Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL

Logrico
15.12.2021 |

Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1284)

Vierailija
141/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se minä saisin tehdä hahmon, niin se olisi av-palstan katkeroitunut mamma, jonka hokema olisi "mies söi lasten vanukkaat" ja "miehet ei tiedä missä on klitoris".

Vierailija
142/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinin mitäänsanomaton ininä sopii kieltämättä hyvin tähän ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Gandhi ja Heimo Herkkä ainoat omaperäiset, muilla hirveästi aiempien kausien hahmoilta kopioituja juttuja.

Vierailija
144/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin kuvittelee olevansa 18-vuotias.

Vierailija
145/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ainoastaan siksi että olen tylsistynyt keski-ikäinen sinkku joka viettää la illan kahdestaan kissansa kanssa.

Mulla sama, mutta vietän illan kahdestaan koiran kanssa.

Vierailija
146/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittajakolmikko on Hannu Gandhi, Kaisla Sose ja Heimo Herkkä. Muut voi aloittaa kesäloman.

Die-Harri. Ei Heimo.

Vierailija
147/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi erektion peittelyki on jotenkin tosi vastenmielinen asia tässä. Voitteko kuvitella nuoria naisia sheimattais tuolla tavalla? Helvetti repeis, jos mitään nuoren naisen seksuaalisuuteen liittyvää reviteltäis..

Ja tosiaan tuo Sandbergin hörökorvilla vitsailu oli niin mauton ku olla voi. Mut tämä on tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin aikaa. Jotkut saa kiusata toisia ja samalla loukkaantua itse joka asiasta.

Vierailija
148/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se minä saisin tehdä hahmon, niin se olisi av-palstan katkeroitunut mamma, jonka hokema olisi "mies söi lasten vanukkaat" ja "miehet ei tiedä missä on klitoris".

Kannattais tulla vaikka meidän Rantasalami-ketjuun. Siellä on lisää vitsejä ja hokemia.

Vierailija
149/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Gandhi oli paras. Voittoon! Toivottavasti jaksaa jalostaa ja panostaa rooliinsa. Ihana.

Vierailija
150/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäveteisiä, liian pitkiä sketsejä. Ohjaajaksi alkaneella Mikko Penttilällä ei ole rytmitajua.

Vierailija
151/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Heimo : D

Vierailija
152/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Pilvi ei ollut saanut edes Lieksan murretta mukaan, vaikka on itsekin sieltä kotoisin. 🙈 Halpa Mikko Zetterberg -kopio, ei jatkoon.

Vierailija
153/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa sullotaan gospelporukka vielä uikuttamaan tonne.

Jaa. Olen aina sanonut, että jos evankelisluterilaisessa kirkossa olisi gospel-meininki (eikä harras itkuvitsi-tylsistyminen), niin minäkin kävisin mielelläni muutoinkin kirkossa kuin vain joulukirkossa. t. ateisti

Vierailija
154/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok kattaus.

Gandhi oli hahmoista paras , muutama muukin ihan hyvä.

Jotenki kuitenki jakson kulku tökki, ei jotenki ollu tasapainoinen ja kokonaisuudessaan viihdyttävä oikein. Ehkä tää olo vaa alkukankeutta, jospa ens jakso olis sujuvampi.

Mut aion jatkaa katsomista ensiviikollakkin, mikä on jo positiivinen juttu :D

Vierailija
155/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miespuolisia paitsi se yks nainen. Kertoo paljon tästä ajasta.

Miehet ja jopa pienet pojat on vapaata riistaa räävittömän pilkan kohteeksi. Mulle tuli vastenmielinen olo, kun aikuiset naiset tekee tuollaisia pojista. Jani-Petteri oli vielä ok ennen muinoin, mut nää limsa miskat ja harri, joka peittelee erektioo... Kuvottavaa seksismiä

Vierailija
156/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tämä " miten opin pilkkaamaan ja halventamaan toisinajattelevia ja erinäköisiä " kurssi

Vierailija
157/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Gandhi oli hyvin tavoittanut viiteryhmänsä. Tuli myös mieleen Maria Nordin ja muut vastaavat hörhöt.

Vierailija
158/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli suurin osa hahmoista jotenkin ihan överi ölinää ja ylinäyttelemistä. Parhaat on olleet niitä jotka esittää mahdollisimman todenmukaista hahmoa, siis sellaista joka periaatteessa voisi oikeasti olla, kuten Tanhupallo, Karim... jotain, sitten se imatralainen Ansku, Töyssyn eestiläinen mies....hitto kun en muista nimiä😄. Nämä alatyyliset ölisijät ei naurata ketään.

Vierailija
159/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erin kuvittelee olevansa 18-vuotias.

Todella teennäinen "artisti".

Vierailija
160/1284 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipolalla on kyllä magee ääni 😍

Hyvin on osattu tuoda omia vahvuuksia tähän Gandhin hahmoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän