Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään näyttöä, että koronarokote vaikuttaisi hedelmällisyyteen?

Vierailija
15.12.2021 |

Vai onko kyse täysin huuhaasta? Naisillahan menkat on häiriintynyt, mutta onko mitään pysyvää jäänyt?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä varmaan tiedetään asiasta.

Vierailija
22/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata.

Itse tulin raskaaksi rokotusten jälkeen, ja niin kaksi ystäväänikin.

Rv 30 menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden päästä varmaan tiedetään asiasta.

Maailmanlaajuinen pakollinen ihmiskoe, jeejee!

Vierailija
24/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse ollut lapsettomuushoidoissa mutta eikö siellä katsota että epäsäännöllinen kierto aiheuttaa usein hedelmättömyyttä ja se pitäisi saada kuntoon? Miten tämä ei ole totta rokotteen kohdalla?

Terolut auttaa.

Vierailija
25/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se näkyy vasta seuraavassa sukupolvessa?

Vierailija
26/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OYKSissa syntynyt aivoverenkiertohäiriöisiä ja vapisevia vauvoja

Vierailija
27/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mitä paskaa sä oikein luet?

Vierailija
28/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautishäiriöitä on tullut joo osalle. Mutta rokotteen on toisaalta saanut 2 miljoonaa naista. Eli aika pienelle osalle tullut. Minulle ei tullut mitään, eikä tutuillekaan. Ja nuokin häiriöt on pääosin mennyt ohi nopeasti. Mulla jää muutenkin välillä kierto välistä kokonaan tai vuotaa toista viikkoa. 2 lasta kuitenkin saanut ihan normaalisti, toinen tuli ekalla yrityksellä.

Vierailija
29/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se näkyy vasta seuraavassa sukupolvessa?

Tämä on ihan hyvä mietinnän aihe. Naisten munasoluthan kehittyvät jo ennen heidän syntymää, heidän ollessa sikiönä äitinsä vatsassa.

Vierailija
30/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautishäiriöitä on tullut joo osalle. Mutta rokotteen on toisaalta saanut 2 miljoonaa naista. Eli aika pienelle osalle tullut. Minulle ei tullut mitään, eikä tutuillekaan. Ja nuokin häiriöt on pääosin mennyt ohi nopeasti. Mulla jää muutenkin välillä kierto välistä kokonaan tai vuotaa toista viikkoa. 2 lasta kuitenkin saanut ihan normaalisti, toinen tuli ekalla yrityksellä.

Tosi moni ei vaan jaksa raportoida niistä. Minä tiedän itseni mukaanlukien 4 naista (tuttuja, ei mitään julkkiksia siis) joilla kuukautiset meni sekaisin rokotteesta. Vain yhdellä kierto on palautunut normaaliksi, aikaa kulunut kaikilla yli 3 kk jo. Olen yrittänyt saada heitä ilmoittamaan haittavaikutuksesta mutta eivät vaan jaksa, lääkäritkin vähättelevät heitä.

Vierailija
31/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

esarfsre kirjoitti:

Onko totta?

Vierailija
32/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli Oulun Sairaalan synnytysosasto antanut kommentit, että tuo ei pidä paikkaansa.

Ylellä oli juttu tästä.

Vierailija
33/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli Oulun Sairaalan synnytysosasto antanut kommentit, että tuo ei pidä paikkaansa.

Ylellä oli juttu tästä.

Pitää varmaan odottaa siihen asti kun kahdesti, kolmesti, neljästi jne. rokotetut ovat vuorossa.

Vierailija
34/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todettu tällä hetkellä vaikuttavan hedelmällisyyteen. Mut kuukautis häikkää on raportoitu ja sekin ohimenevää.

No herranjestas miten olisi voitukaan todeta, kun rokote on ollut käytössä vasta niin vähän aikaa!

Japanilaistutkimuksen mukaan rokotteen lipidi-nano-partikkeleita löydettiin koe-eläimiltä niiden kaikista elimistä, siis myös munasarjoista ja kiveksistä. Linkkiä tutkimusraporttiin en valitettavasti voi laittaa koska muuten viesti katoaa saman tien.

Skotlannissa myös on syyskuussa ollut hälyttävän suuri vastasyntyneiden kuolleisuus. Loka- marraskuun tilastoa en tiedä. Suurempi kuin vuosiin aiemmin.

Johtuisiko niistä koronaa sairastavista synnyttäjistä? Koronahan ihan selvästi todetusti aiheuttaa ennenaikaisia synnytyksiä ja synnytyskomplikaatioita.

Vierailija
35/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni sukunimikaiman etunimikaima oli saattanut kai parturissa kuulla jotain sen kaltaista, että asiasta ei ole täyttä yksimielisyyttä. Korosti kuitenkin, että parturilla oli vain toisenkäden tietoa.

Vierailija
36/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan sairastaminen sotkee myös kierron, niillä joilla rokotekin sen tekisi.

Vierailija
37/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todettu tällä hetkellä vaikuttavan hedelmällisyyteen. Mut kuukautis häikkää on raportoitu ja sekin ohimenevää.

No herranjestas miten olisi voitukaan todeta, kun rokote on ollut käytössä vasta niin vähän aikaa!

Japanilaistutkimuksen mukaan rokotteen lipidi-nano-partikkeleita löydettiin koe-eläimiltä niiden kaikista elimistä, siis myös munasarjoista ja kiveksistä. Linkkiä tutkimusraporttiin en valitettavasti voi laittaa koska muuten viesti katoaa saman tien.

Skotlannissa myös on syyskuussa ollut hälyttävän suuri vastasyntyneiden kuolleisuus. Loka- marraskuun tilastoa en tiedä. Suurempi kuin vuosiin aiemmin.

No voihan huuhaa taas. Tuo linkki poistetaan varmaan siksi, että rokotusvastaiset vääristelevät sen tuloksia ajaakseen omaa agendaansa.

Vierailija
38/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä hoitsua laittamaan pleisbo niin ei tartte ainakaan sterssata haittavaikutuksia

Vierailija
39/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan sairastaminen sotkee myös kierron, niillä joilla rokotekin sen tekisi.

No minä sairastin keväällä koronan eikä se vaikuttanut mitenkään kiertoon, toisin kuin rokote.

Vierailija
40/151 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esarfsre kirjoitti:

Onko totta?

En tiedä mistä video ,jossa vauva järkyttävästi tärisee.Esillä muutamia vko sitten ja yhdistetty tähän vitsaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän