Kuka muu inhoaa ratsastusasentoa?
Minusta asennossa ei ole mitään nautinnollista, varsinkaan jos mies vain makaa paikallaan. Jos alla ei ole hirveä mela, en yleensä edes tunne mitään kun paikat aukeaa tuollaisessa kyykkyasennossa, reidet väsyy ja koko asetelma on mielestäni kiusallista hytkymistä. Polvillaan taas oikein mitään liikettä ei saa edes aikaiseksi ja musta ainakin tuntuu vain samalta kuin istuisin missä tahansa eli ei miltään. Ja ei, en ole löysäpillu ja läski vaan nuori ja ihan hyväkuntoinen. Kys. miesten mielestä tämä on kuitenkin hirveän ihanaa. Tykkääkö joku nainen siitä oikeasti?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ratsastaa, jos mies on aktiivinen. Hänen kätensä ovat pepulla tai vyötäröllä. Liikun mielummin eteen-taakse kuin ylös-alas eli istun oikeastaan mukavasti miehen päällä. Jos nojaan alas miehen kaulaan, hän voi pitää mua tukasta tai tuikata sormen peppuun. Ihan taivaallista! Liian pehmeä sänky tai laiha mies voi pilata koko setin.
Liian pehmeä sänky kyllä pilaa muutkin asennot. Taannoin deittailin kundia ja välillä oltiin hänen luonaan ja välillä mun. Väitän, että seksi oli parempaa mun luona kun mulla on aika kova ja jämäkkä patja. Kundilla taas tosi pehmeä. Paneminen siellä oli kuin olisi pelannut suofudista. Eli paljon ähellystä ja vähän tulosta. Munakin tuntuu lyhyemmältä pehmeässä sängyssä kun joka työnnöllä alla oleva hukkuu patjan sisään.
En ymmärrä miten moni kirjoittaa että ratsastus ei tunnu miltään, sehän juuri tuntuu. Meillä ainakin pitää ensin hivuttaa kulli hitaasti pimppiin ettei kumpaakaan satu ja että saa sen perille asti. Sitten aloittaa pikkuhiljaa hitaasti ennen kuin pääsee vauhtiin. Liike tuntuu todella hyvin ja itse saan tässä helpoiten orgasmin ja mieskin tulee nopeasti. T Nainen
Onko sellaisia miehiäkin olemassa jotka eivät ole aktiivisia?? Mie nain olin sitten alla tai päällä tai sivulla.
Sillä on se niin ihanaa katsoa kun muija kieriskelee kiimasena orkussa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää, meidän kokoero tekee asennosta hankalan. Oon siro ja lyhyt, mutta mies pitkä ja raamikas. Mun jalat ei yletä molemmin puolin niin hyvin, että pystyisin enää paljon ylös-alas liikkumaan ja eteen-taakse liikkuessa taas menee liian syvälle ja sattuu helposti. Mieskään ei voi toisaalta olla se joka tekee työn, koska sekin sattuu. Tai voi se joskus tuntua hyvältäkin ja saatan saada ihan pienillä liikkeillä voimakkaan orgasmin, mutta tuskin on miehelle kovin kummoista kun pitää kokoajan varoa. Ja oon kuullut jo sen, että tyynyjä polvien alle, mutta rasittavaksi askarteluksi sekin menee.
Toi on totta.
Ison miehen kanssa vaikeaa ja raskasta.
Myöskin se tyynyjen kanssa pelaaminen vie intohimon kun aletaan rakentaa korokkeita. 😅
Me ollaan nykyisen miehen kanssa lähes saman pituisia (eli ei kovinkaan pikiä) ja onnistuu paljon paremmin.
Tosin en pidä asennosta kun ei tunnu oikein miltään.
Niin saan orgasmin kun liikun edes-taa ja hieron klitorista samalla mutta asentoa harvoin käytetään. Saan helpommin muissa asennoissa.
Me käytetään pielustyynyä aina, oli kumpi tahansa alla ja varsinkin suuseksiä antaessa. Tavarat on paremmin tarjolla.
M62
Vaimon pillu on vähän liian tiukka, varsinkin nyt kun se on pienentynyt vaihdevuosien jälkeen. Lähärissä pystyy sentään itse säätelemään, mutta vaimo päällä ei mitenkään. Ei kyllä luiskahda poiskaan on sen verrran tiukka sovitus ja niin pitkä kalu, ettei vaimo pääse pois muuten kuin nousemalla pois päältä. Ei ole ikinä luiskahtanut pois. Paras asento molemmille läheisyyden vuoksi ja siksi, että vaimolle varmin orgasmien saantiin.
M62.