Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
No nyt löytu voittaja Heimo Herkkä.
Huoh. Viimeisen hahmon varaan jää, että ovatko oikeasti kaikki paskoja.
Miksi putouksen mainoskatkolla näytetään noita liukuvoidemainoksia? Lastenohjelma kuitenkin kyseessä.
Heimo Herkkä, tuo nimi :D
Mutta siihen se sitten jäikin harmi.
Toistelee kuin se Herppeenluoma...
Vähän jokaisella on maneereita joltain aikaisemmalta hahmolta.
Heimo herkässä oli hyviä aineksia.
No nyt on sexy... Alvari voisi olla hyvä. Mut noh..
Miksi mulla tulee tästä Perätorvesta mieleen Aku Hirviniemi ja Harjakainen.
Vierailija kirjoitti:
Teennäistä, huonot käsikirjoittajat. Putous on jo pudonnut mun ohjelmistosta.
Mutta täällä pitää silti kirjoittaa : D
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla tulee tästä Perätorvesta mieleen Aku Hirviniemi ja Harjakainen.
Jos toi on Harjakaisen isä😁
Alvarista tulee mieleen se Harjakainen.
Kaikki miespuolisia paitsi se yks nainen. Kertoo paljon tästä ajasta.
Se Limu Miska oli koko Putouskausien ehdottomasti kaikkien aikojen huonoin. Toivottavasti putoaa ensimmäisenä.
Jos luki aloituksen, oli tarkoitus että tänne EI tulla kertomaan että ei kiinnosta ja en katso ohjelmaa. Vitsi että ihmiset on yksinkertaisia.
Miksi nykyään ei oo ku noin yks sketsi??
Yksikään hahmo tai sketsi ei saanut edes hymähtämään. Eipä tarvitse katsoa loppukautta.
Voittajakolmikko on Hannu Gandhi, Kaisla Sose ja Heimo Herkkä. Muut voi aloittaa kesäloman.
Tätä ihmeteltiin meidänkin perheessä, teinillä on hörökorvat. Inhottavaa että kenenkään ulkonäköä pilkataan noin ilkeällä tavalla. Ja jotenkin kaksinaismoralistista kun Strandberg kyllä loukkaantuu jos vähemmistöön kuuluvaa pilkataan, mutta muita saa kiusata ihan miten huvittaa. Puhdasta kiusaamistahan tuo oli.