"Tupakoitsijan tunnistaa AINA hajusta"
Kuinkas moni pystyy kumoamaan tämän väitteen? Poltatko siis tupakkaa, mutta kukaan ei sitä tiedä? Mun työkaveri on todella tupakka-kielteinen ihminen, ja yksi työkaveri joka polttaa niin tätä hän jaksaa mollata tämän selän takana meille, jotka emme polta. Paitsi että minäkin poltan, en töissä, mutta kotona. Ei hän sitä tiedä vaikka tupakoitsijan kuulema haistaa kilometrien päähän :-D
Myöskään vanhempani eivät tiedä, ovat kans tupakkaa vastaan ja saisin kyllä tasan kuulla kunniani jos tietäisivät.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]Kaikki tupakoitsijat pitäis ampua avaruuteen. Hyi helvetti.
[/quote]
Ja kaikki kukkistädit ja liian kireän nutturan omaavat pitäs ampua aurinkoon. Hyi helvetti!
Hei tarkkahajuiset, en kyllä voi millään ymmärtää miten muka kaiken haistatte normaali ihmisten keskustelu etäisyydeltä vai tunkeetteko hirveen lähelle haistelemaan...tokihan sitten tiedätte mitä toinen on syönytkin jne..?kyllä tupakka haisee pitkään vaatteissa,hengityksessä jne mutta ei millään voi haista esim.kaksi päivää sitten vedetty rööki jos on välillä peseydyttykin ja vaihdettu vaatteet ym.
Kyllä sen haistaa. Ällöttää kävellä kaupungilla ja jos joku tulee siihen eteen kävelemään tupakka huulessa. Haisen sitten minäkin sen takia tupakalle siihen asti kunnes pesen vaatteeni ja käyn suihkussa. Noin helposti se haju tarttuu.
Mitäs sitten vaikka onnistuisittekin salaamaan typerän paheenne ja heikkoutenne ? KEUHKOSYÖPÄ jne muut "mukavuudet" vaanii kuitenkin ! Sitäpaitsi kyllä sen huomaa myös esim sameasta huonovointisesta ihosta pärtässäsi.. Itsesaastutus salaa ei ainakaan onnistu..
Te tarkkanenäiset, millä voitte esim harrastaa suuseksiä koska millään pesulla ei saa kaikkea ällöä ominaishajua vehkeistä pois?Olettekos immuuneja omille hajuillenne? Pesuaineet, hajusteet,sukkahiki... en polta, mutta en kyllä mitenkään aktiivisesti haistelekaan miltä kukakin haisee ja mulla on normaali hajuaisti.Tuttavani ketä polttaa muutaman päivässä ei todellakaan haise kokoajan nenääni ellei ole hetki sitten
polttanut.provoilun hajua ilmassa!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:37"]Tupakoitsijat on oksettavia. Kuin tuhkakuppia pussaisi. Tässäkin ketjussa ap puolustaa oksettavaa pahettaan ja lapsellisuuksissaan vielä piilottelee sitä. Hyvin naurettavaa. Mulla on herkkä hajuaisti ja kyllä sen vain haistaa. En pysty olemaan sellaisten lähellä kovin kauaa.
[/quote]
Missähän vaiheessa olen pitänyt puolustuspuheen? Tässä haettiin ihmisiä, jotka polttavat, mutta moni ei sitä tiedä. Mä olen aivan varma, ettei suurinosa ketä tunnen tiedä, että poltan vähintään tupakan päivässä. Itse olet lapsellinen kun väität mun haisevan tupakalle, vaikkemme ole koskaan tavanneet :-D
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:44"]Kyllä tupakoitsijan haistaa mutta jos on joku satunnaistuopakoitsija tyyliin pari tupakkaa viikko niin sitä ei tietenkään voi haistaa ellei juuri silloin paikalle osu. Mutta uskon että jos polttaa esmi vaikka vain yhdenkin tupakan mutta joka päivä niin ainakin tupakoimaton ihminen sen pystyy haistamaan. Samoin alkoholin haistaa vielä parikin päivää sen jälkeen kun toinen on sitä juonut.
[/quote]
Mä en kyllä haise tupakalta kuin silloin kun olen just yhen polttanut. En siis polta tiheään.
Haisetko tosiaan pari päivää alkoholilta jos olet ottanut? Mä en haista kuin pultsareista..
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:15"]
Te tarkkanenäiset, millä voitte esim harrastaa suuseksiä koska millään pesulla ei saa kaikkea ällöä ominaishajua vehkeistä pois?Olettekos immuuneja omille hajuillenne? Pesuaineet, hajusteet,sukkahiki... en polta, mutta en kyllä mitenkään aktiivisesti haistelekaan miltä kukakin haisee ja mulla on normaali hajuaisti.Tuttavani ketä polttaa muutaman päivässä ei todellakaan haise kokoajan nenääni ellei ole hetki sitten polttanut.provoilun hajua ilmassa!
[/quote]
Onneks ei tarvii kenenkään vehkeitä nuolla.
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku lapseton ihminen vetäisi vaikka 5 askia tupakkaa päivässä? Mtä se kenellekään kuuluu?
Eriasia on tietysti lapsiperheellisillä, heidän on parempi ollakin polttamatta.
Kamalalle haisevat. Kerran olen törmännyt ihmiseen, joka ei haissut voimakkaalle, mutta hänessäkin oli sellainen tietty kitkerä aromi hönkiessä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:27"]Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku lapseton ihminen vetäisi vaikka 5 askia tupakkaa päivässä? Mtä se kenellekään kuuluu?
[/quote]
Kyllä lapsiperheellisetkin saavat tupakoida vaikka sen 5 askia päivässä. Ei sen pitäis sun persettä hetkauttaa mihinkään suuntaan. Mikäli ulkona polttavat niin sehän on vaan hyvä.
Mitäpä se sulle kuuluu mitä kukakin tekee? Eikä sun "lapsiperheellisten on parempi ollakin polttamatta" uhoilut aiheuta muuta kuin hillittömän naurunpuuskan.
Jotkut ihmiset haisevat luonnostaan pahalta. Eräs ystäväni haisee aina kitkerälle hielle, kuin kissan kusi, vaikka hän ei ole mitenkään epähygieeninen, peseytyy takuulla joka päivä.
Haistelisin mieluummin tupakkaa kuin sitä hajua, sen verran kitkerä haju että silmiä alkaa kirveltää.
Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:15"]
Te tarkkanenäiset, millä voitte esim harrastaa suuseksiä koska millään pesulla ei saa kaikkea ällöä ominaishajua vehkeistä pois?Olettekos immuuneja omille hajuillenne? Pesuaineet, hajusteet,sukkahiki... en polta, mutta en kyllä mitenkään aktiivisesti haistelekaan miltä kukakin haisee ja mulla on normaali hajuaisti.Tuttavani ketä polttaa muutaman päivässä ei todellakaan haise kokoajan nenääni ellei ole hetki sitten polttanut.provoilun hajua ilmassa!
[/quote]
Voin omakohtaisista kokemuksista kertoa, että ne tupakoitsijan vehkeet haisevat kuolemalle, vaikkei olisi juuri röökiltä tulossa. Mutta kun elimistössä ei ole ylimääräisiä myrkkyjä, suuseksi maistuu kyllä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:05"]
Voi voi. Mua ei kiinnosta sun mielipitees musta tai mun tuoakoinnistani. Haisen tai en. Ei kiinnosta. Ennemmin haistelen röökin hajua kuin hajuvesialtaissa uiskennelleiden dunkkiksia. Näin hajusteyliherkkänä tupakoinnin avulla pystyn julkisilla kulkemaan kohtuu hyvin ilman pahempaa migreeniä. Silloin kun en vielä tupakoinut niin en voinut käyttää julkisia, kaupoissa käyntikin oli hankalaa. Juurikin niiden hajusteiden takia ja kun jotkut käyttää niitä niin paljon, että henki menee tiukalle.
[/quote]
Ennemmin hajuvesiä haistelen kuin tupakoivaa henkilöä
Eikö tän ketjun tarkoitus ollut pohdiskella haiseeko silloin tällöin polttava AINA tupakalle? Osa ihmisistä taitaa luulla että kaikki tupakoitsijat polttaa ketjussa ja näyttää ulospäinkin jotenkin erilaisilta...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:44"]Kyllä tupakoitsijan haistaa mutta jos on joku satunnaistuopakoitsija tyyliin pari tupakkaa viikko niin sitä ei tietenkään voi haistaa ellei juuri silloin paikalle osu. Mutta uskon että jos polttaa esmi vaikka vain yhdenkin tupakan mutta joka päivä niin ainakin tupakoimaton ihminen sen pystyy haistamaan. Samoin alkoholin haistaa vielä parikin päivää sen jälkeen kun toinen on sitä juonut. [/quote] Mä en kyllä haise tupakalta kuin silloin kun olen just yhen polttanut. En siis polta tiheään. Haisetko tosiaan pari päivää alkoholilta jos olet ottanut? Mä en haista kuin pultsareista.. ap
[/quote]
Et kai haistakaan, kun tupakoit. ;) Oikeasti, ei siihen tarvita montaa röökiä päivässä, kun se oma hajuaisti jo turtuu.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:41"]
Eikö tän ketjun tarkoitus ollut pohdiskella haiseeko silloin tällöin polttava AINA tupakalle? Osa ihmisistä taitaa luulla että kaikki tupakoitsijat polttaa ketjussa ja näyttää ulospäinkin jotenkin erilaisilta...
[/quote]
Tumppaa se rööki kokonaan, niin ei tarvi tuollaista jännittää. Simple as that.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:27"]
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku lapseton ihminen vetäisi vaikka 5 askia tupakkaa päivässä? Mtä se kenellekään kuuluu?
[/quote]
En ole lapsiperheellinen, mutta taatusti haiset kun noin paljon poltat
Voi voi.
Mua ei kiinnosta sun mielipitees musta tai mun tuoakoinnistani. Haisen tai en. Ei kiinnosta.
Ennemmin haistelen röökin hajua kuin hajuvesialtaissa uiskennelleiden dunkkiksia.
Näin hajusteyliherkkänä tupakoinnin avulla pystyn julkisilla kulkemaan kohtuu hyvin ilman pahempaa migreeniä.
Silloin kun en vielä tupakoinut niin en voinut käyttää julkisia, kaupoissa käyntikin oli hankalaa. Juurikin niiden hajusteiden takia ja kun jotkut käyttää niitä niin paljon, että henki menee tiukalle.