Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu inhoaa ratsastusasentoa?

Vierailija
24.03.2015 |

Minusta asennossa ei ole mitään nautinnollista, varsinkaan jos mies vain makaa paikallaan. Jos alla ei ole hirveä mela, en yleensä edes tunne mitään kun paikat aukeaa tuollaisessa kyykkyasennossa, reidet väsyy ja koko asetelma on mielestäni kiusallista hytkymistä. Polvillaan taas oikein mitään liikettä ei saa edes aikaiseksi ja musta ainakin tuntuu vain samalta kuin istuisin missä tahansa eli ei miltään. Ja ei, en ole löysäpillu ja läski vaan nuori ja ihan hyväkuntoinen. Kys. miesten mielestä tämä on kuitenkin hirveän ihanaa. Tykkääkö joku nainen siitä oikeasti?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. On miellyttävää minulle jos istun muna syvällä sisälläni ja ns. vatkaan hieman lantiotani samalla hieroen klitoristani. kyykkääminen taas tuntuu miehestä hyvältä ja no... minulle urheilulta ei muuta.

Vierailija
22/46 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidämme molemmat ratsastuksesta ja etenkin itse miehenä nautin kun voin ihailla naistani ja tämä on myös paras asento hyväillä persettä, rintoja tai vaikka imeä nännejä. Mutta jos ette pidä niin kokeilkaa vaikka niin että nainen on kasvot mieheen päin ja asettuu alas niin että päät ovat vaikkapa vierekkäin, pitää lantion hieman ylhäällä jolloin mies voi laittaa jalat koukkuun ja hoitaa ''panemisen''. Nainen pystyy säätelemään näin kuinka syvälle muna tulee kun mies ei mahdottoman ylös pääse mutta samalla jos tykkää kovaa panemisesta niin ainakin itse saan tahtia lisättyä tässä asennossa helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:01"]Itse pidämme molemmat ratsastuksesta ja etenkin itse miehenä nautin kun voin ihailla naistani ja tämä on myös paras asento hyväillä persettä, rintoja tai vaikka imeä nännejä. Mutta jos ette pidä niin kokeilkaa vaikka niin että nainen on kasvot mieheen päin ja asettuu alas niin että päät ovat vaikkapa vierekkäin, pitää lantion hieman ylhäällä jolloin mies voi laittaa jalat koukkuun ja hoitaa ''panemisen''. Nainen pystyy säätelemään näin kuinka syvälle muna tulee kun mies ei mahdottoman ylös pääse mutta samalla jos tykkää kovaa panemisesta niin ainakin itse saan tahtia lisättyä tässä asennossa helposti.
[/quote]

Meilläkin viimeistellään mun nautintoni juuri tällä tyylillä. Muuten kyllä tykkään itsekin olla päällä, mutta siinä asennossa en kovin hyvin laukea ilman miehen panosta. Kyykkääminen on aika hanurista. Kuka siihen pystyy ilman, että vittu hiertyy ruvelle? Johtuuko sitten mun löysyydestä tai ehkä väärästä kulmasta, en tiedä.

N31

Vierailija
24/46 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin vaimo haluaa tätä ehdottomasti ja molemmista suunnista. On yksi hänen lemppariasento... takuuvarma laukeaminen hänellä! Minunkin mielestä ok, mutta ihaninta nähdä, kun toinen tykkää..:)

Vierailija
25/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je.h

Vierailija
26/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä pidän ratsastusasennosta jos olen esim.väsynyt enkä jaksa harjoittaa tuolloisena hetkenä kamasutraa tai muuta sänkyakrobatiaa

Vierailija
27/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää myöskään. Pitkään tuntui etten osaa koko asentoa ja nyt kun olen koittanut niin ei se tunnu erikoiselta ei oikeastaan miltään.. Tykkään enemmän siitä, kun mies ottaa minut ja takaapäin vaan tuntuu parhaimmalta.

Vierailija
28/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä miehenä tykkään tästä, tosin kaikki asennot on jees... Naisen ratsastaessa on omat kädet vapaana, voi keskittyä omiin tuntemuksiin, tai sopivassa kulmassa panna itse vastaan ja antaa lisää tahtia... En kyllä itse alla ollessa malta tai halua vain lahnana lötköttää.

Osa asennon viehätystä on myös siinä miten nainen voi hallita minun orgasmia, jos en saa taukoa tarvittaessa ei voi muuta kuin laueta imuun... Vaimo osaa kyllä halutessaan ottaa semmoisen kulman että en pitkään kestä.

Vierailija
29/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua miksi ei mies helli naisen klitorista, kun nai ja kädet vapaana? Miksie helvetissä ei. Silloinkin vaan lykkii omaa nautintoaan.

Vierailija
30/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Se on asento jossa en saa millään orgasmia ja esim lähetyssaarnaajassa saan aina. Päällä ei tunnu juuri miltään eikä tuntunut nuorena ennen lapsiakaan ihan turha asento. Miehellä niin iso maha nykyään että tuo asento lähes ainut missä pystyy joten kuten.

Vierailija
31/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon lempiasento mutta niin, että puoliksi makaa päälläni. Junttaa itseensä kalun tyveä myöten sisään laittaa jalat kupeilleni ja alkaa kirnuamaan itseään seivästettynä. Klittaan ei saa koskea, ei kyllä mahtuisi sormi sattumatta väliinkään. Pyörii ja kirnuaa ison häpykummun varassa. Kumpu painaa voimalla kalun yläpuolelta puristaen kalun äärimmilleen täyteen. Muutaman harvan kerran saanut hieroa isoja tissejä tai nännejä orgun tullessa, mutta muuten ovat liian arkoja koskettamiseen. Orgasmin tullessa vaimo lukittuu päälleni lukiten jalkani ja puristaen pillulla kalua. Hän tuntunut jännittyvän

ja kivettyvän päästä varpaisiin. Kouristukset ja puristukset olleet rajuja. Ei siinä ole muuta voinut kuin odotella ja katsella virestä. Jos en ole laennut heti on nalkissa olo kestänyt pidempään, mutta jos mälli lähtenyt samalla helpottanut nopeammin. Pahimmillaan tai parhaimmillaan kaluni ollut sen jälkeen aivan runneltu ja turtana. Vaimo ei niinkään ole saanut päällä orgasmia, vaan ennemminkin ottanut. Ei siinä multa ole paljoa kyselty. Toki monesti ottanut molempien puolesta. Yrittänyt kyllä pidättää, jotta olisi päässyt naimaan enemmän, muttei ole kestänyt myllytystä mitenkään. Nuorempana sai tai otti lähärissä, mutta siinäkin käänteisenä sama juttu. Orgasmin tullessa lukittuna ja nalkissa. Nuorena oli kyllä ihmettelemistä, koska edes osannut kuvitella moista rajuutta naiselta.

M62

Vierailija
32/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua miksi ei mies helli naisen klitorista, kun nai ja kädet vapaana? Miksie helvetissä ei. Silloinkin vaan lykkii omaa nautintoaan.

Vaimo ei halua ja on kieltänytkin. Pikkuisen anuksen lähellä voi sormet seikkailla, se on kelvannut kyllä...

Vierailija
33/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä asento mun mielestä. Saan itse päättää montako orgasmia otan. Minulla on kaikki kontrolli. Mies saa/joutuu vain olemaan ja nauttimaan. Saan tässä asennossa mielettömiä vaginaalisia orgasmeja. Usein pyydän miestä auttamaan vyötäröltä tai takapuolesta pitämällä mua pystyssä.

Joskus pidän lantiota ilmassa ja mies saa tehdä työn omilla lateillaan.

Vaatii suht kovan sängyn tai ihan lattialla olon. Liian pehmeä sänky ei oikein toimi kun joustaa väärään suuntaan. Siksi en itsekään pitänyt siitä aiemmin. Joskus laitetaan vielä tyyny miehen lantion alle. 😍

Miehen täytyy minun istuessa joko pitää käsistäni kiinni tai itse otan tukea hänen rintakehästään. Myös se auttaa jos mies pitää jalkoja koukussa, että saan niistä selkätuen.

Vierailija
34/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen unohdinkin mainita, että pidän aina tyynyä takapuolen alla, jotta vaimo saa itsensä paremmin seivästettyä satulaan.

M62

Vierailija
35/46 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ratsastusasento on lempparini heti lähetyssaarnaajan jälkeen! Taattu orgasmi parissa minuutissa, kun istun miehen päällä hajareisin polvien varassa, keinuttelen lantiota ja suutelen miestä, samalla kun mies hyväilee nännejäni.

Voisin ratsastaa vaikka tunnin, en yhtään ymmärrä miten se jonkun mielestä rasittaa reisiä liikaa? Eihän sitä hommaa reisillä tehdä, tarkoitus ei todellakaan ole hyppiä siinä ylös ja alas! Ja on ihan mahtavaa olla siinä miehen päällä, kaikki herkut esillä, ja mies saa vain maata ja ihastella näkymiä samalla kun nauttii kyydeistä.

Mutta niin me vain ollaan kaikki erilaisia, itse en välitä mistään asennosta, jossa mies yhtyy minuun takaapäin (doggy ja lusikka esimerkiksi). Ei tunnu miltään, paitsi sitten kun mies survaisee liian syvälle kivuliaasti, orgasmia ei saa edes vibran avulla noissa asennoissa ja muutenkin tuntuu kiusalliselta, ettei ole katsekontaktia. Tuntuu sellaiselta kylmältä ja rakkaudettomalta asennolta.

Vierailija
36/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ratsastuksesta erityisemmin. Kokoajan saa pelätä, että vaimo nousee liikaa, molo luiskahtaa ulos kolosta ja vaimo runttaa sen epähuomiossa nurinniskoin. Tuossa on aika vaikea keskittyä nautintoon.

Vierailija
37/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko alla lämmin vai kylmäverinen.

Vierailija
38/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää myöskään. Tosi ison kanssa yes ja siten, että se mies on istuvassa asennossa. Tuijottava lahna lähinnä yököttää. En saa yleensä oikein rytmiä ja pienen kans ei tunnu missään. Pahin teeskentelyasento.

Eli jos mies joskus haluaisi lahnailla niin se ei ole ok. Itse mielummin lahnailet? Mieti miltä miehestä tuntuu suurimmat osat kerroista kun katsoo yököttävää lahnaa paneskellessa.

Vierailija
39/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä p i l l u t täällä kirjoittelee. Vaimolla on tiukka. Lähäri on paras asento. Pi llu on vaan niin tiukka edelleen, että en kestä kuin se max 2 minuuttia .

Vierailija
40/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko alla lämmin vai kylmäverinen.

Afgaaniorlta saa kunnon kyydin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi