Miten jotkut ei vaan löydä kumppania? Mikä on syynä?
Ei kavereiden kautta jos niitä edes on ei töistä ei harrastuksista.
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin sosiaalisesti rajoittunut niin aika mahdotontahan se on.
Ei välttämättä johdu sosiaalisesti rajoittuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua kumppania, onko tätä vaikeata ymmärtää??
Aloitus koskeekin niitä jotka haluaisivat kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syynä niin ulkonäkö, luonne kuin sosiaaliset taidotkin.
T. Ikisinkkunainen, 40v.
sittenhän se on hyvä, ettet ole löytänyt kumppania
Se alkoi olla hyvä vasta silloin kun hyväksyin osani. Pitkään siinä meni, että kipuilin aiheen parissa.
Ongelmia lapsuuden kiintymyssuhteessa.
Jokunen myös haluaa olla yksin.
Ominaisuuksista ei ole kyse; myös spurgut ja psykot pariutuvat.
Kavereiden kautta tapaa vain varattuja, harrastuksissa pelkästään naisia, työssä en tapaa ketään (etätyö).
N37
Millainen tusinatavara pitää olla, että pitää pariutumista niin itsestäänselvänä asiana ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ketään. Suurin osa miehistä on inhottavia narsistipiirteisiä alistajia jotka mahollisesti vetää myös turpaan ja erotessa alkaa vainota ja pahimmillaan tappaa. Ei kiitos. Ja kun lesbokaan en harmi vain ole.
Trauma talking.
Ei mulla ole koskaan ketään ollutkaan enkä tosiaan koskaan tule ketään ottamaan. Miehet on kpäitä. Vähintään pettävät jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Yksikään mies ei ole lähestynyt vuosikausiin.
ei kai ne nyt metoo aikana ketään lähesty. ihan itse joudut lähestymään, jos haluat miehen
En uskalla, kun en halua joutua pilkan ja naureskelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tusinatavara pitää olla, että pitää pariutumista niin itsestäänselvänä asiana ?
Reaalimaailmassa on kyllä erittäin harvinaista, että erityisesti hyvännäköiset ihmiset pysyisivät sinkkuna juuri mitään ajanjaksoa. Olen ollut lähes 20 vuotta sosiaalialalla ja tähän ihmisjoukkoon mahtuu vain pieni kourallinen sinkkuja. Sosiaalialalla siis lähes kaikki työntekijät ovat olleet naisia (Juu kyllä, ehkä 1/100 on miehiä). Jopa nuoret opiskelijat ovat lähes järjestään olleet ihan sitoutuneessa parisuhteessa. Kaikkia sinkkuja on yhdistänyt ulkonäön ala-arvoisuus, mutta myös karmeat haahkat ovat olleet pääasiassa parisuhteessa.
Sen kun tietäisin niin elämä helpottuisi kummasti. Ikinä ei ole kukaan mies osoittanut minkäänlaista kiinnostuksen aihiotakaan. Ei edes ystävänä, muusta nyt puhumattakaan. En ole koskaan edes halannut muita miehiä kuin isääni ja veljiäni. Kuitenkin ystäväni kuvailevat minua helposti lähestyttäväksi, hyväksi kuuntelijaksi jne. ja ihan tavallisen näköinenkin olen. En mikään kaunotar, mutta en rumakaan. Hygienia on kunnossa ja muutenkin elämä mallillaan. Miehiä vain en kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kai ne nyt metoo aikana ketään lähesty. ihan itse joudut lähestymään, jos haluat miehen
Kuulostaa trollilta, mutta vastaanpa silti. Sinulla ei ole mitään menetettävää, jos naisena lähestyt miestä. Se on ihan äärimmäisen imartelevaa miehelle, koska suurinta osaa miestä ei nainen ole koskaan lähestynyt missään arkitilanteessa selvinpäin. Mies ei tee sinusta mitään oikeusjuttua, jos lähestyt ja kysyt ihan vaikka suoraan treffeille. Miehet, älkää luonnollisesti menkö kysymään suoraan treffeille. Nainen voi tehdä tulkinnan, että olet kiinnostunut vain hänen ulkonäöstään (Ja näin tietysti onkin, mutta miehen pitää luoda illuusio, että olet muka kiinnostunut jostain aivan ainutlaatuisesta sisäisestä piirteestä tässä naisessa)
No minuun näyttää ihastuvat sellaiset miehet joista en ole itse kiinnostunut. Ja ne miehet joista olisin itse kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneet minusta.
En halua parisuhteeseen muodon vuoksi. Pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaalimaailmassa on kyllä erittäin harvinaista, että erityisesti hyvännäköiset ihmiset pysyisivät sinkkuna juuri mitään ajanjaksoa. Olen ollut lähes 20 vuotta sosiaalialalla ja tähän ihmisjoukkoon mahtuu vain pieni kourallinen sinkkuja. Sosiaalialalla siis lähes kaikki työntekijät ovat olleet naisia (Juu kyllä, ehkä 1/100 on miehiä). Jopa nuoret opiskelijat ovat lähes järjestään olleet ihan sitoutuneessa parisuhteessa. Kaikkia sinkkuja on yhdistänyt ulkonäön ala-arvoisuus, mutta myös karmeat haahkat ovat olleet pääasiassa parisuhteessa.
Ja vakavissasi kuvittelet, että työkaverisi ovat jotenkin kattava otanta, jonka perusteella voi vetää yleistäviä johtopäätöksi? Kaikenlaisia ihmisiä sitä pyöriikin sosiaalialalla....
Yli suuret odotukset kun haetaan täydellistä kumppania. Ja se keskustelun tarve niin että ihmisen pitäisi osata puhua taidokkaasti ja naida hekumaan.
Olen ollut parisuhteessa nyt 12 vuotta ja sitä ennen parissa lyhyemmässä suhteessa.
Näiden vuosien aikana olen oppinut paljon itsestäni ja parisuhde-elämästä.
Joskus mietin eroa ja sitä miten eritavalla toimisin jos nyt olisin sinkku ja etsisin kumppania. Ensinnäkin, kuka tahansa ei kävisi. Hyvin harva itseasiassa, jos edes kukaan. Lisäksi en osaa kuvitella kovinkaan montaa joka kestäisi mun omaa luonnettani.
Joten todennäköisyydet löytää hyvä suhde on jotain 0,00001 % luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut parisuhteessa nyt 12 vuotta ja sitä ennen parissa lyhyemmässä suhteessa.
Näiden vuosien aikana olen oppinut paljon itsestäni ja parisuhde-elämästä.
Joskus mietin eroa ja sitä miten eritavalla toimisin jos nyt olisin sinkku ja etsisin kumppania. Ensinnäkin, kuka tahansa ei kävisi. Hyvin harva itseasiassa, jos edes kukaan. Lisäksi en osaa kuvitella kovinkaan montaa joka kestäisi mun omaa luonnettani.
Joten todennäköisyydet löytää hyvä suhde on jotain 0,00001 % luokkaa.
Kyllä ja varsinkin, kun olet todennäköisesti jo siinä iässä, että menet mieluummin istumaan elinkautista, kuin valitsisit elämänkumppanin jäljellä olevista sinkuista. Olit sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitten olet yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa trollilta, mutta vastaanpa silti. Sinulla ei ole mitään menetettävää, jos naisena lähestyt miestä. Se on ihan äärimmäisen imartelevaa miehelle, koska suurinta osaa miestä ei nainen ole koskaan lähestynyt missään arkitilanteessa selvinpäin. Mies ei tee sinusta mitään oikeusjuttua, jos lähestyt ja kysyt ihan vaikka suoraan treffeille. Miehet, älkää luonnollisesti menkö kysymään suoraan treffeille. Nainen voi tehdä tulkinnan, että olet kiinnostunut vain hänen ulkonäöstään (Ja näin tietysti onkin, mutta miehen pitää luoda illuusio, että olet muka kiinnostunut jostain aivan ainutlaatuisesta sisäisestä piirteestä tässä naisessa)
En ole trolli. Olen saanut pakit niin monta kertaa, että en halua enää.
Kaikki eivät halua kumppania, onko tätä vaikeata ymmärtää??