Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL

Logrico
15.12.2021 |

Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1284)

Vierailija
1141/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Akulla tic-oireena tuo niiskutus? Teki sitä jo Uusi päivä -sarjassa jatkuvasti ja nyt Putouksessa. Entä Salkkareissa?

nyt ku sanoit ja hieroo nenää aina

tykkäsin sipolasta uusi pv mutta nyt putous ja salkkarit vieny miehen arvostuksen maan rakoon

Mä en ymmärrä mitä sellaista Aku olis tehnyt putouksessa tai salkkareissakaan, että arvostus olis pudonnut maan rakoon. Mun mielestä kyllä mies on hoitanut Putois-pestinsä niin hyvin kuin sen oikeastaan voi hoitaa.

Ainakin uskottavat jussiroolit menny

Ei välttämättä. Nuori sälli, kerkeää vielä tehdä vaikka ja mitä urallaan.

Vierailija
1142/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonniin, kenelles nuo pudonneen Limumiskan äänet nyt sitten seuraavaksi menee? Jonnekinhan ne lasten äänet jatkossa suuntautuu, ja tuskin ainakaan Kaislalle. Tuskin tähän asti äänestäneet lopettavat yks kaks.

Meillä aikuiset päättää tästä lähin (niin varmaan!) , puolisoa tuskin kiinnostaa ja mä oon kahden vaiheilla. Katsotaan kumpi on parempi finaalissa! 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juontaja on tosiaan liian imelä ja tekopirteä. On tosi vaivaannuttavaa kuunnella hänen tekonauruaan.

Strandberg on parhaimmillaan näyttelijänä. Juontopestin voisi hoitaa ensi kaudella joku muu. Kuka se voisi olla?

Antti Holma on palannut Suomeen. Mutta ei varmaan enää suostu Putoukseen.

Vierailija
1144/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonniin, kenelles nuo pudonneen Limumiskan äänet nyt sitten seuraavaksi menee? Jonnekinhan ne lasten äänet jatkossa suuntautuu, ja tuskin ainakaan Kaislalle. Tuskin tähän asti äänestäneet lopettavat yks kaks.

Meillä aikuiset päättää tästä lähin (niin varmaan!) , puolisoa tuskin kiinnostaa ja mä oon kahden vaiheilla. Katsotaan kumpi on parempi finaalissa! 😀

Miksi sä äänestät? Onko sillä lopulta jotain merkitystä että kenestä tulee vuoden sketsihahmo jossain viihdeohjelmassa? Siis niin paljon merkitystä että ihan euroilla viitsii lopputulokseen vaikuttaa. 

En oo ikinä ymmärtänyt että miks joku kokee tarpeelliseksi äänestää tässä ohjelmassa näitä hahmoja. Itse äänestin sillon ekalla kaudella kun se oli ainakin hetken ilmaista ja tapahtui netissä.

Vierailija
1145/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juontaja on tosiaan liian imelä ja tekopirteä. On tosi vaivaannuttavaa kuunnella hänen tekonauruaan.

Strandberg on parhaimmillaan näyttelijänä. Juontopestin voisi hoitaa ensi kaudella joku muu. Kuka se voisi olla?

Holma asuu jenkeissä. Vasta ostivat talon miehensä kanssa ja koirankin hankkivat. Tuskin tulee juontamaan putousta. Nelosen tiimissä kaikenlisäksi kun kuvasivat ennen joulua tulevan Haluatko miljonääriksi kauden. 

Vierailija
1146/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä äänestät? Onko sillä lopulta jotain merkitystä että kenestä tulee vuoden sketsihahmo jossain viihdeohjelmassa? Siis niin paljon merkitystä että ihan euroilla viitsii lopputulokseen vaikuttaa. 

En oo ikinä ymmärtänyt että miks joku kokee tarpeelliseksi äänestää tässä ohjelmassa näitä hahmoja. Itse äänestin sillon ekalla kaudella kun se oli ainakin hetken ilmaista ja tapahtui netissä.

Meillä on hybridi-tv joten äänestäminen on ilmaista. Ai miksi? Ihan vaan huvin vuoksi. Sinistä nappia on kiva painaa! Äänestän myös sarjapudottajaa joka viikko, siksi kun voin.

Vierailija
1147/1284 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Holma asuu jenkeissä. Vasta ostivat talon miehensä kanssa ja koirankin hankkivat. Tuskin tulee juontamaan putousta. Nelosen tiimissä kaikenlisäksi kun kuvasivat ennen joulua tulevan Haluatko miljonääriksi kauden. 

Holma tekee töitä Suomessa, mm. tuon miljonääriksi-kauden. En ihmettelisi, jos näkisimme häntä jatkossakin. Näyttelijän ei varmasti ole helppoa työllistyä USAssa.

Vierailija
1148/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Holma tekee töitä Suomessa, mm. tuon miljonääriksi-kauden. En ihmettelisi, jos näkisimme häntä jatkossakin. Näyttelijän ei varmasti ole helppoa työllistyä USAssa.

Varmasti nähdään, mutta ei Holma varsinaisesti palannut suomeen ole, sen enempää kuin yleensäkään. Koko ajanhan se tekee töitä suomeen. Ja tuskin lähtis putoukseen mukaan, sehän sai siitä jo sen mitä lähti hakemaankin.

Vierailija
1149/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaistahan se nytkin on, kun on hybriditeevee. Maksullisena en äänestäisi mitään/ketään /missään ohjelmassa.

ohis

Vierailija
1150/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Limu-Miska häipyi nyt, vaikka se Karpo-osio olikin aika hyvä! Tökällä on todennäköisesti enemmän älyä kuin Sipolalla, kun taas ulkonäköetu on toisin päin. Saa nyt sitten nähdä, miten heidän hahmojensa viimeistely menee ja otetaan vastaan ja miten äänestyskastanjetti napsuu! :)

Limu-Miska oli ehdottomasti paras tällä kertaa, mutta silti hyvä, että tippui.

Tökä on ollut yleensä parempi, kuin Sipola, mutta nyt Tökä oli ehkä huonoin. Mutta luulen, että Tökä korjaa potin. 

Vierailija
1151/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty katsomaan Putousta, ylipirteä juontaja ärsyttää.

Krista S (joka ei tosin  tässä ohjelmassa)  ja Christoffer ovat samasta puusta veistettyjä, molemmat ärsyttäviä.[/quote No oisko parempi hiljainen hissukka sitten? Juontaja pitää olla rempseä. Toffe on tosi hyvä ja paras näyttelijä kaikista 😍

Vierailija
1152/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty katsomaan Putousta, ylipirteä juontaja ärsyttää.

Krista S (joka ei tosin  tässä ohjelmassa)  ja Christoffer ovat samasta puusta veistettyjä, molemmat ärsyttäviä.

No oisko parempi hiljainen hissukka sitten? Juontaja pitää olla rempseä. Toffe on tosi hyvä ja paras näyttelijä kaikista 😍

No ei kyllä ole, ei paras juontaja, eikä edes paras näyttelijä kaikista.

Vierailija
1153/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on!! Nöpö Felix , salon Seija, ja mummi. Kaikki tosi hyviä. Näytteli hyvin Andyä, Reetua, Niinistöä ym ym!!! Harva pystyy noin täydellisesti. 😄

Vierailija
1154/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla ajattelin, että ihan sama kumpi voittaa, Gandhi vai Kaisla, molemmat hyviä. Nyt tämäniltaisen jälkeen ehdottomasti Gandhi. Tuollainen alkoholi/dokaamisläppä on niin kulunutta ja yhtä helppoa kuin alapääjutut, petyin paljon. Aiemmin oli hyvän mielen -hahmo, nyt vaan vietiin todella paljon kännäysjutuksi. Hauskaa?

Kyllähän Kaisla on koko ajan ollut alkoholiin menevä hahmo.

Olla soseessa = olla kännissä.

Vierailija
1155/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma lopetetaan tämän kauden jälkeen. Näin on maikkarilla päätetty jo maaliskuussa.

Vierailija
1156/1284 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mikko penttilän ohjaama purous sakkasi pahasti. 500k katsojaa prime timessa. Sanomatta selvää että loppuu tähän kauteen.

Vierailija
1157/1284 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUotajan voisi vetäää WC pöntöstä 

Vierailija
1158/1284 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tänään loppuu sitte tämäkin lysti. Kyllähän tätä on jo ketänytkin, ihan hyvä että loppuu.

Vierailija
1159/1284 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folke ♡

Vierailija
1160/1284 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tosi harvoin alkoholia, mutta nyt olen vähän hiprakassa ja tämähän on ihan ok ohjelma, ainakin jurrissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi