Hauskinta
Heippa, näin jälkikäteen on joskus hauska muistella menneitä, ja niille mille voi nykyään nauraa. Yks juttu oli semmoinen, oltiin yhden naisen kanssa hiekkakuopalla naimassa, naitiin kuplavolkkarissa jostainsyystä etupenkillä nain ja nain naisella oli jalat tuulilasia vasten ja hän lykki vastaan, no niinhän siinä kävi että tuulilasi pullahti ulos.
Toinen juttu oli kun vaimoni kanssa seurusteluaikana meille hommattiin koira. Nain vaimoani takaapäin kunnes yhtäkkiä koira tyrkkäs kylmän kuononsa perseeseen, kyllä lerpahti. Nykyään näille ei voi muuta kun nauraa.
Niissähän ei paljon kertomista ole moneltahan on sänky hajonut. Tarkoitan nyt vaan sitä että hauskaa on ollut, minulla nämä tapaukset ovat aiheuttaneet silloin keskeytetyn yhdynnän.
Kommentit (6)
Tyttiksellä oli tyttö-Lassie. Hässittiin suljetun oven takana, mutta hauva perhana aikansa raavittuaan sai tassuillaan oven auki. Ja eikun tikkana hyppäsi petiin, nousi heti selkääni ja alkoi astua kuin paraskin poikakoira. Mua se ei niin olis haitannut, mutta tyttis ponkas alta pois alle ajatuksen ja rupes läksyttämään koiraa.
kun panin tyttöä niin että voihki. Joutui kesken nainnin komentamaan koiraa olemaan hiljaa. Myöhemmin piski rauhottui. Sekin työnsi kylmän kuonon perseeseni kesken panon. Taas komennettiin.
Kerran hajos sänky alta kesken nainnin. Kyllä naurettiin.
on exän kanssa koettu juttu, on kyllä jotenkin hupaisaa kun koiran kylmä kuono nuuhkii takapuoltani ja alkaa lipomaan.
Aika turn-off samantien, naurattaa kyllä pirusti :)
Oltiin seurusteltu vasta muutama viikko ja oltu kans parikertaa ”sillai”. Tyttö mun luona yötä ja aamulla oltiin menossa töihin mun hienolla autolla (Fiat 850).Oli kesäaika ja pimulla oli yllään semmoinen samettinen Farkkuhame, jossa edessä nepparit. Kesken matkan mitään sanomatta pimu repäisee näyttävästi koko Farkkuhameensa auki, viimeistä nepparia myöten. Sen jälkeen alkoi villi esitys missä molemmin käsin heiluteltiin tissejä, minkä kerittiin ja samalla kuului topakka komennus ”auta nyt vähän”. Kun tuo kaikki tapahtuu valtatiellä vauhtia noin 100km/h mitä siinä pitäisi tehdä?
Selitys asialle. Kesäaika ja ampiainen sattui pistämään tisuihin. No enhän minä sitä tiennyt, siinnä oli kiirettä, kun samalla koitti seurata tisujen villiä tanssia ja toisella silmällä hiukan tietä ja liikennettä. Kurja tikanne, mutta näyttävä ja ikimuistoinen esitys.
tuo edellinen oli ihan parasta!! :D
Itselleni sattui kerran jotta olin silloista tyttökaveria työstämässä ajomatkan kupeessa sellaisella kangasmetsärinteellä. Kiihkoissamme melskasimme ja lopetettuamme huomasimme olevamme muurahaisten kulkureitillä. Kyllä Tytsyllä meinasi sitten vähän pyllyä kirvellä, minusta taas oli mukava poimia muurahaisia pois hänen herkultaan.
Toinen juttu kun olimme erään toisen Tytsyn kanssa syysillan pimeydessä yhdellä laiturilla puuhailemassa. Hän istui kaiteella ja minä poika pistelin kovasti menemään ..siihen saakka jotta kaide petti alta ja molemmat molskahdimme veteen. Loppui seisokki kerrasta.. =)