Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Jyri vähän aikaa juontajana, rakastuin 😍 Jos Putousta jatkettaisiin, olisi ihana jos jäisi kokonaan juontajaksi ja Toffe takaisin näyttelemään! Voisi homma toimiakin.
Onko Akulla tic-oireena tuo niiskutus? Teki sitä jo Uusi päivä -sarjassa jatkuvasti ja nyt Putouksessa. Entä Salkkareissa?
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko Gandhin suosio palstalaisten keskuudessa Aku Sipolan kivasta ulkonäöstä? Hahmohan on unettavan tylsä.
En kyllä usko että varsinaisesti ulkonäöstä, ennemminkin ehkä hahmon valloitavuudesta ja karismasta. Eihän hahmo varsinaisesti hauska ole, mutta puoleensavetävä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Akulla tic-oireena tuo niiskutus? Teki sitä jo Uusi päivä -sarjassa jatkuvasti ja nyt Putouksessa. Entä Salkkareissa?
Ehkä on parempi, että lähdet nyt nukkumaan. Jätä diagnoosien tekeminen lääkäreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko Gandhin suosio palstalaisten keskuudessa Aku Sipolan kivasta ulkonäöstä? Hahmohan on unettavan tylsä.
En kyllä usko että varsinaisesti ulkonäöstä, ennemminkin ehkä hahmon valloitavuudesta ja karismasta. Eihän hahmo varsinaisesti hauska ole, mutta puoleensavetävä kuitenkin.
Mua ei vedä kyllä puoleensa. Imelä huijari.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja hieraisee nenäänsä, välillä hiuksiansa! Pokka ei aina pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Christoffer näytteli edes vähän! 😍😘 Andy oli täydellinen 😂🤣😂 . On kyllä niiiiin hyvä toi Toffe!
Joka jaksossahan se näyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Hahmo on hauska ja oikeasti oivaltava. Maailma on pullollaan juuri tuollaisia henkisiä mestareita, jotka kuvittelee olevansa uniikkeja tapauksia, vaikka ovat ihan samaa huttua kuin muutkin. Niitähän tässä parodioidaan. Ulkonäöstä viis, mutta Sipola vetää tuon roolin hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei vedä kyllä puoleensa. Imelä huijari.
Sehän sen tarkoitus onkin. Hienosti toteutettu hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä hauskoja juttujakin, esim. sanaleikittelyä.
Putouksessa ei häiritse muu kuin turha pitkittäminen: monta jaksoa, joissa ei kukaan putoa, uusia hahmoja tulee kesken kauden, finaalissa on enää vain kaksi hahmoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja hieraisee nenäänsä, välillä hiuksiansa! Pokka ei aina pidä.
näistä maneereista oli joskus up-aikoina ihan joku up extra-jaksokin, niitä on myös ihan pitkänlinjan näyttelijöilläkin. Toiset kykenee puuttumaankin siihen kun asiasta mainitsee, mutta ei kaikki.
En pysty katsomaan Putousta, ylipirteä juontaja ärsyttää.
Krista S (joka ei tosin tässä ohjelmassa) ja Christoffer ovat samasta puusta veistettyjä, molemmat ärsyttäviä.
Minulle on sama kumpi voittaa kunhan Limu-Miska ei ole finaalissa, olisi kauheaa jos tämä tosiaan on viimeinen Putous ja noin ärsyttävä hahmo voittaisi!
Vierailija kirjoitti:
Mua myös vähän häiritsee kun se aina vetää ihan kuin räkää sisäänpäin.
Pilvi oli aivan kuin eri ihminen, kun oli kotonansa videoyhteyden päässä! Rennompi, iloisempi, onnellisen oloinen. Miellyttävä katsoa. Lavalla aina kireä, hermostunut ja kiinni maneereissaan.
Olen katsonut paria jaksoa vähän aikaa, hahmoista en tiedä mitään , muttä olen ilahtunut tämän juontaja Cristofferin näyttelijäntaidoista. Positiivinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut paria jaksoa vähän aikaa, hahmoista en tiedä mitään , muttä olen ilahtunut tämän juontaja Cristofferin näyttelijäntaidoista. Positiivinen yllätys.
Hyvä että oot sattunut ohjelman pariin aina just sillon kun Tofferilla on ollut joku rooli sketseissä, että oot onnistunut ne näkemään vaikka muusta et mitään tiedäkään.
Putous pelastettu Limu Miska putos,ois pitäny pudota paljon aikaisemmin.Höhlää höpöttämistä koko ajan,ei naurattanu.
Hyvä, että Limu-Miska häipyi nyt, vaikka se Karpo-osio olikin aika hyvä! Tökällä on todennäköisesti enemmän älyä kuin Sipolalla, kun taas ulkonäköetu on toisin päin. Saa nyt sitten nähdä, miten heidän hahmojensa viimeistely menee ja otetaan vastaan ja miten äänestyskastanjetti napsuu! :)