"Tupakoitsijan tunnistaa AINA hajusta"
Kuinkas moni pystyy kumoamaan tämän väitteen? Poltatko siis tupakkaa, mutta kukaan ei sitä tiedä? Mun työkaveri on todella tupakka-kielteinen ihminen, ja yksi työkaveri joka polttaa niin tätä hän jaksaa mollata tämän selän takana meille, jotka emme polta. Paitsi että minäkin poltan, en töissä, mutta kotona. Ei hän sitä tiedä vaikka tupakoitsijan kuulema haistaa kilometrien päähän :-D
Myöskään vanhempani eivät tiedä, ovat kans tupakkaa vastaan ja saisin kyllä tasan kuulla kunniani jos tietäisivät.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:47"]Mistäs sinä tiedät tietääkö hän vai esittääkö hän ettei tiedä, kuten sinä esität ettet polta..
Mä itse kans olin "kaappi-tupakoitsija" joskus ja luulin ettei siitä tiedetä, jälkeenpäin paljastunut että moni tiesi sen kyllä..
[/quote]
En ole koskaan väittänyt etten polta. Ei hän ole kysynytkään. Tiedän hänen juttujensa perusteella ettei tiedä :-D tyyliin "meilläkin olisi savuton työpaikka ilman tuota yhtä" kommentista. Ja trust me, hän ei minulle puhuisi enää sanaakaan jos tietäisi, ainakin tätä julkisesti polttavaa välttää kuin ruttoa.
Ap
Ikävä murskata teidän tupakoitsijoiden harhaluulot, mutta kyllä te haisette. Ihan jokainen. Toiset enemmän, toiset vähemmän.
No jos haisisin, niin mies ja lapset takuulla huomauttaisivat :D salakessuttelen pari kertaa viikossa, joskus harvemmin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:51"]Kyllä sen haistaa.
[/quote]
Tiedä kuinka moni sinunkin tuttusi polttaa, muttet vaan tiedä tätä ;) eriasia jos tupakkaa vetää askin päivässä. Mutta itsekin poltan askin VIIKOSSA. Mulla on yksi tietty takki jota käytän tupakalla käydessäni, ja se kyllä haisee. Pipo on aina päässä näin talvisin, niin ei hiuksiin tartu savu. Mulla on eräs käsiRASVA, jonka tuoksu ihan oikeasti peittää tupakan hajun kädestä. Airwawes purkka vie hajun aika hyvin hengityksestä.
Ap
Poltin salaa vuoden mieheltäni eikä hän huomannut. Yritin toki peittää hajua ja siinä onnistuin. Eli todellakaan aina sitä ei huomaa, varsinkin jos vaihtaa vaatteet, käy suihkussa jne
Minäkin poltin joskus kaksi kuukautta mieheltä salaa. Sitten kerroin. Ei kuulema huomannut yhtään.
ap
Mun kaverin työpaikasta tuli savuton viime vuoden alusta. Hän on polttanut salaa siis yli vuoden, mutta kukaan ei ole huomauttanut. Luulisi että pomoilta tulisi noottia jos tietäisivät. hän käy siis 2-3 kertaa työpäivän aikana tupakalla.
Niin ja minä kyllä kans haistan tupakoitsijan, joka tosiaan polttaa "estotta". Eli en ole mitenkään turta tupakanhajulle.
Ap
Jos polttaa kotosalla tupakkaa silloin tällöin, niin miten sen haistaisi?. Tällä periaatteella kaikki, jotka kävelevät tupakoitsijan ohikaan haisisi kilometrin päähän..
Ja juu, poltan itsekkin kotona tupakkaa. Tupakalla käyn "tupakkaviltti" ja kotihuppari päällä,joten vaatteeni eivät tupakalle haise. Pesen myös kädet tupakoinnin jälkeen, koska käsiin haju tarttuu.
Eli kun lähden kotoa, pesaisen hampaatkin yleensä, vaihdan puhtaat vaatteet. Haluaisin nähdä sen tupakkanatsin, joka haistaa tupakointini.
(suurimmaksi osaksi nuo tupakkahullut kuvittelevat tupakanhajun, jos kuvittelevat että joku polttaa. Jos ap.kin sanoisi tälle yhdelle, että polttaa, niin takuuvarmasti hän heti haistaisi kuinka hirveän paljon tupakka haisee koko ajan..yhdenlainen mielenhäiriö kehittynyt tästä tupakkavastaisuudesta.)
Samaa kans ihmetellyt et miten jotkut väittää haistavansa sen tupakan vaikka miten kaukaa ja pitkään...taitaa olla osin kuvittelua vaan. Tiedän aika monta ihmistä ketä hieman polttelee ja osa tutuista ei ikinä sitä heistä uskoisi jos tietäisivät....ei se tupakoitsija haise kuin jonkin aikaa sen jälkeen kun on polttanut...ne ketkä polttaa jatkuvasti tietty sit haiseekin kokoajan.
Riippuu varmaan siitä, kuinka usein kessuttelee. Itse poltan satunnaisesit bileissä tai muuten erityisissä tilanteissa, eli sen 0-5 tupakkaa kuussa. En usko että haisen sen takia kuin korkeintaan seuraavan päivän.
Joku aski viikossa-enkä silti haise voi olla jo itsepetosta, mene ja tiedä
Tupakoitsijat on oksettavia. Kuin tuhkakuppia pussaisi. Tässäkin ketjussa ap puolustaa oksettavaa pahettaan ja lapsellisuuksissaan vielä piilottelee sitä. Hyvin naurettavaa. Mulla on herkkä hajuaisti ja kyllä sen vain haistaa. En pysty olemaan sellaisten lähellä kovin kauaa.
Kyllä tupakoitsijan haistaa mutta jos on joku satunnaistuopakoitsija tyyliin pari tupakkaa viikko niin sitä ei tietenkään voi haistaa ellei juuri silloin paikalle osu. Mutta uskon että jos polttaa esmi vaikka vain yhdenkin tupakan mutta joka päivä niin ainakin tupakoimaton ihminen sen pystyy haistamaan. Samoin alkoholin haistaa vielä parikin päivää sen jälkeen kun toinen on sitä juonut.
Työhaastattelussa ei ole kertaakaan kysytty poltanko sen jälkeen kun lopetin. Sitä ennen kysyttiin aina vaikka itse kuvittelin etten haisisi.
Yleinen tupakoijan itsensä huijaus on kuvitella ettei haise kun syö purkkaa tai /ja laittaa hajuvettä. Eri asia tietenkin, jos kotona polttaa ja sen jälkeen peseytyy ja vaihtaa vaatteet.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:44"]Työhaastattelussa ei ole kertaakaan kysytty poltanko sen jälkeen kun lopetin. Sitä ennen kysyttiin aina vaikka itse kuvittelin etten haisisi.
Yleinen tupakoijan itsensä huijaus on kuvitella ettei haise kun syö purkkaa tai /ja laittaa hajuvettä. Eri asia tietenkin, jos kotona polttaa ja sen jälkeen peseytyy ja vaihtaa vaatteet.
[/quote]
Ja ah, se tupakan ja hajuveden yhdistelmä! :D migreeni..
Riippuu ihan hajuaistista. Mulla se on tosi tarkka ja haistan ihmisestä tupakan vaikkei olisi pariin päivään polttanut. Ehkä jos on viikon polttamatta niin haju on täysin lähtenyt. Se haju on kyllä niin oksettava kun olla ja voi, vaikea ymmärtää miten joku vapaaehtoisesti vetää sitä sisälleen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:44"]
Työhaastattelussa ei ole kertaakaan kysytty poltanko sen jälkeen kun lopetin. Sitä ennen kysyttiin aina vaikka itse kuvittelin etten haisisi. Yleinen tupakoijan itsensä huijaus on kuvitella ettei haise kun syö purkkaa tai /ja laittaa hajuvettä. Eri asia tietenkin, jos kotona polttaa ja sen jälkeen peseytyy ja vaihtaa vaatteet.
[/quote]
Totta. Tupakoin ennen kolmisen tupakkaa päivässä, ja kuvittelin ettei sitä haista. Hiukse aina kiinni polttaessa, purkkaa suuhun jne. Voin kertoa, että jo tuo kolme tupakkaa päivässä vaikuttaa hajuaistiin ja ennen kaikkea ominaishajuun. Ihan harhaa, että joku purkka sitä haisua peittäisi. :D
Kaikki tupakoitsijat pitäis ampua avaruuteen. Hyi helvetti.
Mistäs sinä tiedät tietääkö hän vai esittääkö hän ettei tiedä, kuten sinä esität ettet polta..
Mä itse kans olin "kaappi-tupakoitsija" joskus ja luulin ettei siitä tiedetä, jälkeenpäin paljastunut että moni tiesi sen kyllä..