Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkää sitä maskia ihmiset!

Vierailija
15.12.2021 |

Pelottaa aina kun tulee vastaan joku maskiton esim. kaupassa. Mikä siinä maskin pitämisessä on niin vaikeaa?! Sama homma rokotusten kanssa.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun olen terve, niin maskin käytöstä ei ole minulle mitään hyötyä, niin miksi minä pitäisin sitä vain sen takia että jotain pelottaa?

Vierailija
2/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun olen terve, niin maskin käytöstä ei ole minulle mitään hyötyä, niin miksi minä pitäisin sitä vain sen takia että jotain pelottaa?

Et voi tietää että olet varmasti terve, koronaa myös voi levittää oireettomana. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota

Vierailija
4/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että sinne baariin pitää päästä vetään viinaa kaksin käsin epidemian aikana tai matkustaa ulkomaille bailaamaan, eikö muuta tekemistä keksi?

Vierailija
5/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maskit sit pyörii mm autojen lattioilla ja ovat jopa koko perheen yhteiskäytössä jottei vaan kaupoissa mulkoiltaisi, joten äläpä laske liikaa rätin varaan. Ja rokotusten teho taas, noh…

Vierailija
6/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona jos noin pelottaa.

Vierailija
7/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin on velvollisuus tehdä oma osuutesi ja välttää niitä ihmiskontakteja, eikä juosta tuolla pitkin kyliä maski naamassa.

Vierailija
8/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että sinne baariin pitää päästä vetään viinaa kaksin käsin epidemian aikana tai matkustaa ulkomaille bailaamaan, eikö muuta tekemistä keksi?

Niinpä, vastuutonta porukkaa. ap

Vierailija
9/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua pitää likaista tai kassissa pyörinyttä maskia naaman edessä. Joskus olen ilman maskia, kun olen sen joutunut ottamaan pois kesken kaupassa käynnin ja laittamaan välillä kassiin.  Mutta en muutenkaan pyri ihmisten iholle vaan pidän välimatkaa. Mielestäni riittävän turvavälin on tärkeämpää kuin maskin pitäminen. Mutta se on vaan mun mielipide. 

Vierailija
10/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on niitä pelkkiä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia? Jos hoitaisit oman tonttisi sinun ei tarvitsisi pelätä ja vaatia muita hoitamaan omaa osuuttaan.

Vierailija
11/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jos sinä teet oman osasi mitä väliä sillä on mitä muut tekee?

Vierailija
12/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pelkäät. Minua ei pelota eikä muiden pelot kiinnosta. Elämässä ei ole mitään oikeita ongelmia jos kaupassa käynti pelottaa.

Vierailija
13/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jo uskoa että emme pidä rättejä naamalla emmekä todellakaan ota kokeellista myrkkyä kehoomme.

Vierailija
14/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski naamalle ja täpötäyteen kauppakeskukseen menossa lauantain jouluostoksille?

Vierailija
15/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne maskit hanuriinne!

Vierailija
16/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, vastuutonta porukkaa. ap

Kuka itse juuri kertoi käyvänsä esim kaupassa? Eräs kauppias tiedotti juuri, että perjantaina yli 500 ihmistä altistui heidän kaupassaan.

Vierailija
17/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua pitää likaista tai kassissa pyörinyttä maskia naaman edessä. Joskus olen ilman maskia, kun olen sen joutunut ottamaan pois kesken kaupassa käynnin ja laittamaan välillä kassiin.  Mutta en muutenkaan pyri ihmisten iholle vaan pidän välimatkaa. Mielestäni riittävän turvavälin on tärkeämpää kuin maskin pitäminen. Mutta se on vaan mun mielipide. 

öö.. mikset kanna mukanasi useampia? on sulla kuitenkin hehtaarin kokonen käsilaukku

Vierailija
18/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sinä turpa kiinni. Tukehu maskiis.

Vierailija
19/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne maskit sit pyörii mm autojen lattioilla ja ovat jopa koko perheen yhteiskäytössä jottei vaan kaupoissa mulkoiltaisi, joten äläpä laske liikaa rätin varaan. Ja rokotusten teho taas, noh…

ei ole mun vika että käytät väärin maskeja

Vierailija
20/104 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa enemmän maski päässä kulkevat. Koskaan ei tiedä tiedä että mitä ihminen siellä maskin takana juonii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi