Miten jotkut ei vaan löydä kumppania? Mikä on syynä?
Ei kavereiden kautta jos niitä edes on ei töistä ei harrastuksista.
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Musta ei miehet kiinnostu. Tinderissä poistaa heti kun saa matchin. Kun olin kirjoittanut bioon etsiväni suhdetta niin sain vain seksiehdotuksia (myös suhdetta etsiviltä miehiltä). En tiedä mikä tämän aiheuttaa. Livenä mua lähestyy yli 60 vuotiaat ja juopot. Oon tosi itsenäinen ja itsevarma mutta samalla aito ja avoin. Olen hoikka ja perusnätti. Välillä oon miettiny voisinko olla hedelmätön eli en pystyisi saamaan lapsia.. ainiin ja myös jos oon kaverin kanssa vaikka baarissa ja kaverilla on poikaystävä mukana niin silti kaikki iskee tätä kaveria. Kaverin ulkonäöllä ei ole väliä.
N25"
Hoikka priimaikäinen nainen jonka miehet poistaa heti? Minkälaisia miehiä oikein matchaat, top0,1%?
Naaman pitäisi olla aivan tolkuttoman epäviehättävä, että tuo olisi mahdollista edes teoriassa.
25v hoikilla lapsettomilla naisilla on älyttömän suuri kysyntä.
Miksi tämä älyttömän suuri kysyntä ei koskaan näkynyt missään, kun olin hoikka, lapseton ja 25 vuotias?
Koska et ollut todennäköisesti niin kaunis, kuin jälkikäteen ajattelet. Toinen on se, jos et ollut 25-vuotiaana online-deittailun aikakaudella eläjä.
Viimeksi kun olen ajatellut olevani kaunis, olin iältäni noin 7 vuotias. Sen jälkeen minut on palautettu maanpinnalle haihatteluideni kanssa. Nyt kysyinkin, miksi sitä kysyntää ei näkynyt missään vaikka olin hoikka, lapseton ja 25 vuotias. Älä sinä sekoita kauneutta tähän asiaan, kun väitteen mukaan hoikilla, lapsettomilla 25 vuotialla on älyttömän suuri kysyntä.
Kyllä siihen vähän kauneus täytyy sekoittaa, koska se selittää kaiken. En minäkään voi selitellä, että ulkonäköni ei olisi vaikuttanut naismenestykseeni, koska se on vaikuttanut ratkaisevasti. En ole ollut riittävän lihaksikas ja kaljuunnuin jo varhain. Sinulla nuo eivät toki ole syyt, mutta jotenkin se liittyy sinun ulkonäköösi, miksi kysyntää ei ollut.
Eli toisinsanoen siirtelet maalitolppia. Jos olisin ollut kaunis niin olisit keksinyt jonkun toisen fraasin, kuten että tavoittelin miehiä yli oman tason (vaikka kyse ei ollut minun tavoitteluista vaan siitä kysynnästä minua kohtaan). Lopputulos on se, että esittämällä väitteen "hoikalla lapsettomalla 25 vuotiaalla on älytön kysyntä", tarkoitetaan niitä kaunottaria, ja muut eivät ole edes naisia.
Tuttavapiirissäni on muutama ihan tavallinen n. 30 v sinkkunainen. Eivät ole mitään kaunottaria, vaan aika pitkälti taviksia. Mitä olemme tinder maailmasta keskenään jutelleet, niin kyllä heidän ongelmansa on nimenomaan päinvastainen kuin sinulla:
- Tykkäyksiä, mätsejä ja viestejä tulee liikaa. Niiden läpikäyminen ja sorttaaminen on uuvuttavaa ja turhauttavaa. Halukkaita miehiä on yksinkertaisesti liian paljon, mikä aiheuttaa ahdistusta.
Ei kyse ole siitä että "miehet näkevät vain kaunottaret naisina", kyllä siellä tinderissä ihan se tavallinen keskiverto nainenkin nauttii aika voimakkaasta kysynnästä. Sun ongelma on se että et keskiverto, olet todennäköisesti alimmassa ~10 %:ssa ulkonäöllisesti, mikä selittäisi sen että olet näkymätön miehille.
Ei esimerkiksi Tinderissä tule mätsiä, jos ei itse tykkää toisesta. Ei niiden mätsien läpikäyminen nyt niin uuvuttavaa ole, jos on itse vaan riittävän ronkeli, eikä tykkää jokaisesta vastaantulevasta naamavärkistä. Jos on suosittu nainen, niin tämä taktiikka toimii ihan hyvin.
Miehenä Tinderissä olen muutamassa vuodessa käynyt läpi 4932 profiilia. Pidän niistä kirjaa päiväkohtaisesti. Tällainen työmäärä ei ole lainkaan kohtuuton, kun palkinto on parhaimmillaan elämänkumppani. Ehkä se vielä joskus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Musta ei miehet kiinnostu. Tinderissä poistaa heti kun saa matchin. Kun olin kirjoittanut bioon etsiväni suhdetta niin sain vain seksiehdotuksia (myös suhdetta etsiviltä miehiltä). En tiedä mikä tämän aiheuttaa. Livenä mua lähestyy yli 60 vuotiaat ja juopot. Oon tosi itsenäinen ja itsevarma mutta samalla aito ja avoin. Olen hoikka ja perusnätti. Välillä oon miettiny voisinko olla hedelmätön eli en pystyisi saamaan lapsia.. ainiin ja myös jos oon kaverin kanssa vaikka baarissa ja kaverilla on poikaystävä mukana niin silti kaikki iskee tätä kaveria. Kaverin ulkonäöllä ei ole väliä.
N25"
Hoikka priimaikäinen nainen jonka miehet poistaa heti? Minkälaisia miehiä oikein matchaat, top0,1%?
Naaman pitäisi olla aivan tolkuttoman epäviehättävä, että tuo olisi mahdollista edes teoriassa.
Miksi tämä älyttömän suuri kysyntä ei koskaan näkynyt missään, kun olin hoikka, lapseton ja 25 vuotias?
Koska et ollut todennäköisesti niin kaunis, kuin jälkikäteen ajattelet. Toinen on se, jos et ollut 25-vuotiaana online-deittailun aikakaudella eläjä.
Viimeksi kun olen ajatellut olevani kaunis, olin iältäni noin 7 vuotias. Sen jälkeen minut on palautettu maanpinnalle haihatteluideni kanssa. Nyt kysyinkin, miksi sitä kysyntää ei näkynyt missään vaikka olin hoikka, lapseton ja 25 vuotias. Älä sinä sekoita kauneutta tähän asiaan, kun väitteen mukaan hoikilla, lapsettomilla 25 vuotialla on älyttömän suuri kysyntä.
Kyllä siihen vähän kauneus täytyy sekoittaa, koska se selittää kaiken. En minäkään voi selitellä, että ulkonäköni ei olisi vaikuttanut naismenestykseeni, koska se on vaikuttanut ratkaisevasti. En ole ollut riittävän lihaksikas ja kaljuunnuin jo varhain. Sinulla nuo eivät toki ole syyt, mutta jotenkin se liittyy sinun ulkonäköösi, miksi kysyntää ei ollut.
Eli toisinsanoen siirtelet maalitolppia. Jos olisin ollut kaunis niin olisit keksinyt jonkun toisen fraasin, kuten että tavoittelin miehiä yli oman tason (vaikka kyse ei ollut minun tavoitteluista vaan siitä kysynnästä minua kohtaan). Lopputulos on se, että esittämällä väitteen "hoikalla lapsettomalla 25 vuotiaalla on älytön kysyntä", tarkoitetaan niitä kaunottaria, ja muut eivät ole edes naisia.
Tuttavapiirissäni on muutama ihan tavallinen n. 30 v sinkkunainen. Eivät ole mitään kaunottaria, vaan aika pitkälti taviksia. Mitä olemme tinder maailmasta keskenään jutelleet, niin kyllä heidän ongelmansa on nimenomaan päinvastainen kuin sinulla:
- Tykkäyksiä, mätsejä ja viestejä tulee liikaa. Niiden läpikäyminen ja sorttaaminen on uuvuttavaa ja turhauttavaa. Halukkaita miehiä on yksinkertaisesti liian paljon, mikä aiheuttaa ahdistusta.
Ei kyse ole siitä että "miehet näkevät vain kaunottaret naisina", kyllä siellä tinderissä ihan se tavallinen keskiverto nainenkin nauttii aika voimakkaasta kysynnästä. Sun ongelma on se että et keskiverto, olet todennäköisesti alimmassa ~10 %:ssa ulkonäöllisesti, mikä selittäisi sen että olet näkymätön miehille.
Ei esimerkiksi Tinderissä tule mätsiä, jos ei itse tykkää toisesta. Ei niiden mätsien läpikäyminen nyt niin uuvuttavaa ole, jos on itse vaan riittävän ronkeli, eikä tykkää jokaisesta vastaantulevasta naamavärkistä. Jos on suosittu nainen, niin tämä taktiikka toimii ihan hyvin.
Miehenä Tinderissä olen muutamassa vuodessa käynyt läpi 4932 profiilia. Pidän niistä kirjaa päiväkohtaisesti. Tällainen työmäärä ei ole lainkaan kohtuuton, kun palkinto on parhaimmillaan elämänkumppani. Ehkä se vielä joskus löytyy.
Enpä ole koskaan kuullut naisesta, joka olisi noin omistautunut ja koordinoitu etsiessään parisuhdetta. Jos suhteet eivät "vain tapahdu", niin sitten aletaan valittaa.
Parisuhde ei ole minulle niin tärkeä, että jaksaisin aktiivisesti tehdä jotakin sen löytymiseksi. Jos jossakin tulee sopiva mies vastaan sattumalta, olen avoin treffeille ja tekemään asioita parisuhteen eteen. Mutta en ala ns väkisin miestä etsimään.
En ole töissä tai harrastuksissa, joissa olisi paljon miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole minulle niin tärkeä, että jaksaisin aktiivisesti tehdä jotakin sen löytymiseksi. Jos jossakin tulee sopiva mies vastaan sattumalta, olen avoin treffeille ja tekemään asioita parisuhteen eteen. Mutta en ala ns väkisin miestä etsimään.
En ole töissä tai harrastuksissa, joissa olisi paljon miehiä.
Oma näkökulmani saattaa olla outo, mutta mielestäni minulla on velvollisuus löytää puoliso, koska muutoin minussa menee hyvä ihminen hukkaan, jonka joku toinen hyvä ihminen ansaitsee puolisokseen.
Mulla on joitain kavereita, jotka on ikisinkkuja. Heillä ei ole ollut pitkää, aidosti vakavaa parisuhdetta ikinä tai jollain jopa ei mitään suhteen tapaistakaan koskaan. Yhteistä heille kaikille on selkeä "luonnevika", jolla tarkoitan tässä lähinnä lapsuuden traumoja. Kys.ihmiset eivät yleensä itse ymmärrä tätä, koska valitusta tuosta sinkkuudesta/kumppanin löytämisen vaikeudesta/suhteen syvenemisestä riittää. Tää luonnevika vaikuttaa ihmisen koko persoonallisuuteen, reaktioihin konflikteissa, kommunikaatiotapoihin, luottamukseen toisiin ihmisiin, jne. Enkä kirjoita tätä negatiivisessa valossa, totean vain että tämä asia on ykkösenä aika monella tuntemallani sinkkuudesta kärsivällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan oon jotenkin ihan rikkinäinen ihminen - whatever, mutta en todellakaan ole koskaan ymmärtänyt tätä pakkomiellettä parisuhteisiin.
Pakko olla joku, toinen toisensa jälkeen. Ei uskota että joku voi oikeasti haluta olla sinkku - ihan ilman mitään traumaa (tai vaikka olisi traumaa, so what?).
Ihmisen täytyy olla viallinen jos ei ole kumppania, tai kauhistus koskaan ollut.
Mä en vain ymmärrä miksi täytyy olla tämä täysin turha painostus näihin asioihin.
Minun eräs kaveri painosti kovasti. Pitäisi mennä deittisovellukseen, yöelämään, hankkia joku harrastus jne. että tapaan jonkun koska muuten kadun. En vaan koskaan ole ihastunut ainakaan tietoisesti. En vaan näe mitään järkeä hankkia suhdetta ellei se ole parempi vaihtoehto kuin yksin oleminen. Kyllä minuakin kiehtoo että millaista olisi kohdata elämää suurempi rakkaus, se voisikin olla ihan jännää. Mutta luulen että harvan kohdalle se osuu. Moni ottaa jonkun ihan ok:n rinnalleen, mutta minä olen mieluummin sinkkuna ellei se joku ole todella ravisuttava tapaus.
Minulla on nykyään rajat ja itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitäisi nähdä jotenkin ihmisten kuvat, niin voisi katsoa, mistä se pariutumisen vaikeus johtuu.
Jos puhutaan ulkonäöstä, niin kuvat olisivat relevantteja, kun puhutaan pariutumisesta niin se kokonaisuus ratkaisee. Vai väitätkö että jos Amber H laittaisi sievän kuvansa tänne, niin olisi ylitsepääsemätöntä ymmärtää että hän tulee olemaan sinkku lopun ikänsä?
Jos puhutaan suomalaisista parisuhteista, niin pystytkö löytämään kuinka monta oikeasti, siis oikeasti kaunista naista, jotka eivät mitenkään kykene löytämään miestä itselleen? En ole tällaiseen vielä lähipiirissä törmännyt. Joku on omasta tahdostaan ollut sinkku, mutta silloinkin on miehiä riittänyt ihan joka sormelle ja niillä on lähinnä leikitty. Mitään ongelmaa ei ole kuitenkaan kumppanien löytymisessä ollut.
Mutta jos se kaunis nainen haluaa jonkun jonka kanssa on oikeesti kiva olla eikä vaan sitä ekaa Jormaa joka kävelee vastaan pillupiikan toivossa? Voi olla sitten hankalampi löytää.
Miksi ripusrautua suhteeseen, jos ei tunne rakkautta ja ollaan eri aaltopituuksilla?
Mä oon mukavuuden haluinen, enkä halua mukavuuttani rikkoa jonkun ei sopivan naisen kanssa. Sopivaa on vaikea löytää.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25"
Enpä ole koskaan kuullut naisesta, joka olisi noin omistautunut ja koordinoitu etsiessään parisuhdetta. Jos suhteet eivät "vain tapahdu", niin sitten aletaan valittaa.
Luku on nyt 5436. Tänä vuonna ei ole tullut yhtäkään paria, mikä alkaa huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua kumppania. Parin pas--an jälkeen on yllättyneen onnellinen, että elämä voi olla niin seesteisen mukavaa ja hyvää mieltä tuottavaa ilman parisuhdetta. Parisuhteeseen ei enää pyri ja se menettää merkityksensä.
Näin minullekin on käynyt, mikä on todella harmillista. Olin ennen näitä paskiaisia niin romantikko ja uskoin rakkauteen. En enää usko, joten en halua parisuhdetta. Tavallaan se on mulla vain sellainen haavemaailman juttu, josta unelmoin ja näen joskus unta. Mutta jos tosielämässä huomaan vähänkin jotain kemiaa jonkun kanssa, muutun ihan jääkylmäksi ja yleensä pakenen paikalta. En vaan pysty siihen enää. Olen jo antanut itsestäni kaiken edellisissä suhteissani, enää minulla ei ole mitään annettavaa.
hyvä podi mielenkiintoista tulevaisuuden kumppanivalinnasta
Ulkonäkö on yleensä syynä. Ainakin siis ne ikisinkut joita minä tunnen, ovat ulkonäöltään selvästi alle keskitason.
Vierailija wrote:
Kauneudella saa kyllä huomiota (erityisesti sekoboltseilta, pakkomielteisiltä ja ukkomiehiltä) mutta ei onnellista parisuhdetta. Tämän valitettavasti tiedän omasta kokemuksesta.
Kyllä mä tiedän monia kauniita jotka on suhteessa mutta onhan se totta että kauniit vetää noita sekopäitä puoleensa. Ei noi sekopäät mihinkään hiirulaisnaisiin kiinnitä huomiota.
Kauneudella saa kyllä huomiota (erityisesti sekoboltseilta, pakkomielteisiltä ja ukkomiehiltä) mutta ei onnellista parisuhdetta. Tämän valitettavasti tiedän omasta kokemuksesta.