallaan junnaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut 02.02.2022 päivämäärää reilut 20 vuotta. Haluaisin mennä tuolloin naimisiin rakastamani naisen kanssa, mutta kun ei ole naista jota rakastaa joten pitänee keksiä jotain muuta spesiaalia.
Runkkaa vasurilla.
Ei pelota mikään sen jälkeen, mitä vuonna 2018 koin. Pahempaa ei voi tulla vastaan.
Tottakai, pelkään että korona loppuu ja joutuu taas näkemään ihmisiä.
Eniten huolestuttaa mikäli 5-11 vuotiaita rokotetaan koska siinä ei ole mitään järkeä vaan pelkkää haittaa.
Uskon kuitenkin että nyt ollaan menty niin pitkälle ettei kukaan ajattekeva ihminen suostuisi alistumaan tähän hulluuteen.
Mikä siinä nyt pelottaisi? Ei pelota terveys, ei henkilökohtainen talous eikä ihmissuhteet. Korkeintaan tympäisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota mikään sen jälkeen, mitä vuonna 2018 koin. Pahempaa ei voi tulla vastaan.
Mulla on siinä mielessä samat kuviot että olen kokenut vaikeita asioita lähimenneisyydessä viiden vuoden sisällä.
Koronarokotteiden keksijä ja niitä kritisoiva mies sanoi että narsismia, pahoinpitelyä ja totaalista vääryyttä kokeneet ovat yksi ryhmä jotka eivät ole ottaneet koronarokotetta.
Ei pelota. Tuskin se on sen kummepi kuin tämä kulunutkaan vuosi.