Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut ei vaan löydä kumppania? Mikä on syynä?

Vierailija
15.12.2021 |

Ei kavereiden kautta jos niitä edes on ei töistä ei harrastuksista.

Kommentit (296)

Vierailija
221/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy siihen, että naiset eivät löydä kumppania, on se, että he eivät etsi kumppania. Odotetaan, että naisvaltaisissa töissä tai naisvaltaisissa harrastuksissa sattumalta törmää johonkin kivaan ja komeaan mieheen, johon sattumalta tutustuu, sattumalta ajautuu yhteisiin ajanvietteisiin ja sattumalta päätyy parisuhteeseen. Toisen osapuolen näkökulmasta tästä on sattuma kaukana, mutta eihän sitä tietenkään voi myöntää, koska muutoin homma alkaisi vaikuttaa väkinäiseltä.

Jos haluatte löytää seuraa, niin hakekaa seuraa. Menkää paikkoihin, joissa on yksinäisiä miehiä. Tutustukaa siihen miten deittipalvelut toimivat ja kokeilkaa niitä, mutta varovasti ja tiedostavasti. Etsikää seuranhakuilmoituksia ja vastatkaa niihin, joita pidätte mielenkiintoisina.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua, tällaista normaalipainoista, normaalit elämäntavat ja sosiaalista miestä lähestytään myös naisten suunnalta. Enkä varmasti ole se komein mies. Nykyinen parisuhde on alkanut ihan joka osa-alueeltaan kumppanin aloitteesta. Teidän naisten pitäisi myös olla aloitteellisia, jos te edes haluatte löytää parisuhdetta. Älkää vain odottaako aina sitä miesten aloitteellisuutta. Minä luulen että maailmassa on paljon myös hyviäkin sinkkuja vapaana, kun pitää ne omat silmät ja korvat auki, eikä hirttäydy niihin omiin vanhoihin traumoihin.

Mutta jos ne omat traumat on päällimmäisenä siellä taustalla ja oma historia on vielä käymättä itsensä kanssa, niin kannattaa unohtaa koko juttu.

Nämä ovat niin totta. Riittää olla aktiivinen.

Vierailija
222/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä deittailussa on kyse tuurista. Voit käydä läpi koko maan deittisivut, Facen ryhmät chatit löytämättä ketään. Deittailessa kiinnostuksen pitää olla molemminpuolista ja tyyppien tulisi sopia toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma.

Vierailija
224/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia en tupakoi. Sama vadin henkilöltä.Kuin tanssi taitoa,viihtymistä ulkoilu,Pesää en halua itsenäisenä naisena rakentaa.Enkä jakaa kotiani miehen kanssa koskaan.

Vierailija
225/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain saa koskaan ku ei ole tullut iskemään yhden kerran kun olin 17 wee vislattiin autosta,sen jälkeen nada! Edes koulussa,olinkin koulukiusattu ja vaikuttanut pitkälti mun ihmissuhteisiin, yhden kerran seurustellut ja sekin päättyi miehen osalta nykyään on mun paras ystävä, enkä jaksa panostaa ulkonäköön ja vaikka panostaisin ei niitä miehiä silti syliin tipu taivaasta, näin on parempi ei ole katkeruutta tms yksin on vaan parempi kun elämäntilanne tälläienn että viihtyy omissa oloissaan,työpaikassa riittää sosiaalisointia se on mulle hyvä koska jos joku olisi vuorokauden ympäri seurassani niin ahdistuisin.

Vierailija
226/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas löydä siksi että suuhuni tuppaudutaan joka paikassa, ihan joka paikassa, ja haluaisin itsekin valita ketä alan lähestyä, edes joskus. Ei sekään kuulkaa ole oikein mukavaa että on näin asiat. Ja satasella ne tuppautujat ovat ihan karseita...näkee heti. Muutamaan kanssa kokeillut kaveerausta ja varastetaan ja heti aloitetaan kaikenmaailman juonittelut on huumetta ja muuta. Olen täysraitis, urheilen ja on erikoistaitoja ja älyä. Niin ei oikein viitsisi ottaa sellaista solkotettavaakaan.

Vierailija
227/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas löydä siksi että suuhuni tuppaudutaan joka paikassa, ihan joka paikassa, ja haluaisin itsekin valita ketä alan lähestyä, edes joskus. Ei sekään kuulkaa ole oikein mukavaa että on näin asiat. Ja satasella ne tuppautujat ovat ihan karseita...näkee heti. Muutamaan kanssa kokeillut kaveerausta ja varastetaan ja heti aloitetaan kaikenmaailman juonittelut on huumetta ja muuta. Olen täysraitis, urheilen ja on erikoistaitoja ja älyä. Niin ei oikein viitsisi ottaa sellaista solkotettavaakaan.

Niin aj niille joiden mielestä olen vaan varmaan liian valikoiva niin olen kaverrannut monenkin miehen kanssa joilla on isojakin vaikeuksia ja auttanut heitä, mutta jossain menee raja siinäkin. Ja se raja menee siinä, että sen pitäisi olla ELÄMÄNKUMPPANI sentään! Missä olette raittiit, urheilulliset miehet, joilla on normielämä, hyvät tavat ja puhtaus sielussa ja ruumiissa?

Vierailija
228/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pitäisi nähdä jotenkin ihmisten kuvat, niin voisi katsoa, mistä se pariutumisen vaikeus johtuu.

Jos puhutaan ulkonäöstä, niin kuvat olisivat relevantteja, kun puhutaan pariutumisesta niin se kokonaisuus ratkaisee. Vai väitätkö että jos Amber H laittaisi sievän kuvansa tänne, niin olisi ylitsepääsemätöntä ymmärtää että hän tulee olemaan sinkku lopun ikänsä?

Vierailija
229/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän mukava ja keskustelukykyinen mies, mutta pettää kaikkia kumppaneitaan seurustelun alkumetreiltä asti.

Löysin tämmöisen ja sen höykytyksen jälkeen en uskalla enää millekään alkaa.

Vierailija
230/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippuälykäs, korkeakoulutettu ja näytän entiseltä mallilta. Lisäksi minulla on korkea palkka, omakotitalo ja uusi auto. Kiireinen ja vastuullinen työ, lapsi. Rakastava ja toiset huomioiva. Hyvä itsereflektio- ja mentalisaatiokyky. Sanavalmis, itsevarma, vitsikäs, syvällinen ja empaattinen. Miksi olen yksin? Koska en löydä vertaistani.

Tuossa kirjoituksessasi on vähän ristiriitaisuuksia. Ja siinä on oikeastaan kirjoitettuna syyt miksi en kelpuuta enää Suomalaista nykynaista. Itsekeskeisyys ja ylimielisyys paistaa kirjoituksesta läpi.

Tarvitset äitiä.

En tarvitse äitiä, se aika oli lapsuudessa. Mutta arvostan kodista huolehtivaa, huumorintajuista, nättiä ja älykästä naisseuraa sekä tervettä parisuhdetta jossa on molemminpuolista kunnioitusta. Siinä on se ero äitin ja naisystävän välillä, joka ei ilmeisesti mene kaikkien ymmärrykseen?

Ja pienenä lisäyksenä. Meillä ei etsitä toistemme vikoja vaan kiitetään ja kehutaan niitä hyviä ominaisuuksia. Ei muuta.

Onhan toi äiti. Äippä sparraa, kokkaa ja siistii. Okei ei useinkaan anna mut joo.

Joo, osittain on totta. Sparraa, kokkaa, siistii, mutta myös samalla antaa. Antaa mukavaa ja hauskaa keskusteluseuraa, ja myös SITÄ riittävästi.

Mitäpä minä muuta edes naisystävältä tarvitsen tai odotan?

Kaikki ne on hyvän kumppanin ominaisuuksia. Jos muuta väittäisin, niin paskaa puhuisin. Elämän valintoja. Sitä voi ruikuttaa elämän ja parisuhteen olemattomuutta tai ankeutta, tai sitten nauttia elämästä täysin siemauksin?

Kaikki naiset ei halua tuota roolia kokkaa ja siistii toisenkin jälkiä. Kyllä miehen pitää itsekin osata ja haluta oma-aloitteisesti osallistua ja huomioida. En ole mikään piika ja ennemmin sit yksin kun alan passaamaan jotain jolta en mitään takaisin saa. Mieluummin tosiaan nautin elämästä kun kärvistelen huonossa suhteessa. Pettäjän jälkiä tässä vielä paikkailen niin aika paljon enempi saa mies tehdä ja olla et parisuhteeseen alan. Arvostan itse itseäni ja saan niin tehdä, tiedän mitä tuon pöytään, niin en pelkää yksin syödä.

Vierailija
231/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Musta ei miehet kiinnostu. Tinderissä poistaa heti kun saa matchin. Kun olin kirjoittanut bioon etsiväni suhdetta niin sain vain seksiehdotuksia (myös suhdetta etsiviltä miehiltä). En tiedä mikä tämän aiheuttaa. Livenä mua lähestyy yli 60 vuotiaat ja juopot. Oon tosi itsenäinen ja itsevarma mutta samalla aito ja avoin. Olen hoikka ja perusnätti. Välillä oon miettiny voisinko olla hedelmätön eli en pystyisi saamaan lapsia.. ainiin ja myös jos oon kaverin kanssa vaikka baarissa ja kaverilla on poikaystävä mukana niin silti kaikki iskee tätä kaveria. Kaverin ulkonäöllä ei ole väliä.

N25"

Hoikka priimaikäinen nainen jonka miehet poistaa heti? Minkälaisia miehiä oikein matchaat, top0,1%?

Naaman pitäisi olla aivan tolkuttoman epäviehättävä, että tuo olisi mahdollista edes teoriassa.

25v hoikilla lapsettomilla naisilla on älyttömän suuri kysyntä.

Miksi tämä älyttömän suuri kysyntä ei koskaan näkynyt missään, kun olin hoikka, lapseton ja 25 vuotias?

Vierailija
232/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pitäisi nähdä jotenkin ihmisten kuvat, niin voisi katsoa, mistä se pariutumisen vaikeus johtuu.

Jos puhutaan ulkonäöstä, niin kuvat olisivat relevantteja, kun puhutaan pariutumisesta niin se kokonaisuus ratkaisee. Vai väitätkö että jos Amber H laittaisi sievän kuvansa tänne, niin olisi ylitsepääsemätöntä ymmärtää että hän tulee olemaan sinkku lopun ikänsä?

Jos puhutaan suomalaisista parisuhteista, niin pystytkö löytämään kuinka monta oikeasti, siis oikeasti kaunista naista, jotka eivät mitenkään kykene löytämään miestä itselleen? En ole tällaiseen vielä lähipiirissä törmännyt. Joku on omasta tahdostaan ollut sinkku, mutta silloinkin on miehiä riittänyt ihan joka sormelle ja niillä on lähinnä leikitty. Mitään ongelmaa ei ole kuitenkaan kumppanien löytymisessä ollut.

Vierailija
233/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen sinkkuna, koska en tiedä miten voisin saada naisen. Eihän naisia edes ole vapailla markkinoilla juuri ollenkaan. Heidät löytää vain tinderistä, tosielämässä heitä ei löydä mistään.

Naiset eivät tee aloitteita olen heille täysin ilmaa.

Esim eilen katselin naisia rannalla. Reilusti yli puolet huomattavan ylipainoisia....en koe jääväni mistään paitsi.

Vierailija
234/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta toiseen sinkkuna, koska en tiedä miten voisin saada naisen. Eihän naisia edes ole vapailla markkinoilla juuri ollenkaan. Heidät löytää vain tinderistä, tosielämässä heitä ei löydä mistään.

Naiset eivät tee aloitteita olen heille täysin ilmaa.

Esim eilen katselin naisia rannalla. Reilusti yli puolet huomattavan ylipainoisia....en koe jääväni mistään paitsi.

Kauniit naiset eivät tee aloitteita, kun siihen ei ole mitään tarvetta. Eivätkä naiset yleensäkään tee aloitteita edes työasioissa, jos mies ei ole poikkeuksellisen komea. Esimerkiksi jos olet kalju tai sinulla ei ole selkeästi piirtyvät lihakset, niin naiset eivät tee aloitteita. Koskaan.

Vierailija
235/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Musta ei miehet kiinnostu. Tinderissä poistaa heti kun saa matchin. Kun olin kirjoittanut bioon etsiväni suhdetta niin sain vain seksiehdotuksia (myös suhdetta etsiviltä miehiltä). En tiedä mikä tämän aiheuttaa. Livenä mua lähestyy yli 60 vuotiaat ja juopot. Oon tosi itsenäinen ja itsevarma mutta samalla aito ja avoin. Olen hoikka ja perusnätti. Välillä oon miettiny voisinko olla hedelmätön eli en pystyisi saamaan lapsia.. ainiin ja myös jos oon kaverin kanssa vaikka baarissa ja kaverilla on poikaystävä mukana niin silti kaikki iskee tätä kaveria. Kaverin ulkonäöllä ei ole väliä.

N25"

Hoikka priimaikäinen nainen jonka miehet poistaa heti? Minkälaisia miehiä oikein matchaat, top0,1%?

Naaman pitäisi olla aivan tolkuttoman epäviehättävä, että tuo olisi mahdollista edes teoriassa.

Miksi tämä älyttömän suuri kysyntä ei koskaan näkynyt missään, kun olin hoikka, lapseton ja 25 vuotias?

Olen tuon tekstin kirjoittaja. En ole mitenkään epämuodostunut kasvoista. Minulla on hieman aknearpia mutta ne eivät juurikaan näy meikin kanssa.

Vierailija
236/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25"

Koska et ollut todennäköisesti niin kaunis, kuin jälkikäteen ajattelet. Toinen on se, jos et ollut 25-vuotiaana online-deittailun aikakaudella eläjä.

Vierailija
237/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mättää minussa, miksi ei vaan löydy sitä kumppania. Viimeksi eilen tuli pakit (erittäin kohteliaat kyllä, ei siinä mitään) eräältä naiselta jonka olin jo tuntenut jonkin aikaa (pelkkänä kaverina). Kyseessä ei ollut mikään kliseinen "instabeibe" vaan hänellä on ylipainoa, tatuointi häirinneet ollenkaan. Hänessä on kyllä monia mua ärsyttäviä piirteitä, mutta ne oli sivuseikkoja. Ei sillä, mulla on monta ärsyttävää piirrettä itselläkin (jotka oon oppinut hyväksymään eikä niitä voi niin vain muuttaa) joten en todellakaan rupea mainostamaan itseäni parempana kuin olen.

Minua ei lähestytä ollenkaan missään (kaupassa, harrastuksissa, tapahtumissa) ja harvoin käyn missään baareissa. En käytä treffisovelluksia ja tiedostan, ettei omasta asunnosta tulla hakemaan. Eikä mulla ole luontaista lähestyä muutenkaan ihan noin vaan ketään tuntematonta ja alotella keskusteluja tyhjästä. Ja silloin kun lähestyn, niin reaktio ei kyllä ole mikään mairitteleva.

On tämä sellaista lottoamista ja tuntuu että olen joka kerta siinä häviäjän roolissa. Pettymystä toisensa perään kun ei vaan sitä kuuluisaa kahdenkeskistä kemiaa loppujen lopuksi ole. Kai tässä täytyy kohta luovuttaa.

-M34

Vierailija
238/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä mättää minussa, miksi ei vaan löydy sitä kumppania. Viimeksi eilen tuli pakit (erittäin kohteliaat kyllä, ei siinä mitään) eräältä naiselta jonka olin jo tuntenut jonkin aikaa (pelkkänä kaverina). Kyseessä ei ollut mikään kliseinen "instabeibe" vaan hänellä on ylipainoa, tatuointi häirinneet ollenkaan. Hänessä on kyllä monia mua ärsyttäviä piirteitä, mutta ne oli sivuseikkoja. Ei sillä, mulla on monta ärsyttävää piirrettä itselläkin (jotka oon oppinut hyväksymään eikä niitä voi niin vain muuttaa) joten en todellakaan rupea mainostamaan itseäni parempana kuin olen.

Minua ei lähestytä ollenkaan missään (kaupassa, harrastuksissa, tapahtumissa) ja harvoin käyn missään baareissa. En käytä treffisovelluksia ja tiedostan, ettei omasta asunnosta tulla hakemaan. Eikä mulla ole luontaista lähestyä muutenkaan ihan noin vaan ketään tuntematonta ja alotella keskusteluja tyhjästä. Ja silloin kun lähestyn, niin reaktio ei kyllä ole mikään mairitteleva.

On tämä sellaista lottoamista ja tuntuu että olen joka kerta siinä häviäjän roolissa. Pettymystä toisensa perään kun ei vaan sitä kuuluisaa kahdenkeskistä kemiaa loppujen lopuksi ole. Kai tässä täytyy kohta luovuttaa.

-M34

Mikä on sinun tilanne näiden osalta: hiusten tilanne (onko hiuksia ja minkä väriset?), lihasmassa?, rasvaprosentti?, vaatetyyli?, hygienia? ja pituus?

Vierailija
239/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna itekkin koko elämä ja ikääkin jo 45. nuorena baariaikoina jo totesin etten ole mies kenestä naiset kiinnostuu. ja sen verran pahasta jännittämisestä aina kärsinyt etten itsekkään aloitteita paljon tee. aika turhaltahan koko elämä yksin tuntuu mutta olen jo tyytynyt kohtalooni.tulevaisuudessa ei odota kuin yksinäinen,katkera ja alkoholisoitunut vanhuus.

Vierailija
240/296 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M34

Kerrot että naiset torjuvat sinut aina, ja lähestymisyrityksiisi suhtaudutaan nyrpeästi. Viimeisin tapaus oli kun ylipainoinen, tatuoitu nainen torjui sinut.

Eiköhän johtopäätös ole näiden tietojen perusteella aika selkeä: ulkonäkösi on liian matalalla tasolla.