"Tupakoitsijan tunnistaa AINA hajusta"
Kuinkas moni pystyy kumoamaan tämän väitteen? Poltatko siis tupakkaa, mutta kukaan ei sitä tiedä? Mun työkaveri on todella tupakka-kielteinen ihminen, ja yksi työkaveri joka polttaa niin tätä hän jaksaa mollata tämän selän takana meille, jotka emme polta. Paitsi että minäkin poltan, en töissä, mutta kotona. Ei hän sitä tiedä vaikka tupakoitsijan kuulema haistaa kilometrien päähän :-D
Myöskään vanhempani eivät tiedä, ovat kans tupakkaa vastaan ja saisin kyllä tasan kuulla kunniani jos tietäisivät.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään.
[/quote]
Minä en ole kieltänyt sitä tosiasiaa, että tupakka haisee, ja etteikö sitä haistaisi tupakoitsijoista. Varmaankin suurimmasta osasta haistaa. Mainitsinkin yhdessä kommentissani, että minäkin haistan tupakan ihmisestä, joka sitä polttaa ihan kunnolla.
Mutta: väitän että tupakoitsijaa ei haista AINA. Tarkoitus olikin nostaa keskustelua siitä, että se ei tosiaankaan haise kaikissa. Tämä toki vaatii sen, että tupakkaa ei polteta tunnin välein. Minä poltan aamulla klo 5 tupakan (herätys 4:30 töihin), käyn pesulla, puhtaat vaatteet päälle ja töissä oltava puoli kasilta. En tasan tarkkaan haise koko päivänä, kun seuraavan poltan vasta kotona töiden jälkeen. Jos olen polttanut tunti sitten, ja tulee yllätyslähtö jonkun luokse tai joku ilmoittaa olevansa tulossa käymään, niin kyllä osaan "raikastaa" itseni.
Tupakoimattomatkin osaa olla jääräpäitä kun koko ihminen on läpeensä pilalla jonkun tupakan takia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:41"]Eikö tän ketjun tarkoitus ollut pohdiskella haiseeko silloin tällöin polttava AINA tupakalle? Osa ihmisistä taitaa luulla että kaikki tupakoitsijat polttaa ketjussa ja näyttää ulospäinkin jotenkin erilaisilta...
[/quote]
Tämä! Hyvä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:43"]
Kuinkas moni pystyy kumoamaan tämän väitteen? Poltatko siis tupakkaa, mutta kukaan ei sitä tiedä? Mun työkaveri on todella tupakka-kielteinen ihminen, ja yksi työkaveri joka polttaa niin tätä hän jaksaa mollata tämän selän takana meille, jotka emme polta. Paitsi että minäkin poltan, en töissä, mutta kotona. Ei hän sitä tiedä vaikka tupakoitsijan kuulema haistaa kilometrien päähän :-D Myöskään vanhempani eivät tiedä, ovat kans tupakkaa vastaan ja saisin kyllä tasan kuulla kunniani jos tietäisivät.
[/quote]
Kyllä se sun työkaveris voi sen haistaa että poltat. Eihän hänellä ole tapana asioista suoraan ilmaista, haukkuu sitten sinuakin samalla tavalla kun selkäsi käännät. Mun mielestä salassa polttelija pitää toisia jotenkin tyhminä, sori.
Polttipa vähemmän tai ei tupakoitsija ei voi tietää, että haisee. Tupakka on tainnut viedä hajuasitin eikä muidenkaan tupakointi haittaa
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään. [/quote] Minä en ole kieltänyt sitä tosiasiaa, että tupakka haisee, ja etteikö sitä haistaisi tupakoitsijoista. Varmaankin suurimmasta osasta haistaa. Mainitsinkin yhdessä kommentissani, että minäkin haistan tupakan ihmisestä, joka sitä polttaa ihan kunnolla. Mutta: väitän että tupakoitsijaa ei haista AINA. Tarkoitus olikin nostaa keskustelua siitä, että se ei tosiaankaan haise kaikissa. Tämä toki vaatii sen, että tupakkaa ei polteta tunnin välein. Minä poltan aamulla klo 5 tupakan (herätys 4:30 töihin), käyn pesulla, puhtaat vaatteet päälle ja töissä oltava puoli kasilta. En tasan tarkkaan haise koko päivänä, kun seuraavan poltan vasta kotona töiden jälkeen. Jos olen polttanut tunti sitten, ja tulee yllätyslähtö jonkun luokse tai joku ilmoittaa olevansa tulossa käymään, niin kyllä osaan "raikastaa" itseni. Tupakoimattomatkin osaa olla jääräpäitä kun koko ihminen on läpeensä pilalla jonkun tupakan takia. Ap
[/quote]
Usko tai älä, kyllä se ominaistuoksuun jää. Hiki puskee tupakan tuomia kuona-aineita läpi. Ihan samoin kuin vanhan viinan haistaa, vaikka ihminen kävisi pesullakin.
Huvittavinta on tuo itselle asian vakuuttelu ja hirveä paniikki, että joku saa tietää. Miten ihmeessä edes jaksat tuollaista kaksoiselämää? :D
Hyvä että erottaa hajusta. Toivoisin, että joku joskus kiinnittäisi huomiota stressiin ja mikä painaa ihmisen mieltä niin, että on tupakkaan tarttunut.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:44"]Kyllä tupakoitsijan haistaa mutta jos on joku satunnaistuopakoitsija tyyliin pari tupakkaa viikko niin sitä ei tietenkään voi haistaa ellei juuri silloin paikalle osu. Mutta uskon että jos polttaa esmi vaikka vain yhdenkin tupakan mutta joka päivä niin ainakin tupakoimaton ihminen sen pystyy haistamaan. Samoin alkoholin haistaa vielä parikin päivää sen jälkeen kun toinen on sitä juonut. [/quote] Mä en kyllä haise tupakalta kuin silloin kun olen just yhen polttanut. En siis polta tiheään. Haisetko tosiaan pari päivää alkoholilta jos olet ottanut? Mä en haista kuin pultsareista.. ap
[/quote]
Et kai haistakaan, kun tupakoit. ;) Oikeasti, ei siihen tarvita montaa röökiä päivässä, kun se oma hajuaisti jo turtuu.
[/quote]
No onpa kumma ku kaiken muun haistan mutten alkoholia :-D kaljan lipitys kyllä haiskahtaa seuraavana aamuna/aamupäivänä hengityksessä, samoin viinat. Itse en näitä käytä ollenkaan.
Ap
Polttaapa itse vähemmän tai ei, tupakoitsija ei voi tietää, että kyllä sen huomaa ja että haisee. Tupakonti on ilmeisesti madaltanut hajuasitia
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:43"]
Kuinkas moni pystyy kumoamaan tämän väitteen? Poltatko siis tupakkaa, mutta kukaan ei sitä tiedä? Mun työkaveri on todella tupakka-kielteinen ihminen, ja yksi työkaveri joka polttaa niin tätä hän jaksaa mollata tämän selän takana meille, jotka emme polta. Paitsi että minäkin poltan, en töissä, mutta kotona. Ei hän sitä tiedä vaikka tupakoitsijan kuulema haistaa kilometrien päähän :-D Myöskään vanhempani eivät tiedä, ovat kans tupakkaa vastaan ja saisin kyllä tasan kuulla kunniani jos tietäisivät.
[/quote]
Kyllä se sun työkaveris voi sen haistaa että poltat. Eihän hänellä ole tapana asioista suoraan ilmaista, haukkuu sitten sinuakin samalla tavalla kun selkäsi käännät. Mun mielestä salassa polttelija pitää toisia jotenkin tyhminä, sori.
[/quote]
Niin, mutta puhuin aloituksessa myös vanhemmistani. Jos minä haisisin tupakalle, voit olla aivan varma että nostaisivat metelin.
Tyhmää kyllä on väittää kaikkien haisevan.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään. [/quote] Minä en ole kieltänyt sitä tosiasiaa, että tupakka haisee, ja etteikö sitä haistaisi tupakoitsijoista. Varmaankin suurimmasta osasta haistaa. Mainitsinkin yhdessä kommentissani, että minäkin haistan tupakan ihmisestä, joka sitä polttaa ihan kunnolla. Mutta: väitän että tupakoitsijaa ei haista AINA. Tarkoitus olikin nostaa keskustelua siitä, että se ei tosiaankaan haise kaikissa. Tämä toki vaatii sen, että tupakkaa ei polteta tunnin välein. Minä poltan aamulla klo 5 tupakan (herätys 4:30 töihin), käyn pesulla, puhtaat vaatteet päälle ja töissä oltava puoli kasilta. En tasan tarkkaan haise koko päivänä, kun seuraavan poltan vasta kotona töiden jälkeen. Jos olen polttanut tunti sitten, ja tulee yllätyslähtö jonkun luokse tai joku ilmoittaa olevansa tulossa käymään, niin kyllä osaan "raikastaa" itseni. Tupakoimattomatkin osaa olla jääräpäitä kun koko ihminen on läpeensä pilalla jonkun tupakan takia. Ap
[/quote]
Usko tai älä, kyllä se ominaistuoksuun jää. Hiki puskee tupakan tuomia kuona-aineita läpi. Ihan samoin kuin vanhan viinan haistaa, vaikka ihminen kävisi pesullakin.
Huvittavinta on tuo itselle asian vakuuttelu ja hirveä paniikki, että joku saa tietää. Miten ihmeessä edes jaksat tuollaista kaksoiselämää? :D
[/quote]
En ole kyllä paniikkiin mennyt koskaan :-) ja jos multa kysytään poltanko, niin vastaan rehellisesti: joskus.
Vanhan viinan kyllä haistaa.
Ap
Höpöhöpö, ei todellakaan kukaan haista monen päivän jälkeen tupakan hajua, jos normaalisti peseytyy ja vaihtaa puhtaita vaatteita! Itse poltan aina aamulla ennen töihin lähtöä kotona röökin, ja kun töissä olen joillekin kertonut polttavani, niin ovat aidosti olleet yllättyneitä. En käy töissä röökillä, mutta muuten poltan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:21"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:44"]Kyllä tupakoitsijan haistaa mutta jos on joku satunnaistuopakoitsija tyyliin pari tupakkaa viikko niin sitä ei tietenkään voi haistaa ellei juuri silloin paikalle osu. Mutta uskon että jos polttaa esmi vaikka vain yhdenkin tupakan mutta joka päivä niin ainakin tupakoimaton ihminen sen pystyy haistamaan. Samoin alkoholin haistaa vielä parikin päivää sen jälkeen kun toinen on sitä juonut. [/quote] Mä en kyllä haise tupakalta kuin silloin kun olen just yhen polttanut. En siis polta tiheään. Haisetko tosiaan pari päivää alkoholilta jos olet ottanut? Mä en haista kuin pultsareista.. ap [/quote] Et kai haistakaan, kun tupakoit. ;) Oikeasti, ei siihen tarvita montaa röökiä päivässä, kun se oma hajuaisti jo turtuu. [/quote] No onpa kumma ku kaiken muun haistan mutten alkoholia :-D kaljan lipitys kyllä haiskahtaa seuraavana aamuna/aamupäivänä hengityksessä, samoin viinat. Itse en näitä käytä ollenkaan. Ap
[/quote]
Haistan nämä molemmat. Hyi hitto, mikä sekoitus. Ystävätär haisee joskus molemmille
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:51"]Polttaapa itse vähemmän tai ei, tupakoitsija ei voi tietää, että kyllä sen huomaa ja että haisee. Tupakonti on ilmeisesti madaltanut hajuasitia
[/quote]
Kyllä sen tietää kun on kysynyt haisenko. Ja mulla ja ystävällä ei ole tapana valehdella.
Ja monesta muustakin olen tämän päätellyt, en vain jaksa enää toistaa itseäni.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:43"]
[/quote]
Polttavat ihmiset jotka syö sisua, tunnetaan haisevana sisu miehenä, tupakan haju ei sisun läpi puske.
Kyllä, kyllä tupakoitsijalla on oikeus myös haista. nänhän se menee
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]
Kaikki tupakoitsijat pitäis ampua avaruuteen. Hyi helvetti.
[/quote]
pitäisi laatia laki joka pakottaisi ei tupakoivat ihmiset tupakoimaan,näin saataisiin tuo nautintoaineista vinkuminen loppumaan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:44"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään. [/quote] Minä en ole kieltänyt sitä tosiasiaa, että tupakka haisee, ja etteikö sitä haistaisi tupakoitsijoista. Varmaankin suurimmasta osasta haistaa. Mainitsinkin yhdessä kommentissani, että minäkin haistan tupakan ihmisestä, joka sitä polttaa ihan kunnolla. Mutta: väitän että tupakoitsijaa ei haista AINA. Tarkoitus olikin nostaa keskustelua siitä, että se ei tosiaankaan haise kaikissa. Tämä toki vaatii sen, että tupakkaa ei polteta tunnin välein. Minä poltan aamulla klo 5 tupakan (herätys 4:30 töihin), käyn pesulla, puhtaat vaatteet päälle ja töissä oltava puoli kasilta. En tasan tarkkaan haise koko päivänä, kun seuraavan poltan vasta kotona töiden jälkeen. Jos olen polttanut tunti sitten, ja tulee yllätyslähtö jonkun luokse tai joku ilmoittaa olevansa tulossa käymään, niin kyllä osaan "raikastaa" itseni. Tupakoimattomatkin osaa olla jääräpäitä kun koko ihminen on läpeensä pilalla jonkun tupakan takia. Ap [/quote] Usko tai älä, kyllä se ominaistuoksuun jää. Hiki puskee tupakan tuomia kuona-aineita läpi. Ihan samoin kuin vanhan viinan haistaa, vaikka ihminen kävisi pesullakin. Huvittavinta on tuo itselle asian vakuuttelu ja hirveä paniikki, että joku saa tietää. Miten ihmeessä edes jaksat tuollaista kaksoiselämää? :D [/quote] En ole kyllä paniikkiin mennyt koskaan :-) ja jos multa kysytään poltanko, niin vastaan rehellisesti: joskus. Vanhan viinan kyllä haistaa. Ap
[/quote]
Yhtään ei haittaa, vaikka kaikki tietäisivät että poltat. Ja silti näet näin paljon vaivaa, että aloitat tämän ketjun, jossa kyselet voiko haistaa. Ja valehtelet kun kysytään poltatko, että joskus. Päivittäinen tupakointi on huomattavasti enemmän kuin "joskus".
Ihme itsepetosta. :D Mutta ymmärrän kyllä, tupakoin ennen itsekin, muka "joskus". Eli 3 - 5 päivässä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:44"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään. [/quote] Minä en ole kieltänyt sitä tosiasiaa, että tupakka haisee, ja etteikö sitä haistaisi tupakoitsijoista. Varmaankin suurimmasta osasta haistaa. Mainitsinkin yhdessä kommentissani, että minäkin haistan tupakan ihmisestä, joka sitä polttaa ihan kunnolla. Mutta: väitän että tupakoitsijaa ei haista AINA. Tarkoitus olikin nostaa keskustelua siitä, että se ei tosiaankaan haise kaikissa. Tämä toki vaatii sen, että tupakkaa ei polteta tunnin välein. Minä poltan aamulla klo 5 tupakan (herätys 4:30 töihin), käyn pesulla, puhtaat vaatteet päälle ja töissä oltava puoli kasilta. En tasan tarkkaan haise koko päivänä, kun seuraavan poltan vasta kotona töiden jälkeen. Jos olen polttanut tunti sitten, ja tulee yllätyslähtö jonkun luokse tai joku ilmoittaa olevansa tulossa käymään, niin kyllä osaan "raikastaa" itseni. Tupakoimattomatkin osaa olla jääräpäitä kun koko ihminen on läpeensä pilalla jonkun tupakan takia. Ap [/quote] Usko tai älä, kyllä se ominaistuoksuun jää. Hiki puskee tupakan tuomia kuona-aineita läpi. Ihan samoin kuin vanhan viinan haistaa, vaikka ihminen kävisi pesullakin. Huvittavinta on tuo itselle asian vakuuttelu ja hirveä paniikki, että joku saa tietää. Miten ihmeessä edes jaksat tuollaista kaksoiselämää? :D [/quote] En ole kyllä paniikkiin mennyt koskaan :-) ja jos multa kysytään poltanko, niin vastaan rehellisesti: joskus. Vanhan viinan kyllä haistaa. Ap
[/quote]
Yhtään ei haittaa, vaikka kaikki tietäisivät että poltat. Ja silti näet näin paljon vaivaa, että aloitat tämän ketjun, jossa kyselet voiko haistaa. Ja valehtelet kun kysytään poltatko, että joskus. Päivittäinen tupakointi on huomattavasti enemmän kuin "joskus".
Ihme itsepetosta. :D Mutta ymmärrän kyllä, tupakoin ennen itsekin, muka "joskus". Eli 3 - 5 päivässä.
[/quote]
No minusta se on joskus. Mitään itsepetosta ole.
Ja aloituksen peukutusmäärä kertoo etten ole aivan väärässä.
Ap
En halua haista tupakalle, siksi peitän sen hajun, en salatakseni. Paitsi vanhemmilta jotka tekisivät perinnöttömäksi :-D
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:17"]
Hei tarkkahajuiset, en kyllä voi millään ymmärtää miten muka kaiken haistatte normaali ihmisten keskustelu etäisyydeltä vai tunkeetteko hirveen lähelle haistelemaan...tokihan sitten tiedätte mitä toinen on syönytkin jne..?kyllä tupakka haisee pitkään vaatteissa,hengityksessä jne mutta ei millään voi haista esim.kaksi päivää sitten vedetty rööki jos on välillä peseydyttykin ja vaihdettu vaatteet ym.
[/quote]
Se haju jää iholle ominaishajuksi. Kunnes kaikki myrkyt ovat liuenneet elimistöstä pois. Siinä voi mennä ainakin se pari päivää. Ei sitä todellakaan kaukaa haista, mutta ihan lähietäisyydeltä kyllä. Aktiivipolttajat taas tunnistaa jo kun kävelevät ohitse, järkyttävä röökin hajuinen tuulahdus aina seuraa.